1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Konvertointi VOB - AVI tai WMV

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ElenaSt 05.01.2010.

  1. ElenaSt

    ElenaSt Member

    Liittynyt:
    05.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysyn apua kun pitäisi VOB formaatti saada avi tai wmv muotoon jotta kelpaisi Windows Movie Makeriin. En pysty nyt ostamaan mitään ohjelmaa. Minulla on WinAvi Video Converter mutta kun yritän sillä tulee :

    WARNING
    WinAvi Video Converter detects your system missing compatible MPEG/DVD codec,
    you install it or WinAvi maybe can not convert VOB/MPG to other format correctly. You can get it from http://www.winavi.com/codec.htm

    Olen lataillut codecceja WinAvi kansioon mutta en tiedä menikö oikeaan kansioon jne. mutta EI TOIMI.

    Tai löytyykö mistään ilmaista toimivaa konvertteria joka konvertoisi KOKO VIDEON eikä 30€ videosta kuten ilmaiskokeiluissa usein on?
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Löytyy aivan ilmaisia. Esimerkiksi Any Video Converter Free löytyy täältä:
    http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
    Ja SUPER löytyy tuota nimeä klikkaamalla. Ainakin SUPERia haettaessa on varmistuttava, ettei vahingossa lataa jotain samoilla sivuilla mainostettua muuta ohjelmaa.
     
  4. ElenaSt

    ElenaSt Member

    Liittynyt:
    05.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tuhannesti !! Olen ladannut varmaan 10 ilmaisversiota ja huomannut että ilmaisina ne konvertoivat vain 1/3 videosta. Ei paljon auta... :)

    Ennen tein Nerolla ensin ja sitten uudestaan videon Pinnacle Studiolla mutta olen muutossa hukannut Nero CD:ni ikävä kyllä... :(

    Kiitos vielä kerran!!
     
  5. Linkki

    Linkki Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2003
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu