1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kannettavaan tv näkyviin

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi flageolet 16.06.2008.

  1. flageolet

    flageolet Member

    Liittynyt:
    25.12.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hp pavilion 9700 jossa DVB-T tv kortti(express card) yhdistettynä kaapeli tv-talouteen!Mikä on paras tapa saada tv-kuva kannettavalle.
    Mitä suosittelette?Olen täysi aloittelija näissä asioissa,joten
    kysymys voi olla teille erikoinen?
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Kaapelitaloudessa et voi katsoa TV-kuvaa DVB-T laitteella muuten kuin hankkimalla lisäantennin, jonka avulla haet antenni kanavat. Toivottavasti olosuhteet ovat suotuisat lisäantennille, matka lähetysasemaan tai esteitä välissä, jotka heikentävät signaalia.
     
  4. tkotilah

    tkotilah Member

    Liittynyt:
    25.06.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    IlmoPJ tuossa hieman yksinkertaistaa.
    Ainakin Welho näyttää verkossaan myös vapaat antennikanavat. Muista kaapeliyhtiöistä en tiedä.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Jos minä yksinkertaistan, niin voitko kertoa millä DVB-T laitteella saa näkyviin kaapelikanavat, joita Welho näyttää.

    Sinulla menevät sekaisin lähetyskanavat. Ei ole erikseen antennikanavia, siis kanavina, vaan kaikki riippuu siitä, ovatko ne vastaanotettavissa harava-antennilla vai kaapeliverkosta ko. taloudessa.
     
  6. tkotilah

    tkotilah Member

    Liittynyt:
    25.06.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11