1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kokemukseni ja pieni arvostelu, sekä kuvia LG 42LD450N televisiosta

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Jarska92 24.08.2010.

  1. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    HUOM! suurinosa kuvista on upattu Aijaa.com kuvapalveluun, ja siellä on ainakin tällä hetkellä ongelmia, eivätkä ne kuvat näy tässä, joten uppaan jossain vaiheessa samat kuvat myös imageshackiin ja tarjoan sinnekin linkit.
    Edit 25.8.2010: Aijaa.com linkit poistettu toimimattomuuden vuoksi.

    Terve, siitä onkin aikaa kun tänne kirjoitin, harva varmaan edes tietää minut kuka lukee tämän viestin. Noh, ei siinä mitään. Mutta siis miksi kirjoitan viestiä tänne? Ostin tässä juuri tämän kyseisen telkkarin, 42 tuumaisen LG LD450N sarjalaisen, ja päätin jakaa siitä kokemukseni teidänkin kanssa.

    Miksikö niin? Koska kun itse katsoin tästä juttua netistä, niin en löytänyt juurikaan mitään, paitsi Tekniikan Maailman arvostelun (Kyseisen arvostelun voi ostaa netistä 3 eurolla tai lukea lehdestä jos on tilaaja.), ja vähän foorumilla keskustelua, ei mitään käyttäjien ottamia kuvia tai mitään... Ja tiedän miltä tuntuu, kun on etsimässä juttuja jostain tuotteesta eikä siitä löydy mitään!

    Noh, tässä minä tulen ja korjaan tilanteen, toivottavasti viestistäni on hyötyä heille, jotka tätä kyseistä televisiota saattavat harkita. Alkuteksti on pitkä, tiedän, päläpälä... jaksakaa lukea vielä =) Meinaan jakaa kokemukseni tässä pian ja laittaa kuvia, ja ehkä videonkin jos jaksan kuvata, älkää kuitenkaan odottako sitä suu vaahdoten.

    Edit 25.8.2010
    Otin tänään kaverin kanssa selvää tämän television panelityypistä, ja ilmeni, että tässä on S-IPS paneeli, ajattelin mainita sen jo heti näin alussa. IPS paneeli on kyllä hyvä paneeli, nyt tiedätte tämänkin asian sitten.


    ~~ Kuvia ~~


    [​IMG] Telkkari sivusta


    [​IMG] Liitäntöjä takaa

    [​IMG] Liitäntöjä sivusta

    [​IMG] Telkkari edestä


    [​IMG] Kaukosäädin


    Ja kyllä, joku varmasti siellä huomasikin jo anime julisteet. Niitäkin pitää siirtää ensinnäkin ylemmäksi kun tämä telkkari on näin iso, mutta niin... valituksia? - pahoittelen, mutta ei kiinnosta valitukset animesta, joten jätä vaikka sitten kommentoimatta aiheesta jos ei kiinnosta. Tai saathan aloittaa valituksen, mutta teet itsestäsi vain pellen :)

    ~~ Kokemuksia ~~

    Kokemuksia, eh? Noh, telkkarin ulos paketista ottaessa silmät kirkastuivat kun näin miten hieno ja iso tämä olikaan. Asennus ei ollut vaikeaa, telkkari sängylle maate, jalusta paikalleen, ja telkkari pöydälle.

    Valikot ovat helppoja käyttää ja selkeästi toteutettu, tämän käytössä ei uskoisi olevan vanhemmallakaan ihmisellä erityisemmin ongelmia. Myöskin kaukosäädin on hyvin toteutettu isoine ja jämäkkäine näppäimineen, joka on plussaa.

    Kaukosäätimessä minulla on vain se, että pitää osoittaa suoraan televisioon, että se ottaa käskyn vastaan, mutta epäilen noita paristoja siitä... ei mitkään niin hyvän oloiset nämä mukana tulleet paristot, mutta ei ollut tilalla muita. Noh, selvyys tulee asiaan kunhan saa hommattua uudet paristot. Mutta vaikka kaukosäädin olisikin noin, niin itselleni se ei mikään varsinainen ongelma olisi.

    Edit 25.8.2010: Nyt on duracellin ultra paristot kaukosäätimessä kiinni, mutta sillä joutuu silti osoittamaan televisioonpäin, että televisio ottaa komennon vastaan. Noh, ei mikään paha kuitenkaan, ei haittaa itseäni =) Eikä sentään tarvitse osoittaa juuri johonkin tiettyyn kohtaan.

    Kaukosäädin sikseen ja siirrytään itse televisioon. Heti kun olin iskenyt tämän HDMI johdolla kiinni tietokoneeseen, ja säädin vähän asetuksia, niin täytyy kyllä sanoa, että olin tyrmistynyt, kun katsoin tästä testiksi HD videoita ja pelailin vähän. Ero on todellakin huomattava tuohon vanhaan 24" näyttöön (Samsung P2450H) verrattuna.

    Tuo näyttökin oli kyllä hyvä, mutta tämä LG televisio potkii tuota kyllä persuksille paljon paremmilla väreillä, kirkkaammalla kuvalla, paremmalla vaaleiden / tummmien alueiden erottelukyvyllä, ja katselukulmilla, ja melkein kaikessa itseasiassa.

    Näytössä näyttää normaalit TV lähetykset ja DVD videotkin myös hyviltä kun olen tässä katsonut, tietenkin suomen TV lähetyksissä näkyy pikselöintiä ja kaikenlaisia pakkaus artifakteja, mutta sellaisia nuo lähetykset vain ovat. Tämä TV tekee silti hyvin työnsä niiden näyttämisessä.

    HD videokuva näyttää tässä myös loistavalta, on ilo katsoa kaikkea HD:na.

    Mainittakoon vielä tässä välissä, että televisiossa on sekä antenni, että kaapeliverkon digiviritin. Joten se käy kumpiinki talouksiin ilman erillistä digiboxia.

    Ja sitten liiketoistoon, en huomannut telkkarissa mitään huomattavia, tai häiritseviä asioita liikkeen toistossa. Tämä televisio siis hoitaa liikkuvan kuvankin hyvin, vaikka onkin 60 Hz televisio eikä 100/200 Hz.

    Tietyissä kohdissa saattaa näkyä silmillä ihan pientä tökkimistä, kuten kohdissa joissa joku alue kuvasta liikkuu vähitellen hitaasti eteenpäin samaa tahtia. Mutta tässäkin huomasin sellaisen asian, että kuva-asetukset vaikuttavat myös tähän liikkuvan kuvan toistoon jonkinverran. Aikaisemmin, kun testailin eri asetuksia, niin yhdillä asetuksilla kuvassa näkyi hieman enemmän noissa kohdissa tökkimistä, mitä nykyisillä asetuksilla.

    Mutta tuota mitä sanoin ei kuitenkaan tarvitse pelästyä, yleisesti ottaen sanoisin, että tämä televisio hoitaa liikkuvan kuvan hyvin.

    Josta tullaankin peleihin. Eli kokeilin pelata tällä muutamia pelejä tässä nopeasti mitä nyt olen kerennyt, FEAR kakkosta ja TES IV: Oblivionia. Kummassakaan pelissä en huomannut mitään ongelmia. Niin sanottua ghosting efektiä ei näkynyt lainkaan, ja kuva oli muutenkin hyvä ja pysyi liikkeessä ainakin minulle tarpeeksi hyvin mukana. Ja lisäksi on ilo pelata kunnon ruudulta hyvällä kuvalla.

    ~~ Lisää kuvia vielä ~~


    [​IMG] 24" vs. 42". Iso ero, eikös?


    [​IMG] Ja siinä vielä yksi kuva.

    ~~ Loppupäätös ~~

    Olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen tähän televisioon mitä nyt olen kerennyt käyttää. Hintaisekseen tämä oli myös aika halpa, Jimm's PC Storesta tämänkin sai ~590€ + toimituskulut (jotka ovat 3€ matkahuollon kautta). Tilasin samalla 2 metrin HDMI johdon ja yhteishinnaksi tuli 606 euroa, ei paha.

    Voin suositella tätä televisiota kyllä kaikille, hinta ei ole laatuun nähden mikään paha, ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän. En varmasti tule vaihtamaan tätä pois niin pitkään aikaan kunhan tämä vain kestää, mutta onhan tässäkin kyllä kahden vuoden takuu, jos tulee jotain ongelmaa sen aikana. Mutta se nähdään sitten.

    En osaa sanoa miten muut saman hintaluokan televisiot pärjäisivät verrattaessa tähän LG:seen, mutta voisin antaa tälle telkkarille kyllä ihan viisi tähteä viidestä ja sen suositteluni.

    ★★★★★ 5/5 Jarska approves

    Tietoja en kirjoittanut televisiosta tähän, ne löytyy googlettamalla, jaoin tässä vain kokemukseni kyseisestä televisiosta. Jos ilmaantuu kysyttävää tai haluatte tietää enemmän tästä, niin kysykää vain rohkeasti, Vastaan kyllä.

    Päivitystä 25.8.2010

    Tein input lag testiä tällä telkkarilla, en siis mitään kunnollista testiä kuvaputkinäytön kanssa, vaan tuon Samsungin näytön kanssa, halusin nähdä eron siihen katsottuna. Kuvista näkee eron. Vaikka eroa onkin tuon verran, niin en siltikään pysty näkemään peleissä mitään kovin huomattavaa tai häiritsevää input lagia, niin ihan sama =)

    ~~ Kuvia ~~

    http://img836.imageshack.us/img836/7086/vertailua1.jpg

    http://img715.imageshack.us/img715/1658/vertailua2.jpg

    http://img507.imageshack.us/img507/6218/vertailua3.jpg

    http://img832.imageshack.us/img832/1825/vertailua4.jpg

    http://img819.imageshack.us/img819/3678/vertailua5.jpg


    Noin, JA otin myös kuvia katselukulmista, tässä myös niitä:


    http://img838.imageshack.us/img838/7237/katselukulmatesti12.jpg

    http://img839.imageshack.us/img839/2030/katselukulmatesti22.jpg

    http://img651.imageshack.us/img651/6456/katselukulmatesti32.jpg

    http://img192.imageshack.us/img192/8425/katselukulmatesti42.jpg

    Edit 25.8.2010

    Tein nyt myös input lag testiä kuvaputkinäytön kanssa. Vaikuttaisi siltä, että tässä telkkarissa on noin 30-50 ms input lag, ei paha oikeasti =) Tai kyllähän se joidenkin korvaan saattaa kuulostaa pahalta, mutta hei, on sitä mitattu paljon pahempiakin arvoja telkkareista...

    Ja huomioikaa, että input lagiin voi vaikuttaa television kuva-asetuksetkin jonkunverran, ja en tiedä vaikuttiko se input lagiin, että mulla oli tämä televisio 1280x1024 resoluutiolla. Mutta kun isompaa ei kuvaputkinäytölle saanut ja piti pitää kloonattua tilaa, jotta tämä testi onnistuisi. Viisaammat kertokoon, vaikuttaako ei-natiiviresoluution pitämimnen input lagiin.

    Noh puheesta viis, haluatte varmaan kuvia? Noh, tällä kertaa saatte niitä jopa viisin kappalein, mutta älkää huoliko, pakkasin kuvat sopiviksi, ettei niiden lataus kestä ikuisuuksia.

    ~~ Kuvia ~~

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Jälleen kerran, uutta päivitystä 26.8.2010:
    Mittasin television tehonkulutusta tuolla mittarilla mikä minulla on, muistaakseni muropaketti käyttää testeissään täysin samaa. Mutta anyway, nykyisillä asetuksillani mitä katsoin työpöydällä niin 128 W vei tehoa. Vaikuttaa kait vähäsen tehon vientiin myöskin se, että mulla ikkunat aika vaaleita, eli televisio voisi viedä vähemmänkin jos testaisin jotain tummempaa kuvaa vaikka kokonäytöllä. Ja testasinkin juuri, lukema tippui ~108 wattiin.

    Nykyiset asetukseni:

    Taustavalo: 70
    Kontrasti: 85
    Kirkkaus: 32
    Ja virransäästöasetukset pois käytöstä.

    Tässä arvoja virransäästötilojen kanssa:

    Vähimmäisarvo: 98 W
    Normaali: 73 W
    Enimmäisarvo: 48 W

    Virransäästötilat käytössä tummentavat kuvaa aika lailla, mutta laskevat myös huomattavasti tehonkulutusta. Itselleni nämä nykyiset asetukset ovat suht mielekkäät, en tiedä ovatko parhaat arvot, mutta se riittää, että olen itse niihin tyytyväinen.

    Mustan tasosta:

    Se ei ole paras mitä olen nähnyt, mutta aika mustaa silti. Voin silti sanoa, että hyvillä säädöillä Samsung P2450H näytössä oli karvan verran paremmat mustat. Mutta eipä tuolla niin väliä, olen tähän tyytyväinen, niin ei se haittaa =) Ja sitäpaitsi siihen miten mustat näkyvät, voi vaikuttaa myös kuva-asetukset jonkunverran. Voisin saada ehkä vielä vähän paremminkin säädettyä, mutta en jaksa nyt säätää, nämä nykyiset säädöt ovat okei minulle^^

    Ja taas päivitystä... 28.8.2010

    Valovuoto:


    Ajattelin vielä jakaa kokemukseni valovuodosta. Valovuoto voi olla paneeleissa suht yksilöllistä, eli toisessa paneelissa voi olla enemmän, ja toiseessa vähemmän. Kerron kuitenkin millaista se itselläni on.

    [​IMG]

    Siinä on aika hyvä kuva oman televisioni valovuodosta. Tuo sininen pieni piste television alakulmassa on vain heijastus hiireni rullan valosta (Razer Deathadder), joten se ei ole television kuvasta.

    Itseasiassa vaikka valovuotoa näkyykin kuvassa hiukan alhaalla myös, niin sitä ei silmin ole juurikaan huomattavissa, kaikista huomattavin valovuoto näkyy tuossa vasemmassa ylänurkassa, ja senkin huomaa vain todella tummissa kohdissa.

    Vaikka valovuotoa onkin vähän, niin ei kuitenkaan sen vertaa, että se minua häiritsisi. Joten olen suht tyytyväinen siihenkin osaan.

    Mutta kuten sanoin, riippuu paneeliyksilöstä millainen valovuoto siinä voi olla. Eli ei kannata ajatella jakamani kokemukseni kanssa, että jos ostat itse saman television, niin sinulla olisi samanlainen valovuoto ; )

    Tuskin keksin enää mitään uutta jaettavaa tähän, joten eiköhän tämä ollut tässä.
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2010
  2.  
  3. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos. Tälläistä olen itsekkin harkinnut.
     
  4. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kävin hakemassa kyseisen mallin, oli gigantissa hintaan 555€ ja seinäteline maksoi 39€ eli ei paha hinta. Kuvanlaatu on mielestäni mainio, 50Hz paneelin liiketoisto on kohtuu hyvä, vain nopeimmissa kohtauksissa pientä pikselöitymistä tms.

    Hyvä valita

    Arvosana 4,5/5 hintaan nähden :)
     
  5. Mikko21

    Mikko21 Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään erityisesti kokemuksia mallin liiketoistosta jalkapalloa katsottaessa?

    Itse olen harkitsemassa 47LD450 ja 42LE5300 välillä. Saman hintaisia, mutta jälkimmäinen olisi 100hz tekniikalla. Kuinkahan paljon eroa LD450 ja LE5300 liiketoistossa on?
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2010
  6. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hmm.. Mitäs tuohon nyt vastaisi. Itsellä tuo 42" 50/60Hz FullHD tv toimii moitteetta, urheilua en kylläkään katso. Uskaltaisiko sanoa, että mikäli katsoo kaapeli/antennikanavia digiboksilla niin ei kaiketi ole paljoa eroa verrattuna 100Hz, mutta jos katsoo aktiivisesti teräväpiirtolähtetyksinä nopeaa urheilua (jalkapallo) niin SITTEN suosittelisin 100Hz..

    (Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni) Suosittelen menemään liikkeeseen vertailemaan kuvia, vaikka mallikappaleiden säädöt voivatkin olla aivan perseellään. Kun menin giganttiin vertailemaan Samsung 42" FullHD vs tämä ko. LG 42" FullHD niin liiketoista oli paaaljon parempi tässä mallissa. Myyjä sanoi, että ko lg on paras mitä löytyy 50/60Hz sarjassa, eli osta se tai sitten tässä on näitä 100Hz malleja (+200e). Tuumailin hetken ja päädyin tähän malliin vaikkei ole 100Hz, sillä en nähnyt (merkittävää) eroa näiden Hz välillä..

    Pidä mielessä etteivät nuo Hz ova ainoa kuvan laatuun vaikuttava asia (ne kertovat kuvan päivitysnopeuden tms.), mutta todellinen merkitys laadukkaalle kuvalle on kuvamoottori joka luo kuvan. Mene ja vertaile :)
     
  7. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siinä ollu kirjottajalla kyllä tekemisen puutetta! Hieno arvostelu :)
     
  8. Eesaurus

    Eesaurus Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyvä arvostelu.

    Hommasin juuri saman töllön ja ihan hyvältä vaikuttaa noin äkkiseltään. Yllätys oli kuitenkin se, ettei siitä löytynyt Conax -korttipaikkaa. Tai on siellä se joku PCMCIA -liitin, mutta siitä ilmeisesti puuttuu moduuli, johon kortin voi työntää. En osannut yhtään varautua moiseen, luulin, että kaikissa sellainen on.

    Niin, hoituuko homma esim. tällä http://www.digishop.fi/dilog-ca-moduuli-conax-cas-7-comhem-pc-card.html vermeellä?

    Lisäys: Ai niin. Operaattorilta ei varmaankaan saa toista korttia, ettei tarvitsisi puljata edestakaisin tallentavan boksin ja telkkarin välillä...?
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2010
  9. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuollahan sen juuri pitäisi toimia. Useimmissa televisioissa onkin vain maksukorttipaikka, joka tarvitsee tuon moduulin. Bokseissa taas on sitten se moduuli tosiaan valmiina. Ei kyllä taida toista korttia saada, ilman että vanhaa suljetaan, muutenhan sen toisen voisi antaa vaikka naapurille.. :)
     
  10. Eesaurus

    Eesaurus Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tänks. Juu, se korttihomma on varmastikin juuri noin, niin arvelin itsekin.
     
  11. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. Eesaurus

    Eesaurus Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näkyy olevan Lumo TV:n rinnakkaiskortin hinta 1,26€/kk, joten sillä ja ci-moduulilla ratkeaa koko homma suht järkevään hintaan.

    Yllättävän pieni ero muuten kuvanlaadussa NelonenHD:llä ja normi -Nelosella. Ja SuomiTV:llä... Odotin isompaa eroa.

    Lisäys: No niin, googletin, ei olekaan kai aitoa HD:tä ko. kanavien lähetykset, joten...
     
    Viimeksi muokattu: 21.10.2010
  13. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo nelosella ainakin on tätä ns feikki hd tä.. skaalattua normi lähetystä tai jottai sellast.. :)
     
  14. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Heh, kiitos LordPepsi ja Easaurus :)

    ja Mikko21: Paha sanoa tosiaan itsekään tuosta jalkapallon katselusta, kun en urheilua seuraa... Mutta mitä olen muita juttuja tällä katsoskellut niin olen ollut kyllä liiketoistoon aivan tyytyväinen, tietty se voi olla vähän parempi 100 Hz paneelisissa malleissa, mutta onko ero sitten oikeasti edes kuinka huomattava?

    Ja btw upscale lähetykset pfft </3... Miksi edes mainostaa HD kanavana jos lähetykset olisivat suurimmaksi osaksi / täysin vain upscale lähetystä... Nohjaa, kaippa sieltäki joskus jotain HD:ta tulee, tai rupee tulemaan. En tiedä, en ole pahemmin noita HD kanavia katsellut.
     
  15. Eesaurus

    Eesaurus Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    SuomiTV:n HD näyttäisi muuten olevan ihan ehtaa kamaa, kuva on paikka paikoin ihan virheetön, ja tarkka, kuin mikä. Sisältöhän ko. kanavalla on ihan ahterista...
     
  16. Sepe20

    Sepe20 Member

    Liittynyt:
    08.08.2008
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt lähtee Gigantin Lahden myymälästä halvalla tota telkkuu. 399e! Kyllä vituttaa kun just tossa pari vk sitte ostin ja makso sen 550 :<<
     
  17. hcfreak

    hcfreak Member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tota tekeekös muilla semmosta että ku menee epg tai johonki täyden ruudun asetus valikkoon nii kirkkaudet pamahtaa täysille? saiskohan tota säädettyy jostai. käytössä on elokuvateatteri tila eikä ole dynaamisia säätöjä päällä. muuten kyl iha hyvä telkkari :)
     
  18. Regius

    Regius Member

    Liittynyt:
    14.10.2004
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkos muilla ollut epäselvyyksiä tuon töllön kanavien virityksen kanssa? Ylen kanavat ei ala näkymään sitten millään.
    Erillisen tallentavan boxin kanssa kyllä näkyy kaikki kanavat ihan normisti.
    Apuja kiitos.
     
  19. dekker82

    dekker82 Guest

    saako tällä LG:n töllöllä tallennettua ohjelmia ulkoselle kovolle? vai onko pakko olla tallentava digiboksi? kiitos jo etukäteen.
     
  20. oranki32

    oranki32 Member

    Liittynyt:
    23.10.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin kyseisen töllöttimen ex-pertiltä 499 eurolla ja on kyllä ollut hintansa arvoinen vehje. Tälläisen normikatselijan silmään ei 50 hertsiä näytä mitenkään huonolta. Kuvanlaatu on suorastaan rautainen näin parinmetrin etäisyydeltä. Futis, kiekko ja plekupelit pyörii hienosti.


    En ole kaikkia ominaisuuksia edes ehtinyt testata mutta alkuasennus oli helppoa ja valikot selkeitä. Kanavat virittyi hetkessä kun pisti antennipiuhan suoraan telkkariin kiinni. Siis kaiken kaikkiaan hyvä peli!
     
  21. hcfreak

    hcfreak Member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei saa. usb video toistokin puuttuu. vain kuvat ja audio toimii.
     

Jaa tämä sivu