1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone tökkii, facen pelit ei toimi

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi marsii 17.01.2015.

  1. marsii

    marsii Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Mulla on nyt tällänen ongelma et tilasin Avastilta Grime Fighterin ja ajoin ohjelman läpi eilen. No lupasivat että kone toimii nopemmin. Nyt kone on alkanut tökkimään, lataa todella hitaasti sivuja ja ainakin niin hitaasti et multa menee hermot.:mad: Ja huomasin myös sen että koneeni ei löydä enää Flash Playeriä. Käytän Opera selainta koska olen kokenut sen nopeimmaksi koneessani. Mulla on windows 7. Eli Facebookin pelit ei toimi enää vaan pitää ladata flash. Olen mielstäni tehnyt melkein kaiken, ladannut vaiks kuinka monta flash versiota, ja myöskin poistanut ja ladannut uudelleen. Poistanut myös flashin tiedostokansiot. Mikään ei auta ja olen ihan neuvoton. :oops:Tuntuu et Grimefigterin käytön jälkeen koneeni on hitaampi ja ärsyttävämpi kuin ennen. Olen myös koikeillut eri selaimilla saman mutta ei onnistu. Siis vaikka mulla on ihan oikea flashin versio Operalle ja se löytyy koneeltani mutta Facebook vaatii flashin lataamista. Firefoxille latasin myös ja kokeilin toimiiko pelit. No latasi hetken mutta sitten herjas että kone on suuren rasitksen alla, lataa sivu uudestaan. Eli mitä tehdä. Kiitos.:)
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Nuo koneiden noputtamisohjelmat voivat aiheuttaa kaikenlaista hämminkiä.
    Ihan ekana voisit palauttaa koneen pisteeseen, ennen kuin asensit tuon nopeuttamisohjelman, saattaa sillä palautua entiselleen.
     
  4. Nanna_86

    Nanna_86 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2014
    Viestejä:
    561
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    53
    Totta. Olettaisin että nämä nopeuttamisohjelmat vain ottavat pois käytöstä ns. " turhat palvelut / ohjelmat " jotta tietokone saisi lisää muistia käyttöönsä. ja voivat sen takia aiheuttaa käytössä ongelmia.

    1. Tarkista että mikään ohjelma ei estä pelin käynnistämistä ( Palomuuri/ Add-block ).
    2. Poista evästeet ( Cache ), laajennuksien tiedot + Välimuisti selaimestasi.

    Lisäksi

    Lataa FarBar Recovery Scan Tool.
    32-Bit versio Tästä
    64-Bit versio Tästä

    • Tallenna ohjelma työpöydällesi ja käynnistä se.
    • Ennen tarkistusta lisää ruksi Addition.txt kohtaan ja paina sitten " Scan "
    • Kun ohjelman tarkistus on valmis, se avaa 2 tekstitiedostoa ( FRST.txt ja Additional.txt )
    • Lähetä molemmat lokitiedostot seuraavassa viestissäsi.

    [​IMG]
     
  5. marsii

    marsii Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    No ratkaisu olikin ihan yksinkertainen. Löysin koneeltani YAC ,Yet Another PC Cleaner:in. En ollut edes asentanut tällaista ohjelmaa. Kun sen poistin ni poistui nämä ongelmatkin. Olisko Grime Fighterin mukana tullut tuo YAC.. en tiedä. Ja tuo FarBar Recovery Scan Tool:in lataus ei onnistunut koska Avast ei antanut sitä asentaa.
     

Jaa tämä sivu