1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kertokaas mitä kaikkea vikaa tossa XP:n SP2:sessa on...!?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Elma_ 19.01.2005.

  1. evershine

    evershine Guest

    Mulla kaato koko koneen, niin myös vanhemmilla. Mistäköhän johtuu?
     
  2.  
  3. Ulielsson

    Ulielsson Member

    Liittynyt:
    13.01.2005
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. juuzo

    juuzo Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    462
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tulostin lakkasi toimimasta vaikka hain uusimmat ajurit. Ohjelmat kaatuili useammin.
     
  5. emagdnim

    emagdnim Regular member

    Liittynyt:
    18.07.2004
    Viestejä:
    221
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on yks aika häiritsevä vika tullu SP2:sen myötä, nimittäin netti ei pelitä enää niin kivasti ku ennen. Mulla on tuo usb mötikkä ja kaapeliyhteys ja mikäli laitan sen ethernetillä koneeseen nii tulee monta kertaa päivässä "vajaa tai puuttuva liitettävyys" ja modeemista saa käyttää verkkopiuhaa irti. Oon patcheja ja korjauksia yrittäny ehdä mut ei toimi. Nyt se toimii iha kivasti tuon usb:n kautta vaikka vähän häiritteekin se, että windowsissa lukee, että 1mb yhteys vaikka mulla on nykyään 2mb! :)
    Mutta eipä tosta sen suurempaa haittaa ole ollut, alussa jo huomasi että kone pyörii jouhevammin ja sillee.. tietoturvakeskus on disaploituna ja tcp/ip patchi asennettuna ja firefox selaimena ja hyyyyyvin pelittää :]
     
  6. Heelo

    Heelo Member

    Liittynyt:
    16.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo.. mulleki tulee toi "vajaa tai puuttuva liitettävyys" -herja senjälkeen kun olen antanut asentaa SP2:n, ja yhteys nettiin katoaa. Käytössäni on Amilo D1840 -mylly ja roadrunner 44c -purkki.Oon koittanut konfikata purkkia, muta SP2 ei päästä sitä tekee. Käytän Pandan platis virustutkaa ja vaikka sen disablaa ongelma jatkuu. Kun sitten annan poistaa SP2 -asennuksen, kaikki toimii taas normaalisti. Tietäisitköhän mitä tässä pitäisi tehdä, kun kuitenkin tuo SP2 olisi syytä antaa asentua?
     
    Viimeksi muokattu: 10.02.2005
  7. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kannatta melkee vaihtaa forumia.. tää ei kuulu p2p ongelmiin
     

Jaa tämä sivu