1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannettava pöytäkoneen korvaajaksi

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Gons 08.07.2007.

  1. Gons

    Gons Member

    Liittynyt:
    30.10.2005
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen hankkimassa (ollut jo liian pitkän aikaa) kannettavaa konetta nykyisen pöytäkoneeni korvaajaksi ja kannettava juuri liikuteltavuutensa takia, sillä kotona vietetty aika tuppaa käymään vähiin. Mutta nyt kysyisin teidän mielipiteitänne näistä kahdesta koneesta, eli kumman te ottaisitte pöytäkoneen korvaajaksi? Alla linkit kumpaankin koneeseen...

    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156

    http://www.veikonkone.fi/applicatio...duct_id=1285&cat_sel_id=87&category_main_id=3

    Kiitos jo etukäteen vastanneille...!
     
  2.  
  3. Picquish

    Picquish Member

    Liittynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Acer vaikuttaa pätevältä peliltä, itsellä ollut tämä 5002WLMi melkein kaksi vuotta eikä mitään sanomista tästä koneesta ole! Hyvin pelaa...
     
  4. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on ollu nyt pari vuotta Acer, hyvin on pelittänyt. Moni kaveri on sitä haukkunut paskaksi ja itse ovat sitten ostaneet fujitsu siemenssejä (ainakin 3lla kaverilla).

    No tämä minu "paskani" on sitten pessyt nopeustesteissä nämä kaikki koneet, vaikkei speksien mukaan näin pitäisi olla. Lisäksi olen ollut tyytyväinen acerin näppäimistöön, joka kokelemissani fujitsuissa on ollut tosi lelumainen ja epäloogisessa järjestyksessä.

    Ainoa huonohko puoli acerissa on ollut heikohko näytön valovoimakkuus ja akkukesto, tosin näillä ei minulle tällä hetkellä ole merkitystä.

    En kyllä päässyt katsomaan tota netanttilan konetta jonkin netanttilan häiriön vuoksi, joten pistäppä malli näkyviin.
     

Jaa tämä sivu