Poikasia kaikki taitaa olla ,minä olen newbie myöskin ja kuitenkin jo tulen 40-luvun puolelta siis 70-lukua on jo koluttu ja siltikin neuvo noita "miehiä" viikonloppusin jos jotain vikaa koneissa , täältä löytyy hyviä neuvoja ja ne tekee kuulumaan siltä niikun tietäisikin jotain Camee on "Lucky Duck" kun on päässyt "siviliin" noin nuorena , kumpa minäkin ......"alokas"
Camee on "Lucky Duck" Tästäpä tulikin seniorikerho. Hienoa. Tiedä sitten, mitä modet sanovat. Bannit jokaiselle No 9-vuotiaana läksin töihin, mutta raato ei kestänyt sitten sen pitempään. Kuudes vuosi jo vapaalla
Eipä taida olla ja näinköhän minä olen sitten vanhin , vuodesta -47 on katuja tallattu , et kyllä Camee yhtään liiotellut siinä kun sanoit että olet linjalla 8-16 tuntia , nythän taitaa olla keskiyö.......
Juu, tulee notkuttua täällä nyt enemmän, kun talviaika on pakkolomaa. Toukokuussa taas duuniin. Täältä saa hyviä ohjeita onkkelmiin, eikä tarvii isommasti kysellä, kun kahlaa noita ketjuja läpitte. Läppää saa aina heittää, ku ei me yli. Vai mitä, Modet?
VelJoonas taidat olla vanhin, mutta moni on vielä ilmoittautumatta. Epäilempä, että kohta tulee joku 40-lukulainen. Toukokuussa taas duuniin. Juu, sinulla on shelby vielä se ongelma Minulla oli asennus/korjauspalvelu joulukuun alkuun asti, mutta vaihdoin puhelin-numeronkin, ettei asiakkaat löydä, koska lopetin ne hommat. Nyt vapaana on kiva olla ja voi keskittyä afteriin täyspäiväisesti VelJoonas, kyllähän täällä olet itsekin yöllä edit: piti vähän korjata noita kirjoitusvirheitä
tällä alueella aivan vapaasti http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/324494 ja toi koskee _myös_ tätä "kaikki muut keskusteluaiheet" en muista näinkö suomipuolellakin tollasen ketjun, oli tai ei niin täällä saa heittää läppää kiva ketju tästä on kyl tullu.. =D
Hei lueskelin juuri, että taitaakin olla ikäihmisten keskustelu. Mikäs siinä, en minäkään enää ole ihan nuorisoa, kun olen syntynyt 1949sän. Työt minulla tehty. Odottelen vaan virallista tietoa?
En ihan yöllä , mutta yleensä illansuussa mullakun on kellot etuajassa teihin verrattuna , olen Australiassa , tarkemmin sanottuna vuoden 2000 olympiakaupungissa , Sydney:ssä , siks se tuntuu että olen yöllä linjalla ja nythän on meilläkin pääsiäinen , hauskaa pääsiäistä kaikille täältä "down under"....
Luin tuon Jannejt:n infon ja linkin läpi huonolla englannin taidollani ja tulin siihen tulokseen, että seniorikerho voi jatkaa tällä paikalla. Tosin nuorempienkin kommentteja odotetaan. VelJoonas oletkin sitten kauempana, kuin osasin odottaa. En nyt äkkiä osaa edes arvata, paljonko siellä on kello nyt. Paulig nosti keski-ikää mukavasti. Vieläköhän olisi vanhempaa kastia ilmoittautumaan? Paulig, joko olet käynyt nostamassa keski-ikää tuossa "ikäkysymys"-ketjussa? Löytyy tältä samalta alueelta.
En minäkään enää rippikoulu iässä ole. Syntynyt häkkisänkyyn vuonna 1957 klo 04.50. Hyvä keskustelualue minun mielestä.
Täytyypä käydä vilkasemassa, on ollut koko aamu tekemistä? On mielestäni hyvä olla tämä afterdawn.com
Tällä hetkellä 7 tuntia etu-ajassa ja vuodenajat päivastoin melko tarkkaan jouluna keskikesä ja juhannuksena keskitalvi , nyt siis hyvässä vauhdissa syksyä , äsken kun autotalissa rassailin vanhoja , roskiksista kotiinkantamia tietokoneita niin ihan jo tuntu kylmälle , tämä mun harrastus on etupäässä tutkimista ja niillä vanhoilla on hyvä pelata , yhdestä vanhasta tein varakoneen se on tuossa vieressä täällä sisällä ja mene nettiin samanaikaseti myös USB:n kautta jos tarvis tulee tää on kivaa , vaikkei "vääpeli"aina niin siitä ole kiinnostuntukaan........
Kun nuoria oltiin niin sanottiin ettei se mitään, sitä tulee koko ajan vanhemmaksi. Kun vanhoiksi tultiin sanotaan, että ei se mitään, sitä tulee koko ajan...mikäs se sana nyt oli, no äh, tota tulee... joo nyt mä muistan; viisaammaksi! Niin se on.
Kyllä täytyy sanoa, että tämä Afterdauw sivu on tosi hyvä. Täältä sitä näin keski-ikämieskin oppii uutta ja saa paljon hyviä neuvoja. Ikää 48v. Joten paljon kiitoksia kaikille.
@VelJoonas, kiitos infosta. Suomihan on sitten maailman napa. 7 tuntia Australiaan ja saman verran Amerikkaan Meillä myös tämä harrastus on linjalla "nuoret kokeilijat ja keksijät". Tulee vaan väsättyä aamusta iltaan näiden vehkeiden kanssa, mutta kun on sitä ikänsä tehnyt, niin muutakaan ei osaa. Vaimokin on meillä mukana tässä, hänellä on omat juttunsa, joista ei anna mitään tietoa. Ajaa pois samasta huoneestakin, kun on hänen koneaikansa. Meillä koneaika on jaettu 50/50%. Minulle osuu usein se yöaika. Jotta tällaasta tällä kertaa.