1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kokematon ensimmäistä pelikone kokoonpanoa miettimässä.

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Immola 27.12.2014.

  1. Immola

    Immola Member

    Liittynyt:
    27.12.2014
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Juu elikkäs oon hommaamas nyt ekaa pelailuun tarkoitettua konetta , ensiksi sanoisin että olen aivan tiedoton näistä koneen eri osista , osaan kyllä koota koneen jonku YT videon avulla mutta en tiedä yhtään että mitkä osat on hyviä mihinkin käyttöön , budjetti on sellane 950e mut pitää myös hommata näppis ja näyttö joho menee kait se 150e , elikkä 800 eurol sellane kone jos toimis ainaki nää pelit joteki : ARMA 3 , BF4 ja LoL , jos toimis ees medium grafiikoil ni ois hyvä , toki jos paremmil nii ois vaa plussaa , olisin todella kiitollinen jos joku voisi kertoa vähän että minkälaist kokoonpanoo kannattas hankkii ja vaik postata kaikki tarvittavat osat , olis hyvä jos osat sais jimms nettikaupast ku sielt hommaan näytön ja näppiksenki
    Kiitän jo etukäteen :).

    Edit: käyttis pitäs mahtuu toho 800e budjettiin , eli sillee kaik osat et kone toimii pelaamisee ja netis surffailuu
     
  2.  
  3. Namke

    Namke Member

    Liittynyt:
    20.11.2014
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Vastaillaan vaikken juuri mistään tiedä, katso mun topic pari sivua taaksepäin, siellä on 700e kone millä bf4 pyörii high grafiikoilla, jopa ultralla toki vähän tökkien, moitteetta.
    Siihen vielä se 100 ja saa windowsin siihen 800e budjettiin.
     
    Immola kiitti tästä.
  4. Immola

    Immola Member

    Liittynyt:
    27.12.2014
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    okei mä katsastan sen läpi :) kiitoksia
     

Jaa tämä sivu