ja riippii ihan mitä ostaa, kannattaa varmistaa ne varasto tilanteet ettei tarvitse sitten odotella, ELI älä osta sellaista jota ei ole turussa valmiina...
Hmm jos on SSD kovosta kyse niin niiden saatavuus on yhtä huono kuin Atin 5**** sarjan näyttiksen Tänään kävin työn jälkeen hakemassa vesi blokin toiseen koneeseen niin kysyin saako palauttaa jos ei sovi niin asiakas ystävällinen myyjä sanoi saat En yhtään puolusta Jimms storea mut Jos hyllyssä ei ole tilaamaasi tavaraa niin sitä ei ole Se että lähettää kiukkuisia S-posti 3x päivässä tai soittaa 10x ei auta jos ei ole niin ei ole Tänään kun kävin niin kolme myyjä oli tiskillä ja silti oli n:6min jono kuulin et puhelin soi mut myyjät oli tiskillä koska oli jonoo Olen kyllä joutunut odottaa esim Ati 4870 X2 vesi blokkia melkein 1kk kävin 2-viikon jälkeen kysymässä mis mun tilaamani blokki on niin myyjä sanoi et maahantuojalta loppu ja näytti sen myös pc näytöltä Ei auttanut kuin odottaa Sit kun vihdoinkin sain ja mainitsin et kestipä kauan niin vastaus oli ei ole heidän vika et maahan tuoja \ valmistajalla loppu Eli EI ole huonoo asiakaspalvelua jos varasto tyhjä Mitä tossa viikonloppuna kun ostin DVD Anttilasta jollakin oli Digi boxi ongelma ja haukui myyjä lyttyyn se haukkava asiakas oli mun edessä kun sen vuoro tuli niin aloitti myynyt mulle paska ym pitkään joten mitä luulet myyjän asenteen muuttuvan Jos on ite ystävällinen saa ystävällistä vastauksia
Jimmssistä tilannut tavaraa useampaan otteeseen, kalliilla ja vähemmälläkin rahalla. En kyllä sanoisi, että vaikuttaa tilauksen loppusumma toimitukseen mitenkään. Kaikki tullut ajallaan, mieluummin positiivisiä yllätyksiä toimitusajoissa, kuin negatiivisia. Kannattaa siis katsoa varastosaldot ja tilata sen mukaan. Valitettavasti on jo RMA:kin testattu, mutta homma toimi niin hyvin kuin voi, vaikka tuote oli parinkympin hintainen. Muutenkin hintataso yleensä halvimmasta päästä ja tavaraa löytyy omien kokemuksien mukaan parhaiten. Jimms jakaa mielipiteitä hyvinkin voimakkaasti, mutta itse en voi muuta kuin suositella!
Jos on itse ystävällinen, ovat muutkin kuten myyjät ystävällisiä - joskus. toisinaan taas ei. Tässä mun tilauksessa nimenomaa tarkastin varastosaldot ja kamaa oli varastossa. Sitten vaan yhtäkkiä ei ollutkaan...ettei kyllä mun käsitys asiakaspalvelusta ole sellainen , et saldot ovat totta tai sitten eivät. Mielenkiintoista se, että viimein kun vastaavan sain kiinni, hän sivulauseessa vilauttikin olevansa yhtenään tekemisissä kuluttajaneuvojan kanssa. Firma, joka hommansa hoitaa, ei siihen joudu.
Vein näyttiksen jimm'ssiin takuuseen n 2kk sitten no 2 ja puol viikkoa meni ja sillon (marraskuu) totes myyjä et konepaketteja on 10 kunta vielä syyskuulta kattomatta. Heillä on aivan liian vähän resursseja suhteessa myyntiin, no ymmärtäähän sen kun on myynti kasvanu niin räjähdysmäisesti... ja jos netistä tilaat stadin myymälään siellä jo olevaa tuotetta, menee 3 päivää ennen kuin se on valmis noudettavaksi...
Jokunen vuosi sitten tilailin tavaraa tuosta puljusta ja homma toimi niin kuin pitikin. Viime kesänä tilasin sieltä kovalevyn ja toimitus viivästyi aika paljon. Onneksi silloin ei ollut mikään kiire kun vasta tilailin muitakin osia koneeseeni. Eilen tilasin taas kovalevyn nyt PS3:n. Tuotteen varasto saldo oli ja on edelleen yli 25 kpl mutta tänään heiltä tuli viesti ettei tuotetta ole heidän varastossa. Ajattelin että olisin hyvällä säkällä päässyt viikonloppuna asentamaan kovalevyä mutta nyt ei ole mitään tietoa milloin he tuotteen pystyvät toimittamaan. Ärsyttää kun vartavasten valitsin tuotteen jota heillä on varastossa reilusti että varmasti saan omani.
Mitäs tuossa toi meinaa, kun noin vuosi sitten vein takuuseen samasungin kovon ja sain vaihdossa uuden seagaten kovon joka meni kait nyt sitten rikki ja se pitäisi takuuseen viedä. niin tuossa takuuvaihto kuitissa lukee samsungin kovolla takuu 3 vuotta ja saegaten kovolla takuu 5 vuotta. niin siinä toi seagaten 5 takuu on yliviivattuna.
Se tarkoittaa sitä, että takuuta on Samsungin kiintolevyn ostopäivästä 3 vuotta eteenpäin. Seagaten 5 vuoden takuu on yliviivattu, sillä tuotteelle ei ole sitä 5 vuoden takuuta myönnetty.
Hyvä kauppa! Asiakaspalvelu pelittää hyvin sähköpostin kautta. Puhelimitse en ole kamalasti asioinut siellä. Saldoa ostoksille varmaan lähemmäs 3000e. Takuu on pelannut.
Sen verran on pakko moittia että kerran tilatessani komponentteja, kaikkea oli varastossa paitsi sigun maximus III Geneä. Sille toimitusajaksi oli 2-5 päivää. Tilauksesta seuraavalla viikolla (tiistaina) soitin Jimmssiin ja kysyin että milloin maximusta tulee varastoon, sillä halusin päästä kasaamaan konetta viikonloppuna. Sieltä sanottiin, että keskiviikko-aamulla. Saavat koko paketin postiin keskiviikon puoleenpäivään mennessä. Lähetysilmoitusta ei tullut sähköpostiin vielä torstainakaan, joten soittelin torstai-illalla uudelleen. Tällä kertaa tuli selityksiä että on kiireitä, paketti lähtee ensi viikolla... Liian myöhään siis meni ja koneen kasaaminen siirtyi viikolla lupauksesta huolimatta. Lisäksi on pakko sanoa siitä etteivät he saa milloinkaan ATI 58xx kortteja varastoon, vaikka se on tuskin heidän oma vika. Ne on ollut loppu suunnilleen julkaisusta asti.
Sunnunttaina tein tilauksen, eikä ole vieläkään saapunut, vaikka saatavuus oli hyvä. Tilauksen tilana on ollut jo pari päivää keräilyssä. aina ennen on tullut 1-2 päivässä tilaus jolla ollu hyvä saatavuus.
Kävin viemässä yhden näytönohjaimen takuuseen ja jonottaa sai yli puoli tuntia. Samalla tuli ostettua uusi kotelo jos tingattiin jopa 2€! ei hyvä.
Noiden tilauksien seuranta voisi toisinaan olla hieman tarkempaa. Olin tuossa viime viikolla hieman reissussa ja tilasin keskiviikko iltana muutamia komponentteja. Nyt maanantaina 19.4 sain sen seurantakoodin. PERIAATTEESSA paketin pitäisi tänään olla noudettavissa myöhemmin iltapäivällä mutta vielä tällähetkellä sitä ei näy edes vastaanotettuna kuljetettavaksi. Tuntuu että usein käy niin, että nuo kuljetuksen tiedot näkyvät täysin puutteellisina ja kaikki tapahtumatiedot tulevat näkyviin vasta kun paketti on jo perillä. Sinänsä pulju on toiminut omalla kohdallani varsin mallikkaasti. Toisinaan vain nuo seurannat tuntuu hieman puutteellisilta. Oma kalenteri on yleensä aika täynnä ja sen takia olisi kiva tietää missä mennään. Tämä "puutehhan" ei tietysti ole Jimsin vika vaan tavaroita kuljettavan firman syy.
Nyt on 22 tilausta tehty joista 1 toimittamaton, joka kerta seurantakoodi on tullut sähköpostiin postituspäivänä ja toiminut oikein. Näin täällä. Toivottavasti matrixin seurantakoodi lähetetään pian ) Hyvä että saa aina koodin pyytämättäkin. Haen paketit mielellään ennen kuin saapumisilmoitus kolahtaa postilaatikkoon, eli täälläpäin neljältä saa hakea postista.