Komponenteissa parannettavaa?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi rytes 27.01.2006.

1. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näinpäs, eiköhän se ole paras antaa liikkeen koota niin saa sitten liikettä syyttää kun jokin menee vikaan :D

Ja säästyypäähän aikaa ja hermoja..

2.  
  3. Jrahikai

Jrahikai Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun olet kasannut yhden PC.n et enään vilkaisekkaan näihin niin sanottuihin merkki kokoojiin.Tietenkin jos haluaa pelata varmanpäälle voi ostaa valmiin koneen suoraan kaupan hyllyltä.Jää vain se koneen rakenteen tuntemus vähän heikoksi jos vaikka vika yllättää.Takuukin säilyy täysin myös itse koottujen koneiden osalta.Ainoa mitä pitää varoa aina kun on elektroniikan kanssa tekemisissä on staattinen sähkö,ettei mikään osa saa ns.kipeää,mutta senkin voi torjua koskettamalla ensin metaliin esim vesijohto tai lämpöpatterin paljas kohta.Kuitenkin jossain vaiheessa tulee se osien uusiminen ja laajentaminen(lisää kovalevy tilaa,lisää muistia, nopeampi prosessori) silloin viimeistään pitäisi tietää mitä koneessa on.

4. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin, laitan vielä tämän lopullisen paketin tähän, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=27868,26605,28297,27405,25181

Kaikki tulee verkkokauppa.comista ja päätin nyt lopulta koota sittenki itse tämän koneen ihan mielenkiinnosta. Onko tuohon emolevyksi parempia vaihtoehtoja jotka olisivat yhteensopivia x2 prossujen kanssa(verkkokauppa.comista)

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Kokoa vaan itse, mutta tuon hintaluokan koneessa kannattaa ottaa joku kokenut kaveri viereen neuvomaan. Ammattikokoajat nyt yleensä laittaa koneet kasaan nopeimmalla ja toimivimmalla tavalla, ei aina sillä parhaalla.

Jaa tämä sivu