1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kimppakauppaan lähtijöitä ?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi crashi 05.07.2003.

  1. midova

    midova Member

    Liittynyt:
    06.07.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ai löysit jostain? näyttää olevan aika lopussa jokapaikassa..

    no minä taidan jättää tämän kimppakaupan väliin, pääsin mukaan toiseen. sorry :)
     
  2.  
  3. dna

    dna Member

    Liittynyt:
    22.01.2003
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voin kans lähteä mukaan 50-100kpl DVD-R jos vaan tietäis mitkä ois parhaimpia levyjä LG:n dvd polttavalle, ettei menis ihan hukkaan tollanen 100 kiekkoo. :)
     
  4. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, niin nyt halukkaat ilmoittautumaan sitovasti.

    Eli jos tälläisillä ´säännöillä` mentäisiin. Eli jokainen halukas voisi ottaa aluksi 0-100 kiekkoa, näin saisimme enemmän porukkaa mahtumaan mukaan ja postikuluja pienemmäksi. Tarkoitus olisi siis saada tilaus mahtumaan tuohon 30Kg rajaan.

    Tilauksen toteuttamisen voisi ottaa niin, että niin paljon porukkaa mahtuu mukaan, kunnes tuo 30Kg:n raja tulee vastaan ja tavoite on vähintään 5-6 ihmistä.

    Pistäkää vaikka haluamanne tavarat yksityisviestillä, josta myös selviää sähköpostiosoite, nimi, puhelinnumero.

    Itse otan 50-100 aihiota ja 100kpl mustia DVD-koteloita, joista joku halukas saa puolet eli 50kpl.

    Postikulut englannista suomeen jaetaan tasan tilaajien kesken ja sen lisäksi 2% oman tilauksen arvosta (digitalpromo laskuttaa 2% luottokortti ostoista) ja jokainen maksaa omat kotimaankulut, jos ei noutamaan pääse (oleilen Lohjalla). Ilmoitan sähköpostilla sitten omat yhteystietoni, tilinumeron ja muut.

    Tilaus lähtisi viimeistään ensi tiistaina tai välittömästi, kun tarvittava porukka on kasassa.
     
  5. helios

    helios Guest

    Onko lähtenyt?

    Tulisin mukaan kimppatilaukseen, jos pääsee - 2 spindleä näitä (50 levyä):
    Verbatim DataLifePlus Metal AZO 2x Speed DVD-R
    Spindlen hinta on 51.81€ (sis.alv), eli 103,62€ levyt + siihen päälle vielä ne postikulut ja muut. Tilaan varmasti, enkä peru.

    Yksityisviestin lähetys kun ilmoitti vain lyhysti ja ytimekkäästi "error", niin se siitä.

    Jos tilaus on jo lähtenyt, niin järkkäilen sitten uutta pesään.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.07.2003
  6. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Helios, ei ole lähtenyt. Ei tullut yhteyden ottoja tarpeeksi, että homma olisi kannattanut.
    Tarjous on siis edelleen voimassa. Ilmoitelkaa.
     
  7. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    count me in crashi, ellet ole jo luovuttanut. voisin lähteä parin kaverin kanssa peesiin. odottelen vain vastausta digitalpromosta että onko heillä sitä mitä haluan sinkkukansilla.. paljon jengiä puuttuu vielä?
     
  8. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oletko nyt muuten sitten varmistanut noi kustannukset, ettei tule tullissa yllätyksiä yms.? olisi vain helpompi "myydä" kavereille levyjä kun he tietäisivät suoraan lisätä summittaiset lisäkustannukset per lärvi.
     
  9. helios

    helios Guest

    Olen tosiaankin varmasti mukana, laitan sitten vaikka sähköpostiosoitteen tjsp tänne kun tilauksen aika on (jos tuo yks.viesti ei ota toimiakseen).
     
  10. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mä yritin tossa kanssa laittaa yks. messua, mutta en tiedä menikö perille. no crashi ilmoittelee meille sitten tilanteesta..?
     
  11. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    d2_ned, perille tuli.

    eli nyt voisi tilaustakin jo melkein pistää.
    Tällähetkellä olisi 4 tilaajaa, ja jos d2_ned vielä saat kaverin mukaan, niin eikun tilaus sisään.

    69er n.100 levyä
    d2_ner n. ? levyä
    BoHelmer 100 levyä
    crashi n.100 levyä + 100kpl mustia DVD-koteloita, joku saa näistä ottaa 50kpl, jos haluaa.

    d2_ner tiedusteletko kavereiltasi, että paljonko ottaisivat, niin katsotaan mahtuuko kaikki mukaan.

    69ner: pistätkö sähköpostiosoitteesi vaikka privaviestillä

    tai suoraan sähköpostilla nickini ja siihen rikos.org
    (saako noin ilmoittaa sähköpostin foorumille ? ;) )
     
  12. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    69er: meilisi olikin vanhassa viestissä. sait meiliä.
     
  13. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En muistanu Helioksen viestiä laisinkaan, eli tilaajia on tällähetkellä sitten 5kpl.

    helios 50 levyä
    69er n.100 levyä
    d2_ner n. ? levyä
    BoHelmer 100 levyä
    crashi n.100 levyä + 100kpl mustia DVD-koteloita, joku saa näistä ottaa 50kpl, jos haluaa.


    Helios, pistä vielä mulle meilinä nuo tavarat ja yhteystietosi. Kun noista kaikki on tiedot minulle lähettänyt, että mitä levyjä ja paljonko nyt loppuenlopuksi, niin testaan että vieläkö mahtuu tilaajia tuohon.
     
  14. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    6 tilaaja mukana. Toivottavasti tavarat mahtuvat tuohon 30kiloon. Jos ei niin, pitää hieman karsia.


    helios 50 levyä
    69er n.100 levyä
    d2_ner n. ? levyä
    BoHelmer 100 levyä
    crashi n.100 levyä + 50 koteloa
    Fubar n.100 levyä

    Eli porukka voisi kyllä nyt olla kasassa, muuten ei enää tilaukseen mahdu. Eli pistäkääpä mulle meiliä haluamistanne levyistä, ne ketkä eivät ole vielä laittaneet ja yhteystietonne. Pistäkää meilin mukaan vielä täällä käyttämänne nicki niin pysyn paremmin kärryillä =)
    Pistän replynä sitten omat tiedot.
     
  15. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja vielä se, että bohelmerille meni nuo 50 koteloa.
     
  16. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    noh, tuota. mulla niitä kavereita olisi tulossa mukaan 2 - 5, joista 2 on varmoja. jokseenkin kaikille 100 kpl tanko, yhdelle ilm. kansilla. mutta eihän 100 cd:n tanko kovin paljoa paina..? tai ne dvd-kannet? ja 30 kiloa on kuitenkin aiiika paljon. sinänsä olisi mukavaa jos saataisiin mahd. paljon porukkaa, niin saataisiin postikulut alas.
     
  17. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no pitihän tämä nyt oikein empiirisesti testata :) eli 25 levyn spindle painoi vähän päälle 400 grammaa.

    jos tästä vedetään ns. ojalan laskuoppia * 4 = 100 tekee niin paljon kuin 1600 grammaa, ja kun kerrotaan meidän sakin tilaukset yhteen tulee spindle-paketeista alle neljä kiloa. (3,9 k) eli kyllä siihen pitäisi aika reilusti mahtua tavaraa kolmeenkymmeneen kiloon. toki nämä nyt eivät oikein laboratoriotuloksia ole.. ;)
     
  18. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos vielä kaipaatte populaa niin mie voisin pienellä setillä lähteä mukaan..

    240CD kansioita 2kpl
    15,30 GBP + osuus kuluista.

    Haen Hämeenlinna - Tampere väliltä.
    sami.partanen(ättä)pigeonfudge.com

    Kulujen kanssa ei pääse tulemään yllätyksiä kun ostoskori osaa laskea oikein.
    Mailitse kannattaa muuten tilata ja tingata, onnistuu tuollakin vähäsen ;)
     
  19. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo, pahoittelen tosiaan, mutta mun on pakko dropata tästä sakista. laskeskelin tossa äsken siellä digitalpromon sivuilla ja 500 levyä pitäis tiputtaa mun tilauksesta että menis siihen 30 kiloon.. noh, pakko laittaa oma tilaus pystyyn.
     
  20. Dervish

    Dervish Member

    Liittynyt:
    10.07.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin no samahan tuo on ottaa tupla kulut, tai sitten pistää uusi tilaus pystyyn, isommalla tuplakuluilla olevalla säätää pankki/visa kulut ja vaivan ;)
     
  21. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin noh, tietysti dervishillä on kyllä pointti tuossa. jos te tilaatte ilman meikäläistä 40 euron postikuluilla niin se on 8 euroa per lätty viidellä tilaajalla ja jos mä tuon mun porukan messiin (7 jätkää lisää) niin 80 euron postikulut on 6,6 euroa per naama. ja siinä sais jengi kyl tilata jo niin paljon kun haluaa.

    mutta, koska tämä on crashin show niin crashi päättää. se meikäläisen paketti pitäs sitten suomessa vielä lyödä matkahuoltoon seinäjoelle (jos joku on lähistöltä voisi tulla samalla?) et siin ois sitten crashille vähän lisävaivaa. mutta tulishan tossa logistisia säästöjä ;)
     

Jaa tämä sivu