1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kimppakauppaan lähtijöitä ?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi crashi 05.07.2003.

  1. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Loppuisi kortilta krediitit kesken tuollaisella revohkalla :)
     
  2.  
  3. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, niin pistin tilauksen sisään viimeyönä ja heittelen tänne sitten kommenttia etenemisestä. Sori, Dervish ei ollut enää yhtään tilaa =(
    Tilaus käsitti reilu 400 levyä ja 100 koteloa, tuohon ei mahtunut edes 10kpl spindleä enää kyytiin, että olisi noilla 40e rahdeilla saanut.
     
  4. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo noi dvd-kannet vie luultavasti aika sairaasti tilaa.. mulla on tällä hetkellä 900 levyn tilaus (joista 500 spindle ja 400 kannellisia) + 4 * 25 dvd-spindle sisässä ja se ei vieläkään ole sen laskurin mukaan mennyt yli 30 kg paketin.
     
  5. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    täh, noin paljon mahtuu ?

    5x 100kpl Memorex 48x Speed 80min CD-R (FULL RETAIL BOX)

    400x Memorex 48x Speed 80min CD-R inc. Case

    4x Verbatim 25-spindle

    shipment: 115e =D


    Tein testin. Mitä levyjä sulla on siinä ?
     
  6. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja päivitystä. Paketti lähti perjantaina päivällä eteenpäin.
     
  7. helios

    helios Guest

    Eilen paketti koukkasi jo Alankomaiden ja Saksan kautta, tänään varmasti jo näkyy seuraavassa hubissa.
     
  8. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa sillä parcelinen koodilla ottaa se toinen koodi jolla menee dpd finalndin sivuille ottamaan tarkempaa tietoa alankomaiden jälkeen.
    Alankomaissa on tuntunut meikäläisen paketit ainkin viipyvän pisimmän ajan matkasta.
     
  9. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    enpäs nyt kyllä crashi ymmärrä miten se menee sulla yli 30 kiloa. mä oon nyt useampaan otteeseen testannut ton mun tilauksen (joka muuten kasvoi vielä yhdellä 100 spindlellä) ja se näyttää vieläkin postikuluiksi sen 40 eur. ja kohdemaana on finland. muutenhan toi sun testaus oli ihan oikein mut kannelliset ja spindlet meni väärinpäin. alkaa vähän hirvittää et dilettääkö se laskuriscripti mun kohdalla =)

    edit: mut sullahan on noi kaikki levyt kannellisia (inc. case) ja siis mulla on puolet spindlejä.
     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2003
  10. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    d_2ned...

    Laitappa piruutta mukaan joku cd kansio.. dvd koteloita tjms..
     
  11. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    viittikkö tänne pistää levyt mitä olet tilaamassa, jos et kehtaa niin vaikka privaattina =)

    Ei voi mahtua noin paljoa ;)

    Noi mun testitilauslevyistä vain nuo 400x Memorex on koteloissa.

    5x 100kpl Verbatim (FULL RETAIL BOX), niin ovat pahvilaatikkoon pakattuja spindlejä. Joissa se laatikko ei montaa grammaa paina =)
     
  12. helios

    helios Guest

    Näinhän juuri teinkin. Paketti on tosin jo Tanskassa.

    Warrington (GB) -> West Midlands (GB) -> PK Best (NL) -> Unna (D) -> Taastrup (DK)

     
  13. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei kait mun levyissä mitään salaista ole ;)

    eli näin -> pelkillä cd-levyillä raja tulee vastaan 7 + 8 sadan levyn setin jälkeen (memorex 100 boxi ja bulkki spindle), mikä mun mielestä on ihan järkevää. levythän eivät paljoa paina. eli jos ton mun aikasemman laskelman mukaan 25 levyn spindle on n. 420 grammaa, on siis 100 cd:n spindle 1,68 kiloa, ja se kun kerrotaan 15sta (15 spindleä) tulee 25,2 kiloa. loogista, eikö?

    eli siis 15 kpl menee vielä, mutta ei 16, joten voidaan tästä johtaa että n. 5 kiloa varataan pakkausmateriaaliin. eli noi munkin levyt menee aika kohtuullisen kivuttomasti tohon pakettiin, muutama sata mahtuukin vielä =D
     
  14. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään tuli tuo Digipromon paketti kotiin, mutta sieltäpä puuttuu 6 x 10kpl TraxDatan spindlejä. perkele. Ilmoittelen kun vastaavat promosta jotain tuohon.
     
  15. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo joku näillä foorumeilla aikaisemminkin avautui siitä että bigpocketsilla sekä digitalpromolla on paha tapa "unohtaa" ulkomaille lähtevien tilausten paketista juttuja.. laskevat kai sen varaan ettei kukaan jaksa lähteä perimään omiaan. itseäkin vähän hirvittää, tuleeko kaikki perille.

    entä oletko crashi muuten tyytyväinen toimitukseen? veloitettiinko visalta oikea summa, jne..? se promon vastaus saattaa sitten kestää. itse sain vastauksen kysymykseeni n. viikon kuluttua.
     
  16. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuo oli uutta että Digitalpromosta tuollaista juttua olisi kuulunut, mutta Bigpocketsista minäkin olen tuota kuullut.
    Itsellä ehdottomasti ei ole Digitalpromosta kuin hyvää sanottavaa joa bout kymmenen tilauksen kokemuksella ja aina ollut mitä pitää.
    Okei, pari kertaa oli vaihdettu halvimmat aihiot astetta kalliimpiin samalla hinnalla kun oli halvat loppunut.
     
  17. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensimmäiseen viestiin tuli vastaus n.10 minuutissa, joka meni näin:

    We have just checked our records and it shows this was packed by a director
    and was checked by 2 people and stamped by two people.
    Could you please re-check your parcel ?

    Regards
    www.digitalpromo.co.uk

    vastineeseen pistin, että on tarkastettu pariinkertaan ja toinenkin ihminen on levyt katsonut.
    Kyllä nyt perkele osaan laskea viiteentoista =)
    TraxDatan 10kpl spindlejä piti olla 15kpl, mutta oli vain 9kpl.

    Toistaiseksi ei muuta valittamista, ja juuri noiden puuttuvien tavaroiden takia suosin ainakin tähän asti Digipromoa, bicpocketsista olen lukenut aika paljonkin, että on puuttunut. Ensimmäistä kertaa digin kanssa näin, mikä tuli minulle tietoon ja tietenkin vielä omakohteisesti kele. Kortilta lähti oikein, pitää sekin vielä käydä kertaalleen läpi.
     
  18. caesar75

    caesar75 Member

    Liittynyt:
    30.11.2002
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miltäs sivuilta näkee tarkemman paketin kulun ja mikä numero pitää parcelinen sivuilta ottaa
     
  19. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    www.parceline.co.uk
    tuonne annat quicktrack kohtaan sen koodin jonka saat digitalpromosta kun lähettävät paketin.
    Kun tulee esiin taulukko jossa näkyy paketin liikkeitä on sen yläreunassa yksi tai useampia uusia koodeja, eri kuin digitalista saamasi.
    Noilla koodeilla voit seurata paketin kulkua www.dpd.fi sivuilla olevalla lähetysten seurannalla.
     
  20. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään oli tullut viesti, että lähettävät puuttuvat spindlet.
     
  21. TWB

    TWB Member

    Liittynyt:
    26.04.2003
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toivottavasti saat puuttuvat levyt ilman ongelmia. Pidä meidät ajantasalla! :)
     

Jaa tämä sivu