1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Keskusmuistin lisääminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Vilperi13 31.03.2012.

1. Boss93

Boss93 Regular member

Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Vähän ehkä turha kapistus tuollainen maadoitusranneke. Itse konetta räplätessäni poistan kaiken staattisuuden lämpöpatteriin ennen aloittamista ja koska huoneessani on muovinen kokolattiamatto, joka ei aiheuta staattisuutta, niin se aloitusmaadoitus riittää minulle. Tokihan tuollainen ranneke saattaa tuoda mielenrauhaa ja olla hyödyllinen, jos asennus tapahtuu karvamaton läheisyydessä, mutta välttämätön se ei ole.

2.  
  3. Teppo27

Teppo27 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin koneen jossa 2x4gb Kingston dimm 1333mhz ddr3 pc3-10700u -kampaa ja pistin XPn ku halusin säästää rahaa enkä tiennyt tuosta rajoituksesta 32-bittisissä. Tää onki klassikko moka varmaan. Koko päivä meni päivityksiä asennellessa ja windowsia buuttaillessa, ja vasta sitte huomasin että dxdiag näyttää kolmea gigaa ja syykin selvisi. En jaksa asentaa uutta käyttistä ja alle 100€ ei ainakaan Win7 löytyny hakemalla.

Onko yllämainittu 4gb kampa minkä hintainen? Noita on niin paljon hintaseurannassa erilaisilla hinnoilla etten sieltä varmuutta saanut. Ajattelin myydä toisen ennemmin kuin vaihtaa käyttiksen.

4. daolpu

daolpu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaa mieltä. Itse aina ennen kuin kosketan komponentteihin kosken koteloon ja siinä se. Monet ammattilaisetkin ovat sanoneet, että nuo ovat oikeastaan turhia ja etteivät käytä niitä kasatessaan koneita. Mutta toki kannattaa käyttää/ostaa jos epäilyttää homma.

5. daolpu

daolpu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli jos sulla koneessa on kaksi 4GB kampaa, niin silloin tietenkin otat sen toisen kamman emolevyltä pois, jolloin voit joko myydä tai säästää itelle siltä varalta että joskus päivität 64 bittiseen.

Jaa tämä sivu