Eli jos jollain olis aikaa joku pari minsaa, voisko tehä semmosen minioppaan koneen kasauksesta. Ohjekirjoist löytyy specific tiedot, muttei aina lue järjestystä. Netissä tietysti löytyy oppaita, mutta haluaisin saada varmasti up to date ohjeet. Kun netistä löytämäni ovat <2002... (siis tyyliin: 1. Prossu emolle 2. Emo koteloon 3. Muistit kiinni varmaan tajusitte)
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/207468 lueppa tosta... siellä samasta aiheesta keskustelu.
Jäi tuosta ketjusta mietityttämään ku jartar sano "Eli boxed prossuihin EI todellakaan tarvi laittaa itse mitään aineita sinne väliin. Siilissä on ne valmiina muovin alla suojattuna." Siis ymmärsinkö oikein, minun ei tarvi laittaa hopea tahnaa E6600 Boxed prossun päälle? (Toi on nii vanha ketju ettei junnumembuna voi viestittää)
Jollet meinaa kellotella, ei tarvi laittaa. Se valmiina oleva mönjä toimii kyllä aikansa. Itse oon kyllä jo kaapinu sen alkuperäsen mönjän veke ja laittanu hopeatahnaa.
Muistit ja cooleri kannattaa laittaa sitten ennen kun sitä lankkua tunkee koteloon, samoin poweri paikalleen ennen emoa. On enemmän tilaa rassailla siinä pöydällä kun ahtaassa kotelossa. Yksi asia mihin kannattaa kiinnittää huomiota varsinkin päivityskokoonpanoissa on vanhan kiinnityslirpakkeet. Ruuvinreiät saattavat olla eri emoissa hiukan eri paikoissa ja vanhat lirpakkeet kotelon seinässä voi tehdä emosta entisen oikosulun muodossa!
No ne prossun mönjät voi varmaan vaihtaa sitten jälkikäteen jos tarvetta on.. Onko tämä oikein? 1. Prossu(ja sen cooleri ja siili..) ja muistit emolle. 2. Poweri koteloon 3. Emo koteloon 4. Kiintolevyt koteloon 5. Floppy ja Dvd asemat kiinni 6. Näyttis, ääni ja muut -kortit koteloon. 7. Vistan asennus 8. Ajurien päivitys Lisätkää ja muuttakaa mitä nyt sattuu olemaan pielessä kiitos...
Juu, tarvetta tulee vasta jos ottaa sen siilin irti. Siihen asti menee ihan niillä alkuperäisilläkin.