"mutta paljonko ne postikulut sitten on? sitä tässä niinku lähinnä hain -.- " 12e postikulu. Olen tilannut lapstoresta 2 kertaa tavaraa. Ensimmäinen tilaus oli viikonloppuna ja tavarat kotona perjantaina. Toinen tilaus viikonloppuna ja tavarat kotona keskiviikkona. Olen tyytyväinen nopeuteen jolla tilatut tavarat tulivat.
Toimituksessa ei sinäänsä vikaa, paitsi kasaus jono oli jonkin verran pitkähkö, ja ne unohti käyttiksen laittaa mukaan, joten pirautin sinne ja seuraavan päivänä oli jo koneessa wintoosa seiska .
Lapstoresta tulee tavaraa tilattua, ja pk.t on se 12e.. Saisivat laittaa jo sen ennakkomaksu vaihtoehdon että saisi postit vähän alas. Tilatut tavarat on itselleni tullut yleensä jo tilausta seuraavana päivänä jos aamusta on tilauksen pistänyt, mikä on todella hyvä homma (Ouluun täältä n.250km.) Jimmssillä on hommat myös hyvin toiminut. Jos osille ym. kiire niin itse tilaan Lapstoresta. Muutoin mistä saa halvimmalla, niin sieltä.
Otetaanpas keskusteluun mukaan silentrig. Onko tuosta minkälaisia kokemuksia? Näyttäisi olevan hinnat kohtuu edulliset. Oletteko tilanneet? Miten on toimitus pitänyt? Kasausjälki? Lapstorella ei löydy asrockin p67 emolevyjä mikä on jonkunlainen puute.