1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kokoelmalevy DVD:lle

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikes9000 17.07.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Mikes9000

    Mikes9000 Member

    Liittynyt:
    08.04.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluaisin tietää kuinka esim. nerolla saadaan poltettua dvd-video levy, joka on kokoelma esimerkiksi jostain suosikkisarjan jaksoista? Ohjelmat on siirretty koneelle digiboxista.

    Tähän mennessä olen menetellyt seuraavalla tavalla;

    Minulla on Humax9200T digiboxi, jonka kiintolevyltä olen siirtänyt ohjelmat tietokoneelle ideusb muuntimella ja humaxrw ohjelmalla. Sen jälkeen leikkaan turhat osat ja mainokset pois projectx ohjelmalla, sekä määrittelen tekstityksen asetukset ylen ohjelmia varten. Olen demuxannut jokaisen ohjelman erikseen projectx:llä.
    Dvd authorointiin käytän IfoEdit ohjelmaa, jolla muutan myös tekstin värin tarvittaessa.
    Tässä vaiheessa minulla on .vop .bup ja .ifo tiedostot jotka voin sujuvasti polttaa levylle neron Dvd-video toiminnolla.

    Tähän asti kaikki toimii, mutta kuinka saan useamman jakson suosikkisarjastani samalle levylle, ja vielä niin että levylle tulisi jokin alkuvalikko?
    IfoEdit ohjelma kun tekee authorointi vaiheessa aina saman nimisiä tiedostoja.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu