1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kesäloma!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Hande14 02.06.2007.

  1. samfin

    samfin Regular member

    Liittynyt:
    26.05.2005
    Viestejä:
    1,086
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kesäloma meni jo, että se siitä hauskasta...
     
  2.  
  3. CoB92

    CoB92 Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2006
    Viestejä:
    1,450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    enemy territory 24/7.. harmi vaan että pitää lähteä rippileirille huomenna ja olla siellä 8 päivää
     
  4. Disa-

    Disa- Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2005
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitäs ilmottauduit sinne? Ei sinne pakko oo mennä, mutta nyt asiaan.

    Lomalla tulee vissiin datailtua, uitua, hengailtua kavereitten kanssa ja torstaina kesän kohokohta MEGADETH @ sauna open air \m/
     
    Viimeksi muokattu: 05.06.2007
  5. Hande14

    Hande14 Guest

    Aika hauskaa tänään, kun olin ostamassa Valintatalosta tänään karkkia niin näin vanhan kaverini siel olevan kesätöissä. Kysyin silä että koska se oli tänne hakenu se sano että maaliskuussa (2007). Vähän ihmetytti, ite olin hakenut sieltä kesä duunia lokakuussa (2006). Mä oon sitä tyyppiä 4 päivää nuorempi. Mikähän siinäkin oli etten sinne päässy?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.06.2007
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Oisko kaverilla ollu enemmän kokemusta...

    Ja aina ei voi voittaa... Aika arvalla ne tuntuu joskus nuo kesätyöntekijät valitsevan.
     
    Viimeksi muokattu: 05.06.2007
  7. mika-b

    mika-b Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    1,016
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä itsekin kävin parissa paikassa kyselemässä töitä, toisessa ei ollut tarvetta, kun on kesällä muutenkin hiljaisempaa ja toiseen olisi täytynyt olla hiukan vanhempi, nooh ensi vuodeksi sitten lähes varma paikka siällä.

    Itseasiassa on todella haikeat tunnelmat kun peruskoulu loppui, koko yläasteen ajan ollut luokka hajosi, tästälähtien lähes kaikki muu paitsi verojen maksaminen on vapaaehtoista. Edellisinä vuosina ollut erillaista, kun on ollut kaikki seuraavaan syksyyn liittyvä aina varmaa. Nyt varmaa on vain, että jossain jatketaan, välivuosia ehtii hyvin viettää sitten kun on eläkkeellä.

    Tarkoituksena olisi käyttää tämä kesä edes jollain tavalla järkevämmin kuin edellinen, siis lähinnä olla keräämättä univelkoja ja yrittää nukkua joka yö. Ennemmin lähteä vaikka heittämään muutaman kymmenen kilometrin pyörälenkki kun istua koko päivää simpuutterilla.
     
  8. Big_Boss_

    Big_Boss_ Member

    Liittynyt:
    03.06.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en enään tule heräämään... (aamulla) joskus käyn ehkä ulkonakin. tämmöstä kaikkee.
     
  9. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täältä päästä löytyy TÄYSIN samat fiilikset omaava henkilö :)
     
  10. XshowS

    XshowS Guest

    Kävin tossa eilen sellasella 70km pyörälenkillä. Koko matkan aikana 3 autoa tuli vastaan ja juuri olin saapumassa kotiin kuivalla hiekkatiellä niin eikös sieltä tukkirekka tuu tuhatta ja sataa ohi jättäen jälkeensä kaamean pölyvanan. Oli siinäkin kiva loppu pyöräreissulle. Kilometrin matkan sai pyöräillä siinä pölyssä. jess!

    PS. Tuli muuten mieleen aikooko kukaan mennä Rönniin juhannuksena?
     
  11. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen kanssa pyöräillyt aika paljon tässä lähiaikoina. Tai pyöräilen oikeastaan joka päivä vähintään 10km, joten eiköhän siinä jonkunlaista pyörälenkkiä itsestään tule.

    Missä on Rönni?
     
  12. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläkin tullut lenkkiä tehtyä, tosin rullaluistimilla. Päivittäin tulee terassia huollettua ja illalla luistimet jalkaan ja jollekkin rannalle. Alle viikon urakasta 1500€, jotka on jo tosin käytetty soittimiin. \o/
     
  13. Kekäle

    Kekäle Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En usko silmiäni! Joku todella mainitsee Rönnin :D :D. Itse en ole menossa koska on muuta tiedossa, mutta paikan tiedän varsin hyvin :). Eli kyseessä siis tanssilava keskellä Eräjärven metsiä Orivedellä.
    Tästä lomasta vielä sen verran että huomisen jälkeen alkaa periaatteellinen loma koska pääsykokeet loppuvat...
     
    Viimeksi muokattu: 07.06.2007
  14. bugsbuny

    bugsbuny Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan tätä odotetettukin. Töitä ei ole, mutta syksyn yo-kirjoituksiin valmistumisessa on kuitenkin hommaa eli pääasiassa luetessa menee tämä kesä, mutta kyllä tässä ihan kunnon lomaakin kerkeää viettää :)
     
  15. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaakin lukea kunnolla, koska oikea sanamuoto lukea verbistä tässä yhteydessä lienee lukiessa. ;) Myös valmistuminen lienee valmistautuminen ;)

    En minä pilkkua nu**i, mutta muuten vaan :D
     
  16. bugsbuny

    bugsbuny Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nopeasti kun kirjoittaa niin tulee typoja. Pitäisi kait tarkistaa mitä kirjoittaa ja kirjoittaa ajatuksen kanssa :)
     
  17. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ?!?!?
    Ei ne nyt niin vaikeat kokeet ole =)
     

Jaa tämä sivu