1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kertokaa tyhmälle!!!

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi nalle81 26.01.2011.

  1. nalle81

    nalle81 Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tuli hommattua eilen ps3:nen nyt mitä oon selaillut netistä niin löytyy esim modpiiri.comista tämmösiä
    http://www.modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=27&ak=1&l=2&s=0&cid=27



    Eli mitä pitää hommata/tehdä että saa esim netistä imutetut pelit toimimaan taikka sitten miten tämä
    varmuuskopiointi juttu toimii??? ( eli jos kaverilta lainaa niin miten se "kopiointi" onnistuu sit sinne kovalevylle
    että ei tarvi jatkossa sitä cd:tä täh häh niiiin

    Vittu ku ei osaa niin ei osaa =)
     
  2.  
  3. ..Andy..

    ..Andy.. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sitten ei kannata edes yrittää tuommosia laittomia juttuja jos ei osaa. :D
    Sulla pitää päivittää CFW sun ps3 koneesees, ja sen jälkeen asentaa backup manageri millä saat ne niinsanotut "varmuuskopiot" toimimaan, mutta samalla saat sanoa sitten psn tunnuksellesi hyvästit.
     
  4. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta kuule ne pelit, ei ne paljoa maksa. Säälittävä jätkä.
     
  5. ..Andy..

    ..Andy.. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lagmaster sen sanoi, eli kannattaa ostaa ne pelit ja tukea firmoja että voisivat niitä pelejä jatkossakin tehdä. Jos ei halua ruokkia suomen ahnasta maf.. siis valtiota niin tilaa pelit briteistä ettei tarvitse maksaa alveja.. luultavasti tuokin laki kohta uudistaa huonompaan päin.
     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2011
  6. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisiko Lagmaster ostaa minulle tuon Mass Effect 2:sen ps3:lle kun pelit ovat kuulemma niin halpoja. jk jk :D
    mutta oikesta kannattaa ostaa ne pelit, homma on tällöin paljon helpompaa. Ahvenanmaalta tilaamalla, peleissä ei ole ALVia. helppoa ja eikä tule peli edes kaukaa.
     
  7. s_tan_a

    s_tan_a Member

    Liittynyt:
    03.10.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos ne pelit on kerta niin halpoja niin lagmasterhan varmaan voi minunkin pelit sitten maksaa...

    Ainoa säälittävä asia oli lagmasterin kommentti, MINUN mielestä.

    Eipä noita pelejä minun opiskelijabudjetilla raaski ostaa muutakuin käytettynä sitten kun hinta on sen 15e.
     
  8. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja se oikeuttaa warettamiseen jos sinä nyt satut olemaan köyhä opsikelija? Mene osa-aikatöihin. Hemmetti että pitää olla tyhmiä ihmisiä, ihme että olet edes sinne kouluun löytänyt.
     
  9. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lagmaster on oikeasti niin perse jätkä ettei mitään rajaa. Muutaman toisenkin kommentin oon siltä lukenut, ja ei tsiisus mikä idiootti.

    Se on niin pisara meressä noi piraatti pelien pelaajat, että tuskin sonyn tai pelien valmistajien kukkarossa näkyy... "Meiltä jäi välistä 10 miljoonaa, nyt ei jää kuin 895 miljoonaa. Voi ei."

    Poikkeuksena tietenkin jotkut pienemmät peli firmat, joita munkin mielestä pitää tukea.
     
  10. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ai olet ihan lukenut muutaman minun komentin? wau, sait 10 exp.
    Mutta luettuani tuon lopun kemmentin saat miinusta.
     
  11. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kummasti siihen pelikonsoliin ne rahat löytyi? Samalla logiikallahan bensat voi varastaa jos ensin sen auton ostaa. Vaihda harrastusta jos rahat ei riitä nykyiseen.
     
  12. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    *edit juujuu, facepalmit on todella hauskoja, niitä ei tarvitse postata - Betrayed*
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2011
  13. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    1. Opiskele netistä miten ps3 saa hackattua, ja muuten ihan varmaan löytyy ohjeet tyhmemmällekkin ihmiselle.

    2. Hanki rahaa, osta pelit.
     
  14. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paljon niitä miinuksia oikein tuli? olenko vielä plussan puolella? En varmaan kestäisi jos olisin kirjoissasi miinuksen puolella...

    Mutta oikeasti, kyllähän sä nyt olet ihan helvetin ylimielinen idiootti.

    Ps: Toi sarkasmi ei oikein sovi sulle. Tarviit varmaan tätä.
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2011
  15. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun kerta olet lukenut kommenttejani, niin laita pari esimerkkiä missä pidän itseäni ylimielisenä.
     
  16. jarijarf

    jarijarf Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen samaa mieltä PS3 pelien suhteen; kalliita ovat..
    Mutta kuten s_tan_a mainitsikin, vuosi pelin julkaisemisen jälkeen hinnat ovat jo aika paljon tippuneet lähelle tuota 15-20 euron hujakoita. Silloin ítse ainaki ostan pelini - PS3:lle saa monia vanhoja hyviä pelejä halvalla.
    Toisekseen ostaa pelin jonka kanssa viihtyy pitkään. Itse luen arvosteluja ja pelistä käytäviä keskusteluja, jotta voin sitten määritellä kuinka hyvin peli itselleni sopii. Itsellä pleikkari ollut nyt 1,5 vuotta ja kolmella peliä ostanut ja yhtensä niihin 60 euroa on liuennut.
    En tietenkään nyt ihan joka päivä pelaa, mutta hyvä peli viihdyttää kauan. Monesti peli ostetaan vain kansien perusteella ja sitten peli ei jaksakaan kiinnostaa kuin sen muutaman pelisession... ja uutta pitää saada.
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2011
  17. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juuri näin. itselläni 6 peliä. ja olin lukenut kaikista ensiksi arvosteluja etten ihan mitään turhaa ostaisi. kaikissa on vieläpä moninpeli netissä mahdollista paitsi yhdessä ( Asssassin's Creed 2), mutta se ihan yksin peliltään hyvä peli. sillä mielestäni tuo 60-70 euroa uudesta pelistä ei ihan pikkusumma ole.
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2011
  18. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    mielestäni 60e on aivan liian iso summa pelistä, olen vrm kerran tai kaks maksanut tuon verran pelistä.
     
  19. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä osta niitä suomesta tai jos silti läheltä pitää saada niin osta ahvenanmaalta.

    Aivan. Te piraattien pelaajat vain pilaatte itsenne ja kuin myös meidän muiden peli ilon. Esim sillä että kohta ei yhtäkään multiplayeriä haluta pelata idioottejen serveri modaajien tai muiden hackisien takia. Ja peli firmoja se kyllä rypeaa kyrsimään kun myynti onkin puolet odotetusta, eikä varmaa huvita sen jälkeen enää niitä pelejä patchata tai muuta.

    Todellakin mikä idea oli ostaa konsoli jos ei ole varaa peleihin ja tuolla rahalla saa jo uutena monia vanhempia pelejä ulkomailta.

    En nyt menisi puhumaan kun et itsekkään hirveän älyllisesti suurelta vaikuta.
    Eikä ne todellakaan ole pisara meressä. Psp:n kohdalla tämä romautti koko tuotannon suunnilleen ja eiköhän sama käy kohta täällä.

    Jos jotakin kyrsii joidenkin näitten jonnejen jailbreak hommat niin ne on helppo hoitaa tällä: PlayStation Network Complaint Form
    Ja antaa sonyn päättää mitä tekevät heille.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2011
  20. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    Niinhän minä olen tehnytkin, mutta kun Mario galaxy 2 oli kaikkialla 55e tai enemmän postien kanssa, päätin hakea sen 59.90e cittarista kun en odotella jaksanut.
     
  21. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä kauanko aikaa kulunut mutta nopealla haulla löytyi alle 40e.
     

Jaa tämä sivu