1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi vilzu82 11.09.2006.

  1. moikari

    moikari Member

    Liittynyt:
    09.05.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon onnistunut luomaan kanavalistan niin että laitan kanavalistan "kaikki" ensin haluamaani järjestykseen ja sitten lisään vaikka "favorite1" kanavalistalle kanavat haluamassani järjestyksessä.

    Kaon ei osaa muuttaa kanavien numeroita kanavalistan järjestukseen. Esim mulla on subtv viidentenä kanavana listassa, mutta sen kanavanumero on kuusi. Ja jim kuudentena ja sen kanavanumero on 11. Jopa 40€ philipsin boksi osaa numeroida kanavat uudestaan.

    Todella raivostuttava bugi on se että vaikka otat suosikkilistan käyttöön saattaa vähän ajankuluttua olla käytössä kanavalista "kaikki". Korpeaaa niin helvetisti tollaset pienet bugit.
    Aivan älytöntä että eivät saa noita korjattua. Myös PIP:n toiminta pitäis saada kuntoon. Aikaa viimeisimmästä päivityksestä on jo kulunut kuukausia.
     
  2.  
  3. Kimpe85

    Kimpe85 Guest

    Mulla on Thompsonin kuvaputki missä ei ole myöskään virtakatkaisiaa, mutta siitä käynnistys ominaisuuden saa valikosta pois käytöstä. En muista mistä, mutta jostain tv:n asetuksista se löytyi. Tosin tällöin se ei käynnisty silloinkaan kun sen pitäisi.. Ja tv:ssä ei tarvitse TUKESIN mukaan olla päävirtakatkaisijaa. Kuten jo ylempänä taidettiin mainita.
     
  4. Tommy_H

    Tommy_H Guest

    Mulla KAON:ssa on vain kovalevy tilaa 140/149gigaa.
     
  5. Maffa

    Maffa Guest

    Onko jollain ollut ajastuksissa ongelmia kaapeliversio 34:llä? Joitakin kertoja kun olen laittanut ajastuksen suoraan EPG:stä niin loppumisaika näyttää ihan ok mutta käytännössä ohjelman loppuun voi tulla puolituntiakin ylimääräistä!! Tämä ei tapahdu aina, vaan joskus sillon kun sattuu. Onko vika lootassa vai EPG tiedoissa.
     
  6. stuback

    stuback Member

    Liittynyt:
    01.09.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla katosi eilen KAONista CANAL+ kanavat, eli ei näkynyt, ilmoitti vain että "Ei käyttöoikeutta", kortti on irroitettu pariinkiin kertaan ja bootattu masiinaa, lisäksi kortti on testattu toisessa digiboxissa jossa on korttipaikka ja CANAL+ kanavat näkyvät eli kortissa ei ole vikaa. Onko kellään tullut tällaista aikaisemmin?? Täytyy vissiin viedä takaisin liikkeeseen? Onko jengillä kokemuksia miten toi takuupuoli toimii, tuleeko mahd. uusi tilalle vai meneekö laatikko korjaukseen?
     
  7. H.H

    H.H Guest

    meinasin itekkin ostaa tuota kaonia kaapeliin oon kahden vaiheella että kaon vai topfield mutta hirveesti kehutaan topfieldia mutta siinäkin tuntuu olevan aikas paljon vikoja ,ottaa päähän maksaa noin rasvanen hinta topfieldistä ja sit kun se on tommonen susi paska mutta ei tuo kaoni pahalta tuntus.
     
  8. juksar

    juksar Member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se on pinni 8 joka SCARTissa rulaa.[b] Piuha/liuska poikki jos häiritsee.
     
  9. ktg

    ktg Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin kyseisen boksin n. 3viikkoa sitten ja se toimii hienosti ei ole mitään pahoja ongelmia ollut. automaattikäynnistyksen kun otin pois käytöstä niin alko nauhoituksetkin sujumaan. kanavalistasta poistin turhat kanavat, niin ei tarvitse pähkäillä kun se vaihtaa niitä listoja itsekseen. Eikä minun samsung lcd-telkku käynnisty itsekseen vaikka boksi lähtee nauhoittamaan. vaimoni on myöskin ollut positiivinen boksin suhteen, on helppo käyttää pienen alkukankeuden jälkeen.
    kyllä minä tätä boksia suosittelen.

    edit: pientä korjailua
     
    Viimeksi muokattu: 21.10.2007
  10. antk87

    antk87 Member

    Liittynyt:
    08.09.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen boxin, mutta en jostain syystä saa suosikkilistaa haluamaani järjestykseen. Mikäli haluan esim subtv:n kanavaksi 5 laite laittaa sen kanavan omalle paikalle 6. Eli pystyykö kanavia laittamaan suosikkilistalla omaan järjestykseen, vai voiko kanavat vain valita listalle?
     
  11. ktg

    ktg Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten tossa aikasemmin jo mainittiin, et saa muutettua kanavapaikkojen numerointia kuten telkkarista tai videoista ennen sai!! minulla fst5 kanavapaikalla 5 ja subtv kananvapaikalla 6, saan poistettua/ohitettua kanavan fst5, mutta samalla myös kanavapaikka 5 ohitetaan/poistetaan ja subtv on edelleen kanavapaikalla 6!! kanavaluettelossa pääsee helpoimmin siirtymään ok painikkeella(minun mielestäni helpoin) ja sitten kun sieltä on vielä poistanut turhat kanavat joukosta.
     
  12. moikari

    moikari Member

    Liittynyt:
    09.05.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Järjestystä voit muuttaa mutta et kanavanumerota.. :)

    Miten se tapahtuu...? Muistaakseni kanavalistan muokkaustilassa jotain "väri" näppäintä painamalla se onnistui.. Tais olla että ensin valitsee siirrä ja sitten siirtää kanavan haluamaansa kohtaan, sitten vahvistaa siirron "väri" näppäimellä.
     
  13. Cisu

    Cisu Guest

    Canal+ antennipuolen kortilla ja Kaon boksilla on ollut ongelmia.
    Käy vaihtamassa ohjelmakorttisi uuteen lähimmällä jälleenmyyjällä!
     
  14. mikki75

    mikki75 Guest

    näkyykö kaonin kovalevy tietokoneelle kokonaan ja tallenteet on siellä mihin ne on nauhoitettu vai onko kaonissa sama juttu kun visionissa vain murto-osa kovosta näkyy tietokoneelle ja sitä ennen nauhoitettu ohjelma on pitänyt siirtää tälle osiolle? mitä tiedostojärjestelmää kaon käyttää? siirtyy nauhoitukset oikeesti usb 2-nopeudella ees taas vai niin kuin toppyssa vaikka mainostaakin usb2:sta?
     
  15. Timppatee

    Timppatee Member

    Liittynyt:
    23.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näkyy ihan sellaisenaan, ei tarvi siirrellä mihinkään.
    Vielä kun ne tekstit sais näkymään oikein.. :(
     
  16. mikki75

    mikki75 Guest

    mitä tarkkaan ottaen tarkoitat tekstien näkymisellä?
     
  17. Timppatee

    Timppatee Member

    Liittynyt:
    23.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen purnannut tuolla ylempänä sitä, että kun ohjelmat siirtää koneelle, niin esim. Canal+:n tekstit näkyy miten sattuu, vuorotellen kummallakin yleisemmällä kotimaisella tms.
    Ongelmaa ei ole esimerkiksi MTV3:n ja Nelosen ohjelmilla joissa tekstit on "poltettu" ohjelmaan.
     
  18. mikki75

    mikki75 Guest

    oletteko havainneet sellaista vikaa kaonissa että tallenteita katseltaessa ääni aina välillä pätkäsee?
     
  19. Aisman

    Aisman Member

    Liittynyt:
    18.08.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole ollut ainakaan minulla
     
  20. matrix82

    matrix82 Regular member

    Liittynyt:
    15.03.2006
    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko moni lähettänyt kaonista palautetta maahantuojalle, kun ei voi katsoa nauhoitettavaa ohjelmaa alusta samaan aikaan?

    Entä tekstitv:n alasivujen selauksesta?
     
  21. jarry77

    jarry77 Member

    Liittynyt:
    27.09.2004
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On lähetetetty molemmista asioista + useasta muusta mutta Hedengren ei vaan reagoi niihin vaikka oon lähettänyt postia suoraan vastaavalle henkilölle.

    Esim tällaisen
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/392964/2994071

    Sitten on tietenkin vielä kaukosäätimen käyttö ja koneen käyttöliittymä. Monimutkainen...
    Esim.

    1. tiedoston poistamiseksi sun pitää painaa vähintää neljää eri nappia.
    "file" --> "SWAP" --> "OK" -- "keltainen"
    Eikös kätevin olis vaan "delete" painike kuten yleensäkin?

    2. Ajastetun ohjelman muokkaus.
    "OK" että pääset muokkaan --> Muokkaus sitten oman mielen mukaan (minuutit pitää esim selata minuutti kerrallaan) --> muokkauksen tallennus "punainen"
    Ja kun juuri äsken se sama punainen oli "poista"... Eli sekavaa sekavaa sekavaa....

    Samoin se, että menu painikkeella mennään valikossa takaisin päin, eikös sen pitäis olla exit?

    Ja paljon muuta...
     

Jaa tämä sivu