1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone kaatuilee työpöydälle....

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Wedu 18.07.2004.

  1. Wedu

    Wedu Guest

    Moi.
    Sellainen ongelma on vaivannut jo jonku aika:
    kone jumittu/kaatuu työpöydälle ku on pelaillu vähän aika(noin 30min).Sellaiset pelit kun:Wolfenstein,Mohaa,IGI2,BTLF Vietnam...
    Pohjana on:
    MSI KT6 Delta emo,Suoritintyyppi AMD Athlon XP-A, 1833 MHz (5.5 x 333) 2500+
    ATI Radeon 9600xt näyttöohjain,muistia ois 767MB,kovalevyjä 80+40.
    Ajurit päivitetty,service pack 1a asennettu,DirectX uusin....
    Lämmöt on CPU 55C,Emo 43C.
    Virtalähtena 350w.
    Auttakee,hermot männö!!!
     
  2.  
  3. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos et eläytyisi niin pahasti peleihin tai siirtäisit sen koneen vaikka lattialle. Ja ilmeisesti sulla on tornikotelo, niin laita se kyljelleen niin ei kaadu niin herkästi.

    Sori mutta oli aivan pakko kun oli niin houkutteleva otsikko ;-)

    Minä edelleen jaksan ihmetellä miten näitä koneita saa jumiin tai kaatumaan. Kenties pelit ovat viallisia, koska koneeni ei ole kaatunut koskaa raskaassakaan video/audio editoinnissa ja koodauksessa. Koneet yleensä päällä 24/7.
     
  4. Wedu

    Wedu Guest

    No hyvä et jollai on hauska,mut se ei auttana asian pätkän vertakaa,joten pidä vitsis omana tietona!
     
  5. ResoNas

    ResoNas Guest

    Sulla on varmaankin sama vika ku mulla oli(?) Nosta muistikamman/emon piirivoltteja ja kokeile eri muistiajoituksia.
     
  6. Johnny76

    Johnny76 Guest

    Jos vaikka kiintolevyt lämpenisivät liian paljon?
    Oma koneeni ainakin kärsii em. ongelmasta, vaikka kotelossa onkin kaksi tuuletinta. Olen jo jonkin aikaa harkinnut uutta koteloa tai jääkaappia... (ei tahdo lisää tuulettimia=meteliä)
     
  7. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Muistissa voisi olla vikaa.. joskus itsekkin kokenut samaa.. kokeile eri muisti kammoilla auttaako.
     

Jaa tämä sivu