1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone hidastelee, apua kiitos. Ei tietoa mikä virus

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi NaBBa 24.02.2009.

1. NaBBa

NaBBa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    on se vähän laskenu mutta silti jotenki epänormaalisti lagaa
    Counter-Strike
    ei oiken tiä mikä tässä olis vikana... rupeaa ärsyttämään pikkuhiljaa ja varmaankin aattelen formatointia, kun ei internet lagaa mutta pelit tekee, oliskohan peleissä vika..

Edit: ei oo peleissä vika, liitännät ok jne. mikä tätä vaivaa oikeesti :( formatoin kohta koko paskan
    pitäskö scannata spybotilla ? >_<
    scannattu ja löys pari virhettä ja korjaskin ne :O
    ei silti vaikutusta, kone yhä peleissä hidas. EIKÄ TIEDÄ MIKSI :((((

DOuble edit: Joo huomasin tämmösen seikan että pelkästää youtube videot ei kaada tätä konetta. vaan yleensä ottaen kaikki videosteam sivustot kaataa tän, ei pysty kattomaan mistää videoiden katsomis paikasta mitään videota. Tämmösen havannon tein ku yritin kattoa musiikkivideota, joten oliskoha se jotenki niin, että kun kone kaatunu monta kertaa youtuben takia, niin ne youtubet jääny päälle niinku latautuu sivulle, joka kuormittaa konetta. Hankala selittää, yks kaveri ehdotti että tää olis joku ruotsalainen troijalainen nimellä Sidewise Downloader.
    eikä oo netissä vika, koska viereinen kone ei lagaa, hidastele yms. yhtään
    Formatoinin raaka voima kohta tulee käyttöön :D

Viimeksi muokattu: 26.02.2009
  2.  
  3. NaBBa

NaBBa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    :OOOO jotain tapahtu, nyt äsken lagaaminen loppu, pidän tätä jonaki ihmeenä, ainoo asia mitä oon nyt tehny oli palomuurin päivitys, voiko se tosiaan auttaa siihe. mitä tapahtu mä oon ihan shockis :DDD en oo mitää tehny tälle ja lagaaminen loppu

Jaa tämä sivu