Kielen vaihto windows vista

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi ollimaha 20.01.2008.

1. ollimaha

ollimaha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aivan. itse sain ongelman pois käyttämällä recovery levyä, ja valitsemalla siitä suomen kielen uudelleenasennuksessa. Jouduin asentamaan kaikki ajurit ynnä muut softat uudelleen. Mutta kyllä se siitä hoitui.

2.  
  3. InfreQ

InfreQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olitko asettanut kielet suomeksi kun asensit toosaa formatoinnin jälkeen vai käytit recorvery CDtä heti kun olit asentanut toosan?

Kuten edellisestä viestistä ehkä sai selville niin olin laittanut kaikissa kielikyselyissä suomenkielen mutta silti levy päätti asentaa englanninkielen :p

4. ollimaha

ollimaha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla homma oli niin, että se kone oli ostettu soneran sopimuksella, ja siinä oli valmiiksi käyttis. Sitten vaan lyöt valmiustilasta (siitä niin työpöydältä) recoverylevyn sisään, ja heti alkupuolella asennusta se kysyy mikä on käyttökieli ja sitten joku toinen kieli. Ja molempiin laitat finland tai finnish. Ja sitten se alkaa siitä asentamaan ja sun ei tarvi kun odottaa. Näin se mulla hoitui.

5. InfreQ

InfreQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuh mulla oli vähän sama juttu aikasemmin että vista oli lähes valmiiksi asennettu ja suomeksi mutta jouduin formatoimaan koneen viirusten takia ja tällöin jouduin asentamaan vistan ihan pohjalta ja loppu onkin taas jo selitetty. :p

6. Hybridi

Hybridi Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.05.2009

Jaa tämä sivu