Ne on varmaan asmedian liitännöissä. Keltaisella: Pitäisi varmaan olla tuolla punaisella alueella. Edit: Niin hidas tänään että pitää painua koisimaan.
En noita 1 ja 2 paikasta muualle muuttaisi, ne ovat kuitenkin ensisijaisina paikkoina. Toinen niistä on HDD joka tulisi irroittaa.
Se on se johto, jossa kovelevy, HDD, ei lähde pyörimään käynnistettäessä. Sorry, virtajohto kuiten kiinni, niin pyörii. Nyt sun pitää tuo vaan itse selvittää, kun meidän silmät ei yllä sinne.
Jos toinen kylki ei lähde irti, niin kovalevyjen päältä suojalevyn on pakko lähteä irti, jotta niihin pääsee käsiksi.
Nyt tarvitaan sinulta oma-alotteisuutta, miten kotelosi saa auki tai purettua. Voit laittaa kotelon tyypin tänne, jos siitä meidän silmillä irtoaisi jotain.
Oikeanpuoleinen roikka se on jos systemalla tietävät yhtään mitä tekevät. Ota vaan se irti. Jos jostain syystä olisi väärä niin bios ei löydä ssd:tä. Vaan mulla pitää luovuttaa tältä päivältä. Tarantella osaa kuitenkin opastaa paremmin jatkon. Ite onnistuin viimeksi sössimään omankin asennukseni.
Sharkoon tg5 Okei tuosta en vaan tiedä saanko otettua pois näyttää aika tiukalta ja onko jotain tehtävä kun olen kuullu että voi olla sähköä käsissä
Kerroin jo aikaisemmin, että katso onko pistokkeen sivussa lukituksen vapautusnappi jos ei ole niin se vedetään vaan ulos.