1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Johtaako AMD kuluttajia harhaan

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 1pertti 14.01.2018.

  1. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,148
    Kiitokset:
    1,199
    Pisteet:
    243
    Tämä kohta pani minutkin mietteliääksi, kun täällä olen seurannut kovin yksipuolista tuotemerkin trollimaista kehumista ja pitää huolen siitä, että eri mieltä tilanteessa huutaa varmasti aina viimeisen sanan ja muut pihalle.
    Sillä on muut merkkien tarjoajat vaiennettu, koska eivät halua konflikteihin mukaan.

    Sitä minä en voi ymmärtää, että ainakin edellisen prosessorisi merkki oli Intel ja niin on nykyinenkin Intel. Miksi et itse käyttäydy itse niin kuin muille ehdotat.
    Ei voi olla välttymättä ajatukselta, kun autot oli vertailun kohteina tuossa aikaisemmin. Itse ajelet Mersulla luottaen sen vahvaan laatuun, muille tarjoat vaan Ladaa, koska laatu ei ole muille tärkeä, sitä vastoin hinta on, noin vertauskuvallisesti.

    Vähitellen tuo alkaa vaikuttaa niin, ettei tikullakaan halua koskea tuohon trollattuun merkkiin, vaikka se muuten kiinostaisikin.
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Toi kommentti ilmeisesti mulle?

    Kaksi edellistä prossua omissa koneissani tosiaankin xeon 1240v2 ja 6700k, ihan vain siksi koska olivat ostohetkellä parhaita prossuja omiin käyttötarkoituksiini. AMD:llä ei ollut tarjottavana kilpailukykyistä vaihtoehtoa. Ja jos katsot konepakettisuosituksia vähän pitemmältä ajalta niin enemmän olen muillekin Inteliä suositellut. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole mitään järkeä ostaa Inteliä, se on selvää kaikille jotka ovat alaan vähääkään perehtyneet. Nopeus, hinta ja laatu ovat kaikki selkeästi AMD:n puolella.
     
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,148
    Kiitokset:
    1,199
    Pisteet:
    243
    Ei voi ainakaan syyttää henkilökohtaisesta hyökkäyksestä, mutta se kalikka älähtää, johon kalahtaa.;)
     
  5. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Niinpä. Mutta jos budjettiin ja käyttötarkoituksiin parhaiten sopivien osien suositteleminen on trollaamista niin olkoon sitten niin.

    Edit: Tuossa ketjussa kysely prossuista https://keskustelu.afterdawn.com/threads/kaverille-konetta.768064/. En ole yksin näkemysteni kanssa.
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2018
  6. Samde

    Samde Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    476
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Kyllä se on Gigantti joka myyntipuheet kirjoittaa, vaikka pakettikoneessa olisi mikä prossu.
     
  7. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Pointtini olikin siinä, että se kuvastaa yhtä paljon AMD:n kantaa kun yksittäisen firman sivut jotka wwallu linkittää aina todisteeksi siitä, mitä Intel ajattelee.
     
  8. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223

Jaa tämä sivu