Konepaketin Kimppatilaus

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi FINLANDj 10.01.2006.

1. cossu77

cossu77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllä löytää halvemmallakin. Tosin eihän se oo hullu kuka pyytää vaan se joka maksaa! Ja vielä ilman näyttistä... Nou tänks!

2.  
  3. turunen84

turunen84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    haiskahtaa vähän kusetukselta? :)

4. peex

peex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla trolli.. Eikai kukaan ala tosissaan mitään kimppatilausta järjestään 13euron säästön takia ja sit vielä mainosta, että kone on huomattavasti halvempi. :D

Ja kaiken kruunaa tämä lause:
    Kyllä mä oisin valmis laittaan tuntemattoman ihmisen tilille 2500eur. Ei juma :D

5. Ezzet

Ezzet Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Antaahan joku Nordean salasanatkin, kun pyydetään :)

6. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    huh huh. aika tota, en sano mitään.

mielummin tilaat muualta paljo halvemmalla, enkä ymmärrä tuota että tulisi "huomattavasti halvemmaksi" koska jos saa 10 tilaajaa niin saa jopa 10€ alennusta. sitten jos vielä joku on ajatellut yleensäkkään ostaa tollaista konetta ja haluaa täyden paketin puuttuu siitä näytönohjain. niin kuin rexi kertoi niin saksan mantereelta se kannattais mielummin sitten tilata jos kimpas meinais tilata. uskoisin että saksan mantereelta paketin sais alle 2000€ jos vähä muuntelis osia paremmiksi / järkevimmiksi.

itse vaihtaisin mielummin prossuksi x2 4400+ koska tämän kellottaa vaivattomasti 4800+:ksi samaten näytön ehkä vaihtaisin 8ms paneelilla varustettuun ja säästäisin 200-300€ rahaa. samaten tuon f-securen sais veivata hus hel. netistä saa ilmaisiakin virustorjunta ohjelmia(antivir) ja palomuuri ohjelmistoja(zonealarm).

joo mutta niin, ei musta ainakaan tilaajaksi ole.

Viimeksi muokattu: 13.01.2006
  7. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse jättäisin myös tuon windowssin pois ton f-securen lisäksi, koska se on turhan kallis lasinalunen (muuta käyttöä en sille keksi)...

EDIT: fix

Viimeksi muokattu: 13.01.2006
  8. elukka79

elukka79 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HIANOO!
    Kiitti kun järjestit tän kimppakaupan!
    Oon niin otettu että kannan kanssa korteni kekoon ja ostan noita koneita samantien kolme. Tuleehan ne ny sillo jo 30 euroo halvemmaks ja aina tarvii varaosia! Ja kun hinta on noin alhainen, niin sehän olis hullua olla ostamatta. Ja vaikka saksasta sais halvemmalla niin kyllä minä suosin suomalaista!
    Mä myin äitini ja vuokrasin muijani että sain pistettyä rahat sun tilille jo tänään, että pääset niitä tilaileen!
    Soita sitten mun sähköpostiosotteeseen tai jätä viesti mun kopiokoneeseen kun niitä voi tulla hakemaan!
    Kiitti.

ps.BTW WTF

Jaa tämä sivu