1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone 3d grafiikoiden ja ohjelmoinnin pyörittämiseen

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi mird 26.03.2014.

  1. i9Extreme

    i9Extreme Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2011
    Viestejä:
    2,669
    Kiitokset:
    402
    Pisteet:
    113
    Palataan alkuun:

    Pelienkehittäjät ovat tätä mieltä:

    "Software Developer Does not have any specific Hardware Requirements... The only thing he needs is a computer with notepad.... and some softwares only"

    Ja riippuu mille alustalle haluaa suunnitella pelejä:

    "Hardware is partially dependent on what your target release will support. You will, of course, need those systems in order to test and debug the game itself. However, the majority of the development can be done from any type of system, as long as they can transfer files between them"

    Xbox one (PS4) koodaajille on suurin haaste GPU ja eSRAM myös GPU: n arkkitehtuuri.

    Eli ei ole sinällään väliä minkälaisella PC-raudalla pelejä tekee. PC- kokoonpanojakin on "miljoonia" erilaisia. PC: lle koodaus on vaikeinta juuri sen takia.

    "Computers are probably the hardest target for software development, as their lifecycle can be measured in months"

    Tehokoneella on tietysti parempi käyttömukavuus kaikenlaisessa käytössä.

    Lähteitä:
    http://stackoverflow.com/questions/12974838/hardware-requirements-for-a-software-developer
    http://lycaeum.ultimacodex.com/requirements/
    http://xboxonedaily.com/2014/03/xbox-one-1080p-development/
     
  2.  
  3. BPVest

    BPVest Senior member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    17,608
    Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    On sillä väliä. Näyttis ei tue Cudaa/Mantlee/jotain muuta, koodata voi mut se hidastuu ainaki 1000%. Tossahan se sanotaanki:

    Vaikee testailla ominaisuuksia joita ei rauta tue.
     

Jaa tämä sivu