Jokin vikana uudessa koneessa?(vastaus nopeasti jos mahdollista)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi scopezero 25.10.2006.

1. scopezero

scopezero Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo mut miten se onnistuu ku se ei hyväksy ees installaatio cd:tä tai no siis se ei suostu lukemaan sitä? ku oon kokeillu jo monta kertaa sitä asentaa mut ei onnistu :(

2.  
  3. scopezero

scopezero Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ai niin ja en tiedä biosin nimeä? tai tyyppiä tiedän vain et se on se p5b emolevy en oo kauheesti tutkinu tota biossii :p

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Biossiin pääset koneen käynnistyessä yleensä joko Delete tai F2 näppäintä painelemalla. Sieltä asetat cd-aseman ensimmäiseksi boottilaitteeksi ja tallennat asetukset. Tämän jälkeen käynnistät koneen uudelleen windowsin asennuslevy sisässä.

btw,

"Jos huomaa viestin kirjoittamisen jälkeen että jokin kohta ei mennyt ihan oikein niin [​IMG] kohtaa painamalla viestiketjussa oman viestin päällä, pääsee kyseistä viestiä muokkaamaan."

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689

5. Neptun

Neptun Active member

Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Miten ne äänet käynnistettäessä? BIOSin nimen näet kun menet sinne. AMI BIOS, Award vai mikä?

6. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    "mikä voisi olla vikana kun hiiri ja näpääimistö lopettavat toiminnan heti kun tullaan ns.kirjaudu sisään kohtaan.
    ostin osat koneeseen joten se on itse koottu.
    emolevy on asus "

Aika hämäävä alku, jos kerran olet vanhalla kovolla olevalla Wintoosalla yrittänyt käynnistää konetta!! Miten muuten se yleensä on voinut edes bootata tuohon kirjautumisikkunaan? Onko sama piirisarja kenties sekä vanhalla emolla että uudella?

7. jp.69

jp.69 Guest

Minun ei ainakaan tarvinnut asentaa winukkaa uudelleen vaikka laitoin uuden emon ja prossun.Kytkin vain vanhan kiintolevyn kiinni ja käynnistin niin avot kaikki toimi.
    Mutta tässä tapauksessa kyllä varmaankin windowsin uudelleen asennus on paikallaan jos ei kerta havaitse edes hiirtä eikä näppistä.
    Toimiikos sulla vikasietotilassa kyseiset laitteet.
    Pääset vikasietotilaan kun käynnistät konetta ja naputtelet F8 ja valitset vaikka vikasietotila verkkotuella.

8. j0re666

j0re666 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielestä toi winkkari pitää vetää uusiks jos tulee lisättyy enemmän ku kolme uutta komponenttia, jostain olen tämmöstä kuullut. Ainakin jos emon vaihtaa olis vissiin suotavaan vetää se uusiks mutta niinhän tossa jo aikasemmin oli puhuttu.

EDIT : typot

Viimeksi muokattu: 26.10.2006
  9. scopezero

scopezero Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sori en oo päässy koneelle kauheen pitkäks aikaa nt parin päivänä ja unohtanu vastailla mut nyt on uus ongelma ja teen uuden viestiketjun :)

Jaa tämä sivu