1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannattaako ostaa tämä ulkoinen kovalevy

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi teme2 27.07.2006.

1. pisberg

pisberg Guest

mika-b misksi se harmittaa?

mä ainakin vien takas kauppaan jos saan lacien maxtorin kovolla niitä on levinny ittellä ja muilla tutuilla iha liian monta...

2.  
  3. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yhteensopivuus on linuksien kanssa aika surkeaa..

4. Shadows13

Shadows13 Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    kertokaa tyhämlle mitä eroa on nfts ja FAT32 kun ulkoinen kovo on tuo fat32 ja sisäinen nfts

Viimeksi muokattu: 28.07.2006
  5. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    NTFS tukee yli 4GB tiedostoja.

6. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Harvemmin tuosta 4GB rajasta on haittaa. Ellei sitten omista digivideokameraa, jolloin DV avit vie todella paljon tilaa.

Viimeksi muokattu: 28.07.2006
  7. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Silloin kun minä sammutan tietokoneen, niin kannattaako/pitääkö mun myös sammuttaa ulkoinen kovalevy kovon on ja off virta vivusta

8. mister123

mister123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käy kuitenkin vielä mikrobitin hintaseurannassa. Sieltä voi löytyä iloisia ylläreitä. Huom! oletteko tienneet, että markkinoilla on jo 2,5 Teran ulkoisia. Hinnalla voi tietnkin ostaa jo hel..tin hyvän kannettavan.

9. Hz4

Hz4 Guest

"JO"?! Ei ole 2 vuotta siitä, kun 1.2Tb ulkoisia kovoja näkyi myynnissä. Nyt on tekniikka niin pitkällä että ei ole sis. kovojen kapasiteetti kaukana 1Tbstä. Ulkoiset "vasta" kaksinkertaistuneet.

Tokitoki mutta kannettavissakin pakkaa olemaan 60-80-120-160Gb kovoja.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.07.2006
  10. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nyt minä järjestin konee kaikki tiedostot ja ohjelmat näin:

Mulla on 160 gigan sisäinen kovo jossa on käyttis, selain, virustorjuntaohjelma ja palomuuri

tosta 160 gigan sisäisestä kovosta minä tein 30 gigan osion jossa on lähes käikki ohjelmat

ja 250 gigan ulkoisessa kovossa on kaikki videot, musiikit, kuvat ja ohjelmien ja pelien asennus tiedostoja

onkos tämä hyvä järjestelmä

Viimeksi muokattu: 30.07.2006
  11. -Rex-

-Rex- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensinnäkään nuo isot levyt eivät todellakaan edes ole enää mitään harvinaisuuksia vaan tiedän jo usean ihmisen kenellä tuollainen pari terainen rullaa pöydällä. Kuitenkin tuosta hinnasta täytyy sanoa, että vaikka luokka on sama niin eihän noita oikein voi verrata. En usko, että tilaa tarvitseva laskee sitä, että kappas tuolla saisi läppärin. Tilaahan se alunperin hakikin ;)

Ja kyllä tuollainen iso Lassie esimerkiksi on messevä vekotin. Huimaa kovopakettia kaipaavalle ja maksukykyiselle suosittelen tutustumaan.

12. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä se on. Tee ihan mielesi mukaan.

13. Reimake

Reimake Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Läppärin tila loppuu kesken, kun editoin digivideo-otoksia. Suunnittelin ostavani n. 250-gigaisen ulkoisen kovalevyn ja säilyttäväni raakamateriaaleja sekä valmiita tuotoksia siellä.

Mahtaako olla merkitystä, käytänkö USB2.0:aa vai FireWireä ja onko tällaisessa ulkoisen levyn käyttämisessä editoimiseen jotain ongelmia tiedossa?

14. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    FireWire muistaakseni oli nopeampi kuin USB.

15. pisberg

pisberg Guest

no sinne siirtämin vie mun mielest aikaa ,esim dvd image C:ltä toho lacien vie joku 3-5min ... muuten kyllä ok toi va et jos paljo tavaraa siirtelee kerran niin tuntuu hitaalta

Jaa tämä sivu