1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kopiosuojattujen levyjen rippaus....

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi k0lo 27.05.2002.

  1. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on geforce2 Mx/mx400. mistä se siis pitää muuttaa se et saa kuvan sinne tv:lle?
    mä oon kyllä kokeilu tuolla sinun tavalla sitä ääntä ja kuvaa saada mutta ei oo kumpikaan tullu
    yks epäilee että scart liitin on paska vaikka se ostettiin pari viikkoo sit siis ihan uus.
     
  2.  
  3. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Jaahas... Joku NVidia-sissi voisi auttaa tässä asiassa... Olisko näytönohjaimen ominaisuudet ja secondary displayksi valitset TV:n. Sitten klooni-moodi päälle. En varmaksi sano koska en itse omista NVidian piirillistä korttia.
     
  4. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitää kokeila onnistuuko.
    tiiätkö saapiko miten muutettua äänen kovuutta kun otin dvd musiikki videosta äänet rippasin waweksi ni ne tuli melkein puolet hiljemmaks kun tavalliset et on aika hankala kuunnella cd-soittimella kun välillä pitää muuttaa äänen kovuutta kun tulee ne dvd:ltä otetut musiikki kappaleet et miten niit ennen polttoa sais rukattua isommaks niitä ääniä?

    miten paljo maksaa jos ostaa kunnon scratin eikä semmosta paskaa mikä mulla on joku 5e hintanen romu?
     
  5. Hazardi

    Hazardi Member

    Liittynyt:
    30.12.2001
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo mulla on asuksen valmistama kortti tuota samaa sarjaa (gf2/mx400). Jotta tv-out toimii, pitää olla mulla ainakin asuksen omat ajurit, nvidian härdellit ei toimi. Ja sit asetuksia vaan muuttamaan suunnasta display properties-settings-advansed...-twinview- ja sit valitsee, kloonaako, vai siirretäänkö suoraan toiseen.... sieltä pitäs löytyä.
    Ite ostin sellasen 60FIM paketin prismasta, oli 2m piuhaa, jonka päihin pystyy littämään scartit,rca....(mukanan kaikki) sellanen härdelli, hyvin toimii ;)
    ______________________________________________
    mulla on geforce2 Mx/mx400. mistä se siis pitää muuttaa se et saa kuvan sinne tv:lle?
    mä oon kyllä kokeilu tuolla sinun tavalla sitä ääntä ja kuvaa saada mutta ei oo kumpikaan tullu yks epäilee että scart liitin on paska vaikka se ostettiin pari viikkoo sit siis ihan uus.
     
  6. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Uskomatonta, ei yhtään välimerkkiä yo. tekstissä. Pakko olla jo jonkin asteinen ennätys. Se äidinkieli, se äidinkieli... Isot alkumerkit ja niin päin pois...

    Kun olet ripannut kappaleen vaikka DVD2AVI:lla, niin jotta äänenvoimakkuutta saadaan nostettua kappale täytyy normalisoida. Esimerkiksi CDex:stä löytyy normalize-moodi; tällöin kappaleen kovin kohtaa saa arvon 0 dB (juuri ja juuri särön raja) ja muut mitoitetaan sen mukaan. Eli BeSweet, CDex tai EAC ovat sinun valintojasi; niillä saat tason ylös. Huomaathan, että normalisointi huonontaa äänen laatua...
     
  7. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistä sen modin löytää en löydä kummastakaan sitä en EAC:tä enkä dvd2avi:sta et missä se on siellä. ja kovalevyllä kun on se musiikki ni niitäkö pitää muuttaa ja miten se tarkkaan ottaen tehdään en ole ennen tehnyt niitä?
    miten paljon se ääni siitä kärsii?

    enkä kyllä rupea laittamaan mitään välimerkkejä enkä mitään isoja alkukirjaimia tohon tekstiin
    tulkoot ennätys. ei ois ensimmäinen kerta
     
  8. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tietääkö kukaan saako mpga audio kuvakkeita jollain tavalla muutettua waw tiedostoiksi tai jokskiin muuks semmoseks et pystyy pottamaan sen musiikin levylle ja kuuntelee sitä cd-soittimella
     
  9. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Nimeä se tiedosto uudelleen esim. kappale.mpga -> kappale.MP3

    EDIT: Jos haluat siitä WAV:a niin muunna tiedoston uudelleen nimeämisen jälkeen MP3 WAV:ksi..
     
    Viimeksi muokattu: 15.07.2002
  10. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten ne sit saa muutettua ja mistä?
     
  11. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Jos sinulla on tiedosto jonka tyyppi on .mpga niin tiedosto on esim. tiedostonnimi.mpga
    napsautat hiirellä tiedostoa ja valitset nimeä uudelleen ja annat olla tiedoston nimen ennallaan paitsi laitat loppuun .mp3
    Ja aD:n alueelta varmasti löytyy softa, jos haluat muuttaa mp3:sen wav:ksi, kun olet ensin muuttanut sen tiedosto tyypin..
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2002
  12. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei toimi sillä tavalla en saa edelleenkään poltettua niitä kun se tiedosto on mpga eikä sitä pysty millään ilveellä muuttamaan sitä nimeä uudelleen sen kappaleen nimen pystyy uudelleen kirjottaa mut ei sitä mpga:ta et mitä teen olevinaan väärin?
     
  13. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun sitä kuvakketta ei pysty soittaa muulla ohjelmalla kun realplayerrillä ei edes winampilla et saako sitä sittenkään poltettua mpeg audio?
     
  14. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    djesko1:
    Oletko muuttanut My computerissa tools välilehdeltä että näyttää tiedostopäätteet.
    w2k:ssa seuraavassa paikassa:
    My computer->tools->folder options->view

    98/ME varmaan suunnilleen samassa paikassa enpä muista juuri nyt.
     
  15. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    djesko1, sano sen tiedoston nimi niin kirjoitan tänne miten nimeät sen, jos ne noin vaikeaa on.

    petrau, Onneks olkoon vaan "ylennyksestä" :)
     
  16. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    se on "eminem wake_up-show-freestyle" Mpeg audio
     
  17. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Klikkaappa hiiren oikeaa nappia ja valitse details ööh.. tais olla jotain tiedot tms. FIN käyttiksessä ja katso mitä lukee eminem wake_up-show-freestyle perässä, onko siellä mpga vai mitä??

    EDIT: Paina tätä tiedostoa oikealla hiiren napilla "eminem wake_up-show-freestyle" -> valitse nimeä uudelleen -> kirjoita tiedoston nimeksi eminem wake_up-show-freestyle.mp3

    Aargh! :)
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2002
  18. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm..."ylennys" enpäs tuota huomannutkaan...
    Kiitti kuitenkin :)

    Tuntuupa olevan nyt hankala asia tuo tiedostopäätteen uudelleen nimeäminen :)

    djesko1, mikä käyttis sinulla on ?
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2002
  19. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onnistuin jo eilen tolla jake.k:eek:on tyylillä sain siis jo muutettua sen nimen mp3 ja pystyin sen jälkeen onnistuneestikkin polttamaan sen.
     
  20. djesko1

    djesko1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan mikä on Ddhelp ohjelma kun semmonen tuli yhesti viruksen mukana enkä saa sitä koneelta pois sitä ohjelmaa sen viruksen oon kyllä saanu mut se on vielä siitä huono tuo Ddhelp et jos jotain pelijä pelaa ni se ohjelma saattaa katkasta pelin ja ilmottaa että Ddhelp on suorittanut laittoman toiminnan ja se suljetaan et miten mä saan sen pois ja tietääkö kukaan mikä sen on? se on windows kansiossa system.
     
  21. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Tuo virus on ollut minullakin joskus.
    Se on directX:ssä. Päivitä directX 8.1:nen
     

Jaa tämä sivu