1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kopioiminen ei onnistu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi TheNopec 25.02.2012.

  1. TheNopec

    TheNopec Member

    Liittynyt:
    29.12.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin muutaman levyn ja nyt kun koitan kopioda levyjä koneelle niin mitään ei tapahdu.
    Kahta levyä asema ei edes tunnista(?) ja yhdestä levystä hikisesti kopioituu pari kappaletta, mutta minkäänlaista ääntä niistä ei lähde silloinkaan.

    Kaikkien muiden levyjen kohdalla ei ole ollut, eikä ole nytkään minkäänlaisia ongelmia.
     
  2.  
  3. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Millaisista levyistä nyt mahtaakaan olla kymyssys? Ostettu elokuva? Kaverilta saatu? Digiboxilla tallentavalle DVD:lle tehty levy (joka kenties jäi viimeistelemättä DVD:llä)? Lisää tietoa please!
    Yst.terveisin OlliJulle
     
  4. TheNopec

    TheNopec Member

    Liittynyt:
    29.12.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Alkuun täytyy sanoa että en tiedä olenko edes oikealla alueella.

    Kyseessä on CD-levyt. Sisältää musiikkia. Albumeja siis. Ostettu Huuto.netistä.
    Mitään piratismiinkään liittyvää en levyistä, vihkoista tai kansista ole löytänyt.
    Koneen asema(Asus DRW-24B3ST) siis ei tunnista kahta(2) levyä lainkaa yhden(1) tunnistaa. Ja ohjelmat joilla olen koittanut kopioda tätä yhtä levyä kaatuvat tunnistuksen jälkeen.
    Kytkennätkin testasin ja niissä ei mitään häikkää ollut.
    Testasin Xbox360:kin ja sen asema kyllä tunnisti ja soittikin ko. levyt.
     
  5. HeQu

    HeQu Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    355
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ensinnäkin, ostetut audio cd ovat kopiosuojattuja. tarvitset oikeanlaisen softan ja sopivia neuvoja...
    älä tuhlaa levyjä ennekuin joku jaksaa neuvoa.itse en nyt ehdi.
     
  6. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Millä rippaat?
    "Parhaimpia" taitaa olla ExactAudioCopy, tuttavallisemmin EAC, sillä minä olen kaikki CD:ni saanut FLAC:aiksi ripattua, toki silläkin on ollut ongelmia kaiken maailman kopiosuojauksia, videoklippejä ja naarmuja tms. sisältävilla levyilla, mutta kaikki on onnistuneesti tullut ripattua...
    Naarmuille ei tuokaan voi mitään, mutta sormenjäljet yms. lika on syytä putsata mikrokuituliinalla säteen suuntaisesti...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu