Kone tilttaa täysin n.10 min kohdalla

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi perk3le 05.07.2006.

1. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ei FFDshow oikein voi korvata kuin toisella FFDshown versiolla, mutta kun tuo VLC myös haukkaa multaa niin vika ei ole todennäköisesti FFDshow:ssa. Tietenkin GSpot:in avulla voi etsiä mitä codecia video käyttää ja ladata sen. Codec packeja suosittelen välttämään.

2.  
  3. perk3le

perk3le Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    The 007 oli jälleen kerran oikeassa. Ei se vika mihinkään hävinny ffdshown poiston jälkeen. Eli mä luulen et on koneen formatoinnin aika... Kuhan vaan löytyy joskus aikaa ja mielenkiintoa.

4. qsz

qsz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö tuota jumiutumista tule missään muussa yhteydessä kuin leffojen katselussa? Oletko kokeillut pelata jotain peliä? Jos nimittäin sama ongelma ilmenee pelien kanssa, niin voi olla viallinen näyttis kun kerran lämmötkin ovat suht alhaalla.

edit. Vaikea näiden viestien perusteella uskoa että ongelma on ohjelmapuolella, veikkaisin että rautapuolen ongelmaa jolloin formatointi ei välttämättä auta.

Viimeksi muokattu: 22.07.2006
  5. perk3le

perk3le Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tilttaa pelejä pelatessa. Oon pelannu mm Cs ja dod sourceja, quake4, AA, GW Factionssii eikä millään ole tiltannu...

No nythän sitten dodi tilttas... näyttis näyttää olevan paskana tai ainakin se sitä valitti. Eikun takuuhuoltoon

Viimeksi muokattu: 22.07.2006

Jaa tämä sivu