1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Joko taas EU,n kusetus

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi FiveBridges 22.12.2025.

  1. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,815
    Kiitokset:
    711
    Pisteet:
    143
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,581
    Kiitokset:
    1,318
    Pisteet:
    243
    Onkohan tuo loppujen lopuksi sittenkään huono asia? Kerrostalon linjasaneeraus on itsessään niin kallis remontti, ettei samalla tehty sisäverkon uudistus sitä merkittävästi enää nosta. Kaupanpäällisiksi sitä ei tietenkään saa, joten maksajaksihan osakkaat tietysti joutuvat, mutta onko valmius nopeaan nettiyhteyteen sittenkään turha investointi, vaikka ei gigabitin nopeutta heti tarvitsisikaan?
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    7,649
    Kiitokset:
    1,365
    Pisteet:
    243
    Ajatuksena ei lainkaan huono. Mutta toisaalta ymmärrän senkin miksi toi ihmisiä saattaa ottaa päähän.
     

Jaa tämä sivu