1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Koneeni virtalähteen teho? Miten näen sen?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi oujee 16.02.2007.

1. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole väittänyt, että olen kasaillut vaan rassaillut. En todellakaan ole mikään ekspertti enkä ole semmoista väittänytkään. Anteeksi, jos olen kuulostanut itseäni kehuvalta. Ei ollu tarkotus, koska siihen minun tiedoilla ei todellakaan ole varaa eikä se muutenkaan ole järkevää! Mielestäni asioita saa kysyä vaikka kysymys "tyhmä" olisikin. Kai olen sitten helposti höynäytettävissä.

Ja homma meni näin: Kun hommasin koneeni, myyjä sanoi, että vaikka kone näyttää yhtä gigaa niin siinä on kaksi. Hän sanoi, että tämä on uutta tekniikkaa ja tietokone "luulee", että asia on näin. Mietittyäni asiaa, kysyin sitä täältä Afterdawnista ja täällä sanottiin, että kyseinen homma on potaskaa. Katsoin siis kotelon sisälle ja huomasin, että siellä oli vain yksi gigan kampa paikoillaan. Eikä toista ollut missään. Soitin siis kauppaan ja se toinen myyjä antoi minulle gigan kamman, josta olin siis maksanutkin. Se homma on kunnossa, eikä siitä tässä ole kyse. Kyse on nyt siitä onko tässä virtalähteessä jokin vika.

Viimeksi muokattu: 31.03.2007
  2.  
  3. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps. Homma roger. Oikea virtalähde oli. Kun ostin koneen tiesin vain, että virtalähde on 450W. Nyt sain selville että sen valmistaja on ilmeisesti Deltaco ja malli on ainaski PSU-422. Liekö hyvä? Kellään kokemuksia?

4. kontsa_

kontsa_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oho! kaikenmoisia kauppiaita sitä vaan suomenmaassakin on...
    kuinkahan paljon on mahtanut huijata porukkaa.

5. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama kuin auto ja asuntokaupassa ,että jos ei itse osaa ,niin ottaa mukaan jonkun joka osaa.Itse olen kanssa nähnyt vaikka mitä virityksiä kun "meidän mummo" meni tietokonekauppaan.Nykyään maailman tapa on että keneenkää ei kannata luottaa ja jos paskan saa niin itseään saa syyttää.

6. Vitality

Vitality Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, en nyt sanois että itseään kuitenkaan saa syyttää. Tai sitten olen vain erilainen ihminen. :/ Ite työssäni ajattelen hyvinkin paljon asiakkaan parasta, ehkä monet vaan ajattelee pelkästään itseään.

Jaa tämä sivu