Pakko sanoo että harvoin menee kysyksen pointti ihmisiltä niin yli hilseen ku tässä... Mut lisätään vielä sellanen homma että kaikkein tärkein asia listoja sirkkelöidessä on huolehtia ettei vaste osu terään kun sitä kallistetaan. Ja että köysi aina tuplatarkistetaan ennenkö lähetään kiipeemään... Oisko nyt kaikki epäoleellinen käyty läpi
Autot ja liikenne saavat ihmismielen sekaisin, kannattaa vaikka vilkaista eri autofoorumeita niin saa vähän kuvaa asiasta. Jokainenhan kun on tavallista parempi kuljettaja. Takaisin aiheeseen, jos tosiaan erot ovat maksimissaan tuota millin luokkaa niin ei tuolla nyt niin suurta eroa ole kummalla akselilla ne paremmat ovat. Ite oon laittanut aina huonommat renkaat taakse jotta kuluisivat tasaisemmin, erot tosin luokkaa 0,5mm. Tulee myös merkittyä aina renkaanvaihdon yhteydessä missä mikäkin rengas on ollut. Taidan muutenkin kuulua näihin vaarallisiin kuljettajiin kun on tullut ajettua viimeiset 5 talvea kitkoilla.
Asian alkuperäinen ydin oli eriparirenkaat. Huomautin myös kun keskustelu lähti lapasesta että kyseessä on 70€ sekasarja, enkä ole huolissani kulumisesta. Ja jos siitä ei joku tajunnu että tää sarja on väliaikanen, korkeintaan tän kesän niin öh... Kirjottelinki jo aikaisemmin että kaveri joka on alalla kerto jo vastauksen mutta nyt on joku renkaankulumisjumi päällä joka itteeni ei tässä kohtaa kiinnosta paskaakaan olikohan tarpeeks selvästi sanottu
Kysyit kylläkin että onko väliä laittaako paremmat eteen vai taakse. No sait vastauksia ja mielipiteitä. Kaikki lienee kuitenkin tervetulleita? Mulle on ihan sama miten renkaas laitat, kunhan vain ilmaisin mielipiteen jos sattuu, että joku muu samaa asiaa pähkäilevä etsii myös vastauksia.
Niin kysyin. Joka nyt sekään ei liittyny renkaiden kiertättämiseen mitenkään.. Mut antaa olla, homma hoidossa
Takapyörät pitää auton tiellä ja suunnassaan, sen takia ne paremmat renkaat taakse käsketään laittamaan. Miksi trukeissa takapyörät ohjaa? Siksi, että trukki on siten ketterämpi mutta myös epävakaampi. T: Vesku