1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannattaako ostaa 360?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi CsGh 15.04.2009.

  1. CsGh

    CsGh Member

    Liittynyt:
    03.03.2009
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis ominaisuuksien puolesta tietysti kannattaa mutta olen kuullut että seuraava Xbox tulee 2011-2012 joten kannattaako enää hankkia 360?
     
  2.  
  3. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sehän on jokaisen itse pohdittavissa. Jos ei tee mieli ostaa niin jättää ostamatta ja jää odottelemaan uutta sukupolveja joka _mahdollisesti_ huhujen mukaan tulee tuolloin.
     
  4. ThePekkis

    ThePekkis Member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tosin kannattaako nyt yleensäkään koskaan ostaa mitään Micro$oftin tuotetta, jos vain pystyy välttämään.
     
  5. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enää? osta halvin versio itse ollut iha tyytyväinen tulevalla 256muistilla pärjää iha hyvin jopa xbox päivitys mahtu ja peli tallennuksille jää tilaa:)
     
  6. jm_fallin

    jm_fallin Member

    Liittynyt:
    28.06.2006
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä kannattaa ostaa. Itsekkin ostin tässä vuoden alussa oman xboxini ja ihan tyytyväinen olen siihen. Sitä kun ehtii pelaamaan kauan ennnen uutta sukupolvea. Vielä kun siihen on julkaistu monta kovaa pelinimikettä. Resident Evil 5, Bioshock, Gears Of War 1-2 ja monta muuta.

    Eli ainakin itse suosittelen sitä sinulle. :)
     
  7. CsGh

    CsGh Member

    Liittynyt:
    03.03.2009
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taidanpa ostaa heti ensi kuussa :D
     
  8. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tai sonyn?
     
  9. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    $ony ihan samaa jöötiä kuin mikkisoftanki että ei siinä mitään...

    Itse en usko että "4th.-gen." saapuisi noin aikaisin sillä puhtiahan näissä konsoleissa riittää, ja nytten vasta sitä ollaan alettu hyödyntää edes jollain tavoin. Tosin strategisin syin voisi Xbox pure/720 tai mikä ikinä onkaan saapua taas hyvissä ajoin muita ennen, ja tyrkätä käteen jotain viellä parempaa mitä et muilta saa. Näinhän se Sony teki totta.. mutta harvalla "on varaa" maksaa tuota PS3 hintaa vaikka siinä onkin kaikkea hienoa, kun taas huomaa että halpa, ja yksinkertainen myy ( wii ja boxi).
    Niin aivan asiaan.. Todellakin omasta puolesta suosittelen konsolia mikäli kiinnostaa hyvät yksinoikeudet(halo,gow,forza yms), ja ei halua maksaa hirviästi vehkeestä, mutta multimediian vermeestä ei oikein ole. Wii on taas paras party-pelaamiseen. Tässä on oma mielipiteeni. Suosittelen katsomaan pelejä, ja niiden hintoja tarkkaan sillä niistähän sinä tulet maksamaan, ja mikäli pelejä ei riitä niin jää konsolin hinta karvaaksi.
     
  10. Enoxol

    Enoxol Regular member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös tuo ollut niin että sellaista boxia missä kävisi nuo vanhatkin pelit ei ole tulossa? Oon kuullu että boxin sais jotenkin kuitenkin modattua silleen että ne toimis, mutta kuinka helppoa se sitte on?
     
  11. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen sitä mieltä että PC on paras pelikone mitä löytyy. Ja perheen pienimmille jotka eivät grafiikasta niin välitä, vaan sisällöstä, niin PS2.

    Eli itse otsikkoon vastas: Ei kannata ostaa kolmekuuskymppistä.
     
  12. Jarppi_95

    Jarppi_95 Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2007
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos noin paljon pelottaa, että poksi jäisi vanhaksi, silloin ei voi ostaa mitää kallista. Tarkoitus ei ole moittia, vaan jossain vaiheessa kaikki jää vanhaksi. Aina tulee jtn. uutta. Ja kaiken kukkuraksi ei edes tiedetä millon mitäkin tulee... ;).

    P.S. Tosin, jos rahasta ei ole kiinni ja laitteesta on tulossa uusi versio (vaikka silloin 2012) piakkoin, niin sitten odottaisin uutta laitetta.
     
  13. Dol_Cheep

    Dol_Cheep Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2006
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No onhan boxi parempi kuin ps3 jos pelata haluaa. Mikäli taas blu-ray ja viihde kiinnostaa niin suosittelen ps3, ellei lompakko ole ongelma. Xboxille tulee paljon enemmän yksinoikeus-pelejä, mutta nettipelaaminen maksaa. Itsekkin mietin asiaa ja nyt näyttöni vieressä komeilee 60GB Xbox 360.
     
  14. antz69

    antz69 Member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse vaikka omistankin X360 niin jos olisin nyt ostamassa niin ostaisin kyllä PS3 _JOS_ on Full HD Telkku niin saa siitä Blu Raystakin irti melko paljon, mutta jos tuo PS3 ei kiinnosta niin sitte vois jäädä venaileen kylläkin sit mahollisesti tulevaa uutta konsolia.

    Ite siis olen nyt hankkimassa Full HD telkkua kun ei vielä ole rahat ollu kasassa ja en silloin kun x360 hankin ni ajatellu et se Ps3 ois ehkäpä hiukan parempi vaihtoehto tulevaisuutta aatellen mut joo :) täs sit nyt ollaa ja ei riitä rahat ku telkkuun 8|
     
  15. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta PS3 jos haluat katsoa blu-ray lättyjä konsolilta, ja säätää vaikka linuxia siihen. Mikäli haluaa puhtaan pelikonsolin niin kannattaa suosiolla ottaa xbox 360, ja project natalkin on 360:lle tulossa niin saadaan nuo eye toy leikit ihan uudelle asteelle.

    EDIT: Ja kohtahan (spekolointien mukaan) tulee myös PS3 slim.. siitä en tiedä tuoko se mukanaan mitään uutta, mutta pitihän tuokin mainita. HD-wii:täkin nämä tekno-nörtit povaa piakkoin, mutta siihen en menisi uskomaan(viellä).
     
    Viimeksi muokattu: 03.08.2009
  16. alealeale

    alealeale Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eihän tuo kallis ole ja pelejä saa ulkomailta n. 20e. Ja JOS seuraava konsoli sukupolvi tulisi jo vaikka 2012 nii ehtisithän pelata sillä jo 3 vuotta.
     
    Viimeksi muokattu: 05.08.2009
  17. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu