mä jo luulin titetäväni kaiken vahvistimista mutta mitäs noilla monikanava vahvitimilla on eroa? ku en okein tajua
Joo no rahalla saa vaikka mitä.. Minkä verran tuo mötikkä sit ottaa verkosta sitä virtaa jos se antaa ulos 30? BTW: Meinaa mennä jo vähän offtopiciksi.
no mutta mitä siitä sitte hyötyy jos ostaa muka "halvemman" auto vahvistimen ku siihen kumminki menee paljo enemmän rahaa
Pkaksp: Menee kyllä aika offtopiciksi, mutta... En löytänyt tarkkaa virtamäärää mitä se ottaa verkosta, mutta siinä on 5 Ampeerin sulake virranotto puolella että alle sen. heiksi: Monikanavavahvistimissa on erilaisia äänen dekoodereita, joista joku muu osaa selittää tarkemmin. Lisäksi monikanavavahvistimissa on eri määrä kanavia. Esim. 5.1-vahvistimeen voit kytkeä 5 kaiutinta kiinni ja 6.1 kuusi. Toi pisteen jälkeinen luku osoittaa vahvistimessa olevien bassolähtö, jotka ovat ilman vahvistusta, lukumäärän. Ainut hyöty autovahvistimen ostamisesta oikeastaan on että voit kiikuttaa sen vahvistimen sitten autoon, kun tulet siihen ikään. Lisäksi: Vahvistimistakaan ei tosiaankaan voi oppia kaikkea keskustelupalstoja lukemalla.
Heh.. ostat sen autonvahvistimen lisäksi auton akun ja siihen sopivan latauslaitteen Ei vaan, vitsillä koko autovahvarihuomautuksen laitoin, kun tuo volume oli ainut argumentti jolla tavaraa etsit. Tiivistäen: Myyt nuo stereot, saat varmaan reilut sata euroa. Jos on rahaa tämän jälkeen.. 500 euroa: Osta tuo 200 euron vahvistin ja parhaat tarjouslattiakaijuttimet mitä 200-300 eurolla saat. Tilaa joku divx/dvd-soitin alle sadan euron tai vedä piuhat tietokoneestasi noihin stereoihin. 300 euroa: Kysele koneliikkeistä mahdollisimman laadukasta/tehokasta kaksitie-vahvistinta. Hinta on varmaan sadan euron hujakoilla. Siihen kaveriksi loppurahoilla tehokkaat ja laadukkaat hyllykajarit. 100 euroa: Käy vähän kesätöissä ja tienaa 900 euroa. Mene hifistudiolla tj. ja iske myyjälle rahat käteen sanoen että tee paketti ja tuo kotiin.
en millää viittisii tuota myydä ku siitäki maksettiin paljo... ja tuollanen kahden kaiuttimen juttu ei olisi kiva ku pitääs olla ainaki kaks lattia kajarii ja subbari
Siinä tapauksessa osta ne, joita siellä huuto.net threadissa (koko threadi oli muuten täysin turha) mainostit ja sillä hyvä.
Lisään nyt tähän vielä sen että tarvitset tietysti sille huuto.netin subbarille vahvistimen jostakin.
On, mutta turha luulla pääsevänsä halvalla, jos ei osaa itse rakentaa mitään. Maailma ei ole ilmainen eikä edes halpa, jos et ole vielä sattunut huomaamaan ja isojen poikien leikit rupee maksamaan jo enemmän rahaa.
Jos kaikki kaiuttimet käytössä tuloksena yleensä vääristynyt äänimaailma eli ei, mutta jos kuuntelet vain kahdella etukaiuttimella niin on hyvä.
jaa..mulla ny ei oikeastaan haittaa onko musiikki vääristynyttä tai onko ne subbarit vai etu vai taka kaiuttimet..ku nois stereo vahvareis on vain kahdelle kaiuttimelle
Musiikin kuunteluun pätee edelleen vanha hyvä sääntö, jos kajarit on muovia, ei niillä voi musiikkia kuunnella ei ainkaan aivan pienellä rahalla.
nyt (vihdoinkin) lakkaan häiritsemästä teitä tällä ihmeellisellä jutulla...löysin hyvän vahvistimen musiikin kuunteluun..se oli jvc 5*100wattia ja siinä on joku juttu et se ohjaa 2 kanavaisen musiikin kaikkeen 5 kaiuttimeen..nyt hymyä ja olkaa ilosia mun puolesta ettei tarvi taas vaivautua kyselemään lisää
Olen iloinen puolestasi heiksi. Hyvää vappua ja muista kuunnella musiikkia paljon sekä väännä volume kaakkoon.
ja ehkä kytken nuo vanhat kaittimet,saa nähdä...sitte ostan siihen tuollaasen audio pro jutun http://www.hobbyhall.fi/product_vie..._1=203&sk_2=239&un=&uc=08&orderid=&orderst=&# hintaaki vain 129 ja mukana subbari ja vielä jää tila yhelle kaiuttimelle ku tuos on 5 kanavaa ja kai siinä subbarilleki on tila niin kyllä lähtee ja popittaa