Oon ostamas uutta kännykkää ja käytän sitä pelaamiseen ja netin selailuun wlanilla. Olen ajatellu nokia 5800 ja SE w715 muita saa ehdottaa... Ja onko olemassa pelaamiseen tarkoitettuja kännyköitä?
Sama kysymys kahdessa eri keskustelussa? No joka tapauksessa... WinMO puhelimiin on saatavana äärettömästi erilaisia pelejä ja ohjelmia ja lisäksi niitä pystyy myös modaamaan! Eli siis kantsii katsastaa HTC mallistot, esim. Touch Pro, Touch Diamond, Tytn II Toki yhtenä hyvänä vaihtoehtona myöskin iPhone.
Sitten nokialla on tämä N-Gage palvelu josta voi ostaa pelejä ja ilmaisia demoja. Sovellus löytyy melekin jokaisesta N-sarjan puhelimesta, ja taitaapa olla ainakin 5800XM puhelimessakin. Korjatkaa jos olen tuon 5800MX suhteen väärässä!
Aika hiljasta on kyllä tuben pelirintamalla. Ainoo mitä tällä on viittiny pelata on pasianssi. Jos joku tietää hyviä pelejä niin vois laittaa tonne S60 5th edition ohjelmat ketjuun.
WinMo puhelimista voin suositella lämpimästi TyTN II:ta, kun niitä saa käytettynä erittäin halvalla tällä hetkel. Omastani maksoin 220e ja sain päälle vielä 2 vuoden takuun.
Eipä taida olla... Nokialla oli joku malli mutta ei ollut mikään menestys. Joten ostaisin PSP:n ja jonkun perus kännykän.
Nokia Ngage ja Ngage QD olivat nuo pelipuhelit, mutta eivät tosissaa olleet mitään menestyksiä. Minäkin kallistuisin ihan perus "käsikonsoliin" tai sitten juurikin noihin mainitsemiini WinMO puhelimiin.
Joo kertokaas missä noita vielä myydään. Itse ostaisin samantien kun vaan jostain löytyis uusia vielä.
Niinpä, moni varmaan ostaisi. Varsinaisesti pelaamiseen ei taida olla suunniteltu kännykkää sitten Nokian n-gagen jälkeen. Kaikissa luureissa on enemmän tai vähemmän mahdollisuudet pelata.