1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone kaatuu välillä kun pelaa sourcee....

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Mestaus 20.05.2006.

  1. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No just just nytten 1.6:nenki vetää samaa juttua,voisiko olla steamil jotain pieles?Tai jotain.
     
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]Näin sitä Css kuuluu pelata isolta ruudulta[/bold]
    [​IMG]

    kuvassa oleva cokis pullo on mittaa antava vertaus kohde ruudun kokoon nähden
     
  4. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ahaa.Mistäs ton cokis-pullon saapi sitten?
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2006
  5. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kummiski tollanen tulee 1.6:sessakin ja sourcessa tulee sama,mutta 1.6:sest pystyy vähän ajan pääst jatkaa kun painaa ctrl+alt+del ja menee winukkaan ja sitten tulee takas niin pystyy jatkaa ,mutta sourcea ei pysty.Ei mulle siis tuu missään muussa peleissä tota pystyy vaik cod2:st pelaa ihan huolella 10Tuntia vaikka.Veikkaan ,että steamis on jotain tai sieltä steamin jutuist jos sais apua.En vaa ite tajua mitä pitäis tehdä.

    [​IMG]


    Jos nyt joku noin pienest kuvast saa selvää..


     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2006
  6. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    S-Marketista

    luulisin että on Grafiikka "Bugi" vaikka muut pelit toimii mutta en ole exspertti näissä asioissa itellä oli Halo pc: version kanssa ongelmia vaikka kaikki muut FPS pelit toimi loistvasti sitten selvisi että Halossa kun saa Shadow on\off niin on toimito teki 10min pelin jälkeen Blue sceenin ja jokin herjaus perään sitten otin off:iin ton Shadow niin ei tullut vaikka mitää "bugia" vaikka pelasi halon uudestaan läpi ja 3h verkko kampailua
     
  7. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ahaa,no 1.6:seen ei voi virveesti tota grafiikkaa vaihdella mulla on muutenki nytten rumimmalla se ja resot pienimmät.Mä en osaa tota biossii päivittää emoon.En tiedä ees auttaisko se.
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2006
  8. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaano koko aamun testailin vaihdella grafiikoita Sourceen/1.6:seen ,saman tempun se teki.Minulla ei tule mieleen ,että oisko grafiikkabugi.
     
    Viimeksi muokattu: 20.07.2006
  9. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikö nytten kukaa osais auttaa?Ei johtunutkaa siitä Mvidia grafiikka asetuksista...Onneton olen.Palaa hermot.
     
  10. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    oletko aivan varma että näytön ohjaimessa on uusimmat ajurit itellä oli Halo pc version kanssa ongelmia kun oli "huonot" ajurit joskun uusin ei ole paras muistatko millä ajureilla se toimi

    oletko kattonut mikä lämpö tila on pelatessa näytön ohjaimela jos graafiikka virheet tulee kun kone tai näyttis käy liian kuumana

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 23.07.2006
  11. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    UUsimmat ajurit ei ole todellakaan ,mutta olen testannut niitäkin nii ärsyttää kun niis on ne asetukset oudot/sekasin kun värit näyttää sellasilt jänniltä menin säätää niitä niin sitte laitoin noi vanhemmat ja ei oo niitä mut sitte kun laittaa ne uusimmat niin niis on jotenki tallentunut ne värit..
     
  12. Kanakotka

    Kanakotka Member

    Liittynyt:
    18.06.2003
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Source on erittäin epävakaa ja resurssisyöppö, sille ei voi mitään.

    Parasta tehdä mitä minäkin, pelata ikkunassa. Se ei haittaa yhtään jos yläruudussa näkyy 1-5 pikseliruudun verran sitä yläpalkkia ikkunasta.
     
  13. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aha,no kyl 1.6:nenki sen samanjutun.Hl2:nenki.Ööh.Varmasti muutki steamin pelit tekis saman,ei kyl esim.vaik joku cod2:nen tai age3:nen tee tuollaista tai doom3:nen mitä olen testannu ja varmasti cod2:nen ajaa samanasian.Eli valvel/steamil on jotai häikkää..
     

Jaa tämä sivu