Koita nyt kaikki mahdollinen, osien puhdistus joka tarkoittaa että irrotat kaikki.. Hopeatahnan lisäys (vaikka tuskin kyllä tuohon ongelmaan vaikuttaa) Näytönohjaimen kokeilu esim. jollain muulla??? (jos mahdollista) Onko kovalevy hajalla? Kaikki jumpperit oikein CD asemissa ja kovalevyssä,(masterit ja sleivit) Piuhat KUNNOLLA kiinni, kuten myös osatkin!! isomman virtalähteen kokeilu (jos mahdollista) Itekki epäilin sillo emolevyä, vaan kyllä se oli ihan täysin kunnossa.. Ja ehkä KAIKISTA TÄRKEIN!!!! KOITA VANHOJA AJUREITA NÄYTÖNOHJAIMELLE!!!!!!!!!!!! Mulla ainaki kerra temppuili muistaakseni vain sen takia.. oli uusimmat Nvidian ajurit sillo, ja kone oli sekasi ku ellun kanat. Mutta heti ku etin vanhat ajurit niin se pelas ku rasvattu salama! Muuta en kyllä itse keksis toho enää :/ ja jos ei mikään noista toimi niin osat vaa huutonettii myyntii tai heitä vesilintua koko paskalla!! Kettu kuittaa->
Kappas, nyt huomasin että ko emolla(8k9a7i) on muillakin ongelmia! Itselläni on siis sama emo. Pari vuotta sitten ostin. Eka kovo rikkoutui alle puolessa vuodessa (Samsung spinpoint). Uusi(joku westerndigital) on kestänyt pari vuotta mutta oireillut viimesen puol vuotta(outuja ääniä, jumituksia). Koneessa ubuntu ja xp, ongelmat samantyyppisiä molemmilla puolilla. edit: eli viittaisi rautaongelmaan..? Varmuuden vuoksi voisi ajaa linuxin memtestin myös.
juu-u.. mähä vaihdoin emonki tossa välissä unohtu vaa.. mietin et miks toi 8k9a71 kuulosti niin tutulta, mutta sehä mul perskeles oliki sillo aikanaa.. ja sen kaa tuliki niitä ongelmia : D vaiha emo vaa
Asiani ei ole täysin sama kuin tämän aiheen asia mutta kirjotampahan tänne, koskia en halua tehdä uutta aihetta turhaan. Asiaan. Kone siis jumitta myös mulla. Vasta Keskiviikkona fomatoin (vain C:n koska en saa D:ltä kaikkia musikkia ym. talteen) koneen. Hetimiten latasin palomuurin ja asensin sen. Kuitenkin edelleen jumittaa melkein kaikki ohjelmat ja pelit. Prosessori ei ole kovin kuormitettu. Muistia on käytössä 320/512MB, vaikka ohjelmia on päällä vain mIRC, mese, selain ja winamp. Ohjelmia ja leffojakaan ei ole kiva katsoa kun pätkii vähän väliä BSPlayer. Avastilla, Ad-Awarella ja Spybotilla olen ajanut läpi, mutta ei auttanut. Apuja ja hyviä neuvoja kaivataan. EDIT: Huoh.. tein kuitenkin näköjään uuden aiheen.. EDIT2: Empäs tehnytkään, hölmöilin.
"Solid as rock" taitaa olla vaan ihan mainosta, koska aika paljon noita ongelmia on tuollakin emolevyllä täällä AD:ssäkin ollut monilla. neeboh:Mikä on kokoonpanosi?