Eli mulla on se Sonata III:n 500w virtalähde. Mikäs se nyt oli Earthwatts kai...? Noista IDE paikoista en nyt yhtäkkiä muuten osaa sanoa, itellä kaiki SATA laitteita :/ Mutta varmaan ihan järkevää, minkä emon nyt ostakkin, hankkia semmonen adapteri / semmosia adaptereita.
Juu jos nyt sitten katon sitä Nzxt lexa koteloa. Antec p182 olisi kanssa ihan kiva, mutta en tiedä onko parempi. Mikä virtalähde mun kannattaisi ottaa?
Joku 500w poweri varmaan on passeli. Ehkä riittäis jo esim. 400 tai 450w, mutta joku muu osaa varmaan sanoa siitä paremmin Itelle on ainakin Chieftec-merkkiä kehuttu, mutta jälleen kerran, pelkkään foorumeihin/keverien kertomuksiin perustuvaa tietoa.
Ok. Katoin, että antec sonata 3 kotelossa tulisi 500w virtalähde mukana. Kannattaako se ostaa mielummin?
No jos vaihtoehdot nyt on P182 ja joku vaikka 500w poweri ja Sonata III, ni on kyllä paha nyt sanoa kumpi on parempi. Eipä tuossa Sonatan powerissa mitää vikaakaan ole, hyvä powerihan se on, sen voin jopa kokemuksesta sanoa. Ei niillä paljon eroa mun mielestä oo eli voit vaikka hinnan tai ihan vaan kopan tyylikkyyden perusteella valita. E: Ja tietysti voit ottaa P182:n tilalle ton NZXT Lexan. En oo siitäkään mitää pahaa ainakaan kuullut.
Jos ostat kotelon, jossa ei ole virtalähdettä mukana, järkevin ostos lienee tällöin Antec Neo He 430W. Riittänee paremmin kuin hyvin.
Tuo virtalähde taitaa kuulua Ping-Pong- eli aikapommisarjaan. Koneeseen kannattaa laittaa laadukas virtalähde, onhan se koneen tärkein osa. Tuolla virtalähteistä keskustelua: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/578089