Kellotus väylällä - tuumailuja

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Whatta Heck 26.02.2014.

1. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    OT: Olen Lounais-suomen murrealueella tottunut ymmärtämään tuo "huilata" sanan merkityksessä "levätä". Nyt ymmärsinkin, että pohjoisella murrealueella se todellakin tarkoittaakin päin vastaista, eli kiristää tahtia.:)

2.  
  3. Kuunmies

Kuunmies Senior member

Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Samaa itekin olen mielessäni naureskellut kun Karin prossut "huilailee" yli 4 gigaherzin taajuuksilla :D

Viimeksi muokattu: 01.03.2014
  4. Gereti

Gereti Senior member

Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    Niin no, eikös se ole lepäilyä kun se on siellä +4Ghz, ainakin minun mielestäni :D

Mjoo ookei, pitää katsella tuota emo paremmin, itsellä vielä kytkemättä laisinkaan mm: pci-e väylien molex lisävirta sekä tuo 4pin atx12V lisävirta, jonka kytkemiseen tosin olisi mahdollisuus kun on tuo toinenkin poweri tuossa ettätuota,

5. Whatta Heck

Whatta Heck Senior member

Kiitokset:
    1,293
    Pisteet:
    243
    Suomen murteet ovat kyllä jonkinlainen rikkaus. :D Jos prossu ylikellottuu hyvin niin se oikein "sinkuu".

Aika pitkälti pidän kellot normaaleissa ja cool´n quiet päällä näin nettikäytössä. Hw monitorin mukaan prossukulutus on 20,5W. Vähän turhaa pidellä jatkuvasti tuollaisia 4.4 kelloja kun prossukulutus tällöin 117W, on hieman kuin polttelisi valoja huoneissa joissa ei ole porukkaa. Saattaa vuodessa säästää muutaman euron. Mutta välillä pitää polkaista nilkka suoraksi ja kokeilla paljonko prossu kulkee. :))

Viimeksi muokattu: 01.03.2014

Jaa tämä sivu