1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaksi HP:n mustesuihkutulostinta omistaneen kokemuksia.

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Jouni3 05.06.2012.

  1. Jouni3

    Jouni3 Member

    Liittynyt:
    05.06.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaksi edellistä tulostintanti ovat olleet HP:n mustesuihkutulostimia.

    Edellinen kesti vajaat kaksi vuotta (tuli mekaaninen vika). Jälkimmäisen ostin 3.5.2011. ja se lopetti toimintansta (ei tunnistanut tulostuspäätä) 30.5.2012; kuusi tuntia yritin ohjeiden mukaan tehdä kaikki tehtävissä olevat temput - ei auttanut. Eli tulostin hajosi neljä viikkoa yli takuuajan.

    Minulla on yhden miehen yritys,joten lain mukaan (ainakin HP näin minulle kertoi) he eivät voi korvata tuotetta uudella, koska olen saanut arvonlisävero-osuuden hyväkseni. Yksityishenkilönä minulla olisi mahdollisuuksia.

    Varoittelen vain ostopäätöstä tehtäessä - tuossa muutaman ystäväni kanssa olen keskustellut asiasta ja kovin vankat kestävyyskokemukset HP:n tulostimista heilläkään ei ollut.

    Sinänsä varsinkin tuo langaton tulostin toiminnallisesti oli hyvä. Nyt minulla on repullinen mustepatruunoita kaapissa. Mitä tästä opin? No ainakin sen, että ikinä en enää mitään HP:n tuotetta hanki sekä sen, että vastedes teen tietotekniset ostokset yksityishenkilönä ja haen ALV -osuuden vasta takuuajan päätyttyä! Ostin muuten tilalle erimerkkisen Laser-monitoimilaitteen.

    Tarkkaan on muuten tulostimen kestoikä laskettu ja kovat on tulostuspatruunoiden hinnat!

    Never, ever HP!
     
  2.  
  3. zippe

    zippe Member

    Liittynyt:
    05.11.2007
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen omistanut yhden hp:n tulostimen,mallia en nyt muista. Hyvin se toimi satunnaisessa käytössä n.10 vuoden ajan, kunnes alkoi punainen valo vilkkua ja laite oli rikki. Suurin valituksen aihe ovat mustepatruunoiden hinnat mitkä ovat aika kalliita, käytin vain alkuperäisiä patruunoita.

    Suunnilleen samoihin aikoihin ostetusta Hp:n skannerista taas loppui ajurituki windows 98/2000 versioon joten oli aikamoista kikkailua saada se toimimaan uudemmissa käyttöjärjestelmissä. Skannausten laatukaan ei ollut kun 300dpi, kyllähän sen sai menemään 600 dpi:n mutta joutui odottamaan jotain 5 minuuttia ennen kuin skannaus oli valmis.
     

Jaa tämä sivu