Kone ei käynisty

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi wihtori 04.10.2006.

1. DimaWee

DimaWee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. wihtori

wihtori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. On ollu hankintalistalla jo ikuisuuden, mutta jospa sen hommais vasta nyt jos ja kun saa koneen taas pystyyn.

4. palmu82

palmu82 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on samantyyppinen vika koneessa, sillä erotuksella, että tämä tapahtuu epäsäännöllisesti. Keskimäärin n.joka 10 käynnistyskerralla kone ei starttaa, mutta tuulettimet pyörii. Silloin, kun kone starttaa ei ole mitään ongelmia, kaikki toimii normaalisti. Epäilen itse emolevyä. Emossa on muutenkin häikkää lämpötilojen suhteen, koska se näyttää prossulle aina vakiota 76'C:tta koneen käynnistäessä virtanäppäimestä, mutta resetoinnin jälkeen lämpötila on n. 35-37'C.

Emo: Abit UL8
    Poweri: Be quiet 420W

5. Maugeli

Maugeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli myös tollanen ongelma, minulla se johtui näyttiksestä (jonka tietysti testasin vikana :p).
    Tai, olin normaalisti koneella ja yhtäkkiä kaikkki pysähtyi eikä mikään ottanut komentoja vastaan -> Virtanappulasta kiinni, joskus saattoi startata ekalla mutta yleensä jouduin ränkkäämään muutaman tunnin,kun koitin käynnistää niin tapahtui juuri tuollalailla.
    Koita toista näyttistä jos mahdollista...

Jaa tämä sivu