Offtopic: Miten nrautava on inactive? Onko hän itse poistanut tunnuksen vai onko bannittu, ainakaan en ikinä ole huomannut hänen käyttäytyvän huonosti tms.
Jorkkeli: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/229384 Eli enkkupuolella sekoili... Lähinnä ei uskonu modeja ja admineja.
"Olet kirjoittanut 927 viestiä keskustelualueillemme tunnuksesi luonnin, 4.8.2003 jälkeen.", +1 tästä viestistä.
Viestejä 110 ja tämän jälkeen 111...JIPPII!!!!!! Kyllä nyt oma itsetuntoni on noussut uudelle tasolle koska olenhan jo "Member" statuksena Kyllä nyt voi päteä. Eli turha lesoilla joillain viesteillä tai jos se luo jollekkin jotain suurta pätemisen tunnetta niin siitä vaan. Oikeasti olen vain kade sillä itse olen kirjoittanut vähän viestejä Edit: ja vaikka olen kirjoittanut noi saatanasti viestejä en ole vieläkään oppinut oikein kirjoitusta. Prkl. typot!
Kyllä nyt hävettää... Olet kirjoittanut 455 (+1) viestiä keskustelualueillemme tunnuksesi luonnin, 22.11.2000 jälkeen
Kuukausi raporti: Tuli pieni siesta tähän väliin niin en päässy kirjotteleen... -määrä noin sama kuin viimeksi.