1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaikki , jolla on Olympus µ700 tänne!!!!

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Scripta 11.05.2007.

  1. Scripta

    Scripta Member

    Liittynyt:
    11.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apuaa! Oon kämmänny pahemman kerran! Meijän koneelta poistu se ko. kameran ohjelma ja aloin sitä sitte asenteleen uusiksi. Huomasin sitte, et se asennuslevy oli kameran laatikossa ilman koteloa. Ja siinä kotelossa, joka oli siis vaan ihan semmonen paperinen lappunen, oli se "serial number", jota tarvitaan, et voi asentaa sen ohjelman.

    Eli nyt mä en voi asentaa sitä ohjelmaa enkä laittaa kuvia koneelle. Aika paska mäihä.

    Sanokaa siis se koodi! Vai onko se kaikissa eri. Jos on mitä mä sitte teen????!!!! Ostan uuen kameran ku on yks paperinpala hukassa!!
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Katso kameran rungosta,siellä on kameran valmistus ja sarjanumerot,koita käykö ne jos on kuvaohjelmassa kamerakohtainen koodinumero,voi toimia tai sitten ei.On V,mainen homma jos se on kamerakohtainen koodinumero,sitten ei varmaankaan auta muu,kun ottaa myyjäliikkeeseen / maahantuojaan yhteyttä ja sitäkautta pyydellä uutta romppua.
     
    Viimeksi muokattu: 11.05.2007
  4. akkalis

    akkalis Guest

    Ei sitä kameran ohjlmistoa tarvitse, kuvat saa koneelle ilman sitäkin.
     
  5. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sulle ei saa sitä koodia kertoa, mutta kyllä se pelittää ilmankin. Eli ei sitä kuvien siirtämiseen tarvita.
     
  6. Scripta

    Scripta Member

    Liittynyt:
    11.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun serkku löysi sen jtn rikollisia reittejä netistä... Niin kyllähän sen ilmanki pelittää, mut aattelin vaan, ku siinä lukee ettei sitä sais kytkee jos se ei oo asennettu...
     
  7. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Bullshit!

    Ihan sama se on, jos sen kytkee ilman softaa. Missä edes sanotaan niin?
     

Jaa tämä sivu