Kaiuttimien valinta

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Hakfu13 26.05.2007.

1. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuten sanoin, ehdotin hieman parempaa settiä mutta ei sitä tietenkään ole pakkoa hankkia jos muovipurkkiroina kelpaa :p
    Kyllä kaiuttimien laatu-eron huomaa pelikäytössäkin helposti.

2.  
  3. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietenkin sen huomaa mut jos ajatellaan sitä hyötyä kajareista kun pelataan nii siihenhän riittää et kajareista tulee esim joku piipitys monona vaikka niistä tietyistä kajareista niin tiiät mistä viholinen tulee! ;D Eli siihen tarkotukseen ei paljon laatua tarvita. Mutta tietenkin se tuo mukavuutta lisää kun on laatua ja olen aivan varma että niillä kajareilla mitkä tää heppu ostaa kuunnellaa musaa ja sillonhan tulee tietenkin laatu ykkösenä. Kyl mulla on ainaki kaks ihan ok kajaria täs ja tosta subbarista lähtee ihan mukavat bassot ja ku pistää tarpeeks kovalle nii vois hiukset kuivattaa tossa ilmavirrassa mikä sielt refleksiputkesta tulee (vai mikä nyt olikaan).. :D ja mulle ainaki riittää oivasti nää, ja ihan tiedoks kuuntelen ihan helvetin paljon musaa koneella. Eiköhän tällekin hepulle noi kajarit käy laadussa ihan hyvin. Itse suosittelen sulle siis noita kajareita. :)

4. Shiraz84

Shiraz84 Guest

No eipä paskat (yleensä) saa tunnettavuutta, ne vaan jätetään pölyttymään, mitä noille (Logitech Z-5400 ja Icemat Siberioille) ei ole tehty... Joo halvalla ei saa hyvää, mutta kuten joku sanoi: sun kajarit on ihan liian kalliit, ainakin mitä ketjun tekijä haluaisi...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.05.2007
  5. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä paremmilla kaiuttimilla kuulee paremmin mistä ammutaan ja mistä vihollinen tulee.

Kyllä, musiikilla huonon äänenlaadun huomaa paljon helpommin kuin peleissä, mutta moni kehuu nuo muovipurkkisarjat maasta taivaaseen saakka kun paremmasta ei ole kokemusta.

Sillä heiluuko tukka kun refleksiputkesta tulee ilmaa ei liity mitenkään äänenlaatuun.
    Aloittelijalle äänenpaine ja jumputtava yläbasso taitavat olla tärkeimmät, vaikka yleensä äänenpaineen riittävyyttä ei tarvitse miettiä.

Siinä se on kun ei siellä ruokakaupassa myydä kuin Logitechiä yms. muovipurkkisarjaa niin tietysti ihmiset niitä ostavat, hyvästä äänestä kuitenkin kaukana.
    Käytettynä F1 kaiuttimet 150e ja tuohon käytetty vahvistin 150e , lisää sitten kun on taas rahaa, varmasti miellyttävämpää kuunnella esim. musiikkia.

Viimeksi muokattu: 27.05.2007
  6. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En väittänyt, että mitä enemmän ja kovemmalla paineella ilma tulee refleksiputkesta, sitä parempi äänenlaatu on! :DD LOL
    Täytyy myöntää että vähän on kokemusta kunnon hifi-kajareista. Kaveri harrastaa noita kajareita aika paljon, että siellä sitten ollaan jumputettu teknoa henkemme edestä, ja kyllä, miellytti korvaa. Mutta jos kaveri on sitä mieltä, että muovipurkkikajarit riittää hänelle aivan hyvin, niin miksi pulittaa noin paljon? ;) Eikä me olla kuultu nyt viimisten kymmenen viestin jälkeen mitään mielipidettä kyseiseltä apua kysyvältä ostajalta, että saatais jotain suuntaanäyttävää tähän "avun antoon". Eli haluaako hän hifikajarit vai muovipurkkikajarit? :)

7. Hakfu13

Hakfu13 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo sori, olin poissa ton teiän keskustelu päivän, ja tää oli kadonnu jo massoihin seuraavana. Että... kyllä mä taidan tällä "muovipurkki" sarjalla mennä kun toi 300-500 on aika lailla Maksimi mitä irtoo. Ja tässä on nyt kyse vähemmän 'hifistä' hommasta mitä minä teen. Kunhan se ääni kuuluu, ei rätise pahasti. Tai mitään mikä nyt tavallista toopea häiritsee kuuluisi. Ja se ei nyt ole kyse meneekö basso alle vai yli ihmisen kuuloalueen, ei läheskään siitä...

Se on nyt mietinnässä että G500, G550W, Logitechia vai jotain muuta muoviräppänä sarjaa.

Jaa tämä sivu