1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi teme565 18.04.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vähä mikä kakka firma.. äijä saanu vissiin vähä uutta sponssi rahaa.. eiku vaan liikkeeseen asioimaan..:)
     
  2.  
  3. MadMaxMel

    MadMaxMel Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    238
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aika käsittämätöntä, että firmaan haetaan työharjoittelijaa, paremminkin otettaisiin, jos joku haluaa.
     
  5. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sääliksi käy sitä joka tuonne erehtyy lähtemään "ilmaiseksi" huhkimaan.
     
  6. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jeps ja vaatimuksetkin on aika kovat...

    Huoltotyöt:

    Olet reipas, ahkera ja oppiva etkä jätä aloittamaasi työtä kesken. Teet välillä tarpeiden mukaan pidempiäkin päiviä. Olet asiakaspalveluhaluinen, ystävällinen ja [bold]tiedät tietokoneista kaiken.[/bold]


    Eipä taida löytyä... :D
     
  7. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja tuohan täytyy ymmärtää täysin kirjaimellisesti, täytyyhän?
     
  8. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No tässä tapauksessa [bold]KYLLÄ[/bold]!! :)
     
  9. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tietääkseni työharjoittelussa ei saa edes tehdä kuin 6 tuntia päivässä. Muutenhan se on jo työtä eikä harjoittelua, ja "palkka" (=päiväraha) pysyy samana vaikka painaisit 24/7. Huh huh mitä hommaa.
     
  10. Anga

    Anga Member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yläasteella tehdyssä tet:ssä raja on varmaankin 6h. Mutta sitä ylemmissä kouluissa taitaa olla työnantajan päätettävissä 6-8h. Ja palkkaahan ei ole mitään velvollisuutta maksaa, jos ei halua.
     
  11. Behemot

    Behemot Member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, että minkä maahantuojan kautta hs-computers myi tavaraansa? Itseltäni meni juuri näytönohjain paskaksi, mutta takuuta olisi vielä voimassa. Ajattelin koittaa saada uuden ottamalla suoraan yhteyttä maahantuojaan. Sinervoon ei ole luottoa, että hän asiassa avittaisi yhtään.

    Eli Teme tai joku muu, voisitteko ystävällisesti kertoa?
     
  12. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Käsittääkseni aika paljon hän tilaili GNT:ltä, mutta jonkin verran myös SMG:ltä ja ilmeisesti myös Daccolta.
    Mutta eikös tuo GNT ja SMG ole nykyään yhtä ja samaa joten GNT:hen kun otat yhteyttä ja kerrot tilanteen niin he varmaan auttavat.
     
  13. Behemot

    Behemot Member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, sain selvitettyä tuossa eilen asian. Kiitoksia kuitenkin.

    Soitin gnt:lle ja he pyysivät mailaamaan viasta ja tuotteen sarjanumeron. Odottelen vastausta tässä. Takuuta viel onneks huimat 2vkoa jäljellä.

    Sain Sinervoon sen verran yhteyttä tässä takuuasiassa, että hän pyysi ottamaan suoraan yhteyttä gnt:lle.
     
  14. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä tätä lukiessa voi vain todeta kuinka hyvin nämä suuret pakettikoneiden valmistajat hoitavat hommansa. Koneen ostaessani oli siitä Realtec:in äänipiiri jo valmiiksi sökönä. Ei siinä mitään, soitin huoltoon. Kyselivät tyhmiä (kuten, oletko varma että kaijuttimet toimivat? Ovathan äänet varmasti päällä?) ja lupasivat tulla maanantaina hakemaan (perjantaina soitin). Maanantana tuli asiansa osaava roudari, vei koneen ja jo saman viikon torstaina palauttivat, kuten oli sovittu. Raportissa luki että emolevy vaihdettu ja lisäksi vielä näyttiskin, vaikkei siinä mielestäni mitään vikaa ollut. Takuuhan näissä Fujitsuissa on 3v. ja ihan tyytyväinen olen, vaikkei mikään armoton pelijuhta olekkaan.
     
  15. Narraaja

    Narraaja Member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huh huh mitä toimintaa...

    Repesin tälle:

    Tuethan myös alla olevia yhteistyökumppaneitamme:


    Lolz :D
     
  16. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mihinköhän tuo liike taas muuttaa? Näkyy nykyinen toimipiste olevan ihan tyhjä. En kyllä paljoa menisi ostelemaan kun ei paikallaan pysy ollenkaan.
     
  17. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    405
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisko huono veri AD:n sivuilla kiirinny muidenkin salolaisten korviin ja asiakkaat kaikonnu se siliän tien:). Jospa olis menny viimein lopullisesti konkkaan?
     
  18. Behemot

    Behemot Member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin. Nyt tuli näyttis takaisin gnt:ltä viestin kera. Näyttis ei ole gnt-finlandin toimittama, vaikka Sinervo niin väitti. Pistää miettimään, että mistä hän sen alunperin on hommannut. Ja miksi hän väitti minulle, että gnt:ltä.

    Asia sii omalta osaltani vaikeutuu. Ensi viikolla menen kuluttaja-asiamiehen juttusille ja käräjille asti jos muu ei auta. Olen sen verran mulkku, että vaadin korvausta tavalla tai toisella, varsinkin kun takuuta vielä oli hajoamishetkellä jäljellä. Voitte vain kuvitella kuinka paljon allekirjoittanutta vituttaa tällä hetkellä.
     
  19. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ikävä ettei sinua Behemot onnistanut niin kuin minua. Itse sain viikolla paketin GNT:ltä ja sieltä löytyi Gainwardin Geforce 6600GT, eli ei samanlainen tuote mutta vastaava.

    Nyt vissiin voi sen kuluttajavalituksenkin perua, kun homma on selvä?
     
  20. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hmm...kuulostaa jotenkin kummalta, jos ilmoittamatta lähettivät eri tuotteen? 6600GT on sitä paitsi halvempikin kuin 6800LE.
     
  21. Jonisti

    Jonisti Member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyy todeta heti alkuu, että kummallista toimintaa.
    Tilasin itse muistin Verkkokaupasta ja soitin sinne, kun se ei ilmeisesti sopinutkaan koneeseen koska se hajotti toisen kiintolevyn (?!). Pirautin sitten verkkokauppaan, mainitsin sieltä ostetusta kiintolevystä ja muistista (Muistilla siis 14pv palautusoikeus). Niin lähetin paketin sinne --> Pari päivää ja muistista oli rahat tilillä ja uusi kiintolevy ovelle tuotuna. Olivatpahan laittaneet myös pienen työkalulaatikon mukaan =)

    Vähän offtopiciks meni taas.. Mutta tuossa esimerkki kunnollisesta palvelusta.
     
    Viimeksi muokattu: 21.01.2006
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu