1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannattaako mun ostaa se Psp?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi sanniih 16.08.2008.

  1. sanniih

    sanniih Member

    Liittynyt:
    16.08.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa

    Mä tarttisin jonkun laitteen jolla voisi katsoa videoita ja kuunnella musiikkia ja sitten kuvatkin on kiva.

    Kannattaako siihen PSPhen laittaa se 80-120 euroa lisää verrattuna mp3soittimiin?

    Videoissani on paljon pientä tekstiä, että näkyykö se teksti sitten psp:n näytöltä?

    eli jos psp:llä ei pelaa, kannattaako suoraan ostaa vaan mp3 soitin?

    kiitti
     
  2.  
  3. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no jos pelit ei paljoa kiinnosta vaan musiikit yms. nii miks ihmeessä psptä ostais tai siis ite ostin psp 80€ mutta suosittelen psptä koska se vaan on huippu
     
  4. louis227

    louis227 Regular member

    Liittynyt:
    22.04.2007
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla niin että Hyvä mp3 soitin maksaa 120 € psp:tä enemmän muistarit mukaan laskettuna. Riippuen tietenkin ostatko Slimin vai Fatin...
    Fat on parempi...
     
  5. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep fat on parempi ehdottomasti. slimissä on liian heppoinen rakenne ja huono ote käteen. Umd-asema on ihan naurettavan hepponen. en suosittele slimiä!
     
  6. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Fättejä myydään enään vain harvoissa paikoissa, ellei osta käytettyä tietenki.
     
  7. CSSammye

    CSSammye Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen ostamaan, itse ostin käytetyn jossa ei mtn käytönjälkiä halvalla :D
     
  8. Esystem

    Esystem Guest

    hei c'moon..slim on parempi....ei mittää fättii...on seeki kyl iha ok..mut silti slim..
     
  9. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    slim on köyhä...ei minkäänlaista pitoa ja fät on vaa parempi homebrewit toimii ongelmitta yms.

    Mutta toki pitää huomioida että kyseessä on vain mielipidekysymys!!!!
     
  10. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ostat, osta LÄSKI.

    (mun mielipide)
     
  11. Esystem

    Esystem Guest

    fusk you :p....kyl on aika oudot kädet jos ette osaa pitää kiinni slimistä :D haha
     
  12. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No se slim on niin outo etten menisi ostamaan sitä miettimättä jos tarjolla olisi läski. En ole varma siitä, että onko se nyt parempi vai ei sen tiedän, että se on kevyempi ja se laite on huono mun mielestä.

    kuten mapesa sanoi jos ostat niin osta LÄSKI. totta joka sana
     
  13. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Itelläni slimmi on ja se suorastaan on kuin lelu..

    Muuten se on ihan ok mutta ei sillä voi pelata kuin ristinäppäimillä kun tatista ei saa edes otetta, peukalo vaan lipsuu..

    Hankala jotain GTA'ta pelata, kun tottunut ps2 analogilla pelaamaan niin jollain nuolinäpysköillä, jes..
     
  14. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    No, omasta mielestäni mp3-soittimeksi PSP on iso, painava ja sen akkujen kesto on huono. Pelikoneeksi se taas on melkoisen hyvä, ja kuvien ja videoiden katseluun ei näytön puolesta paljon parempaa löydä, ellei osta vähintään miniläppäriä. Nettisurffailuun sen käyttö taas on yhtä he***ttiä siihen käyttöön sopimattoman käyttöliittymän vuoksi.

    Tekstit erottuvat PSP:n näytöllä paremmin kuin olisin itse uskonut. Ja jos niitä itse muokkaa, fontin kokoahan voi tietysti vähän suurentaa.

    Fat, slim, no big deal.
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2008
  15. Mau123

    Mau123 Member

    Liittynyt:
    27.10.2008
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä fat on ehdottomasti parempi... Aivan uskomaton, ei mitään ongelmia ollu fatin kanssa... Tai sillee on jos jotain en oo heti tajunnu miten asennetaan mut kuitenki. FAT ON PARAS! Toki hieman mielipide asia. Mut se slimi on todellakin hepponen D:
     
  16. warking94

    warking94 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Fätti on hyvä mut ite jouduin ostaa slimin ku ei löytyny fättiä oisin ostanu sen varmaa
     

Jaa tämä sivu