Kasasin reilu vuosi sitten uuden koneen. Tilasin suurimman osan komponenteitä kyseisestä liikkeestä. Tätä ennenkin olen tilannut ja kaikki on sujunut ongelmitta jos tuotetta on ollut varastossa. Nytten jouduin tilaamaan uuden tv-kortin. Aiempi oli Terratecin pci kortti antenniverkkoon ,joka toimi ongelmitta. Muuton vuoksi tarvitsin kaapelikorttia ja tilasin saman valmistajan vastaavan kaapelikortin. No tämäpä ei toimikkaan tässä koneessa(tällä emolevyllä). Yritin soittaa ,mutta puhelimella en ketään kiinni saanut. Sähköpostiin vastattiin ja käskettiin laittamaan kortti takaisin asiakaspalautuksena. Jonka tein. No odottelin pari viikkoa joko laittaisivat rahat takaisin tai tarjoaisivat vastaavaa tuotetta tilalle. Mutta lähettivätkin tuotteen takaisin postiennakolla ja pitäisi maksaa vielä 30 euroa. Ovat testanneet ja kuulemma toimii heidän koneessa OK. Heidän mukaansa tilaajan pitäisi ottaa selvää ennen tilausta yhteensopivuusongelmista(en kyllä tiedä mistä) Onko kellään tietoa mitä tässa voisi tehdä. Vai onko vielä maksettava tuo 30 eur ja viskattava kortti menemään.
Täällä turussa minä olen sähköpostilla jutellut myyjän kanssa konepaketistani ja kun saimme lopulta hiottua lompakolle sopivan hinnan ja sopivat osat niin eikös tämä myyjä sanonut, että ei halua enään tehdä pakettia ... että näin
Kolme kuukautta olen venaillut yhtä tuotetta ja eilen ilmoittivat, että ei ole varastossa. Aika ripeää toimintaa. Onneksi ovat lisänneet sivuilleen tilauksien peruutus namiskan, turha tuonne on soittaa kun puhelimiin ei kuitenkaan vastata. Monen monta kertaa olen nyt puolen vuoden sisällä joutunut pettymään tämän liikkeen kanssa asioidessa.
Olen odottanut 4-viikkoa tuotetta takuusta ja Jimmsistä ovat luvanneet ottaa yhteyttä useaan kertaa. Yhteydenottoa ei kuulunut, menin paikanpäälle ja tuotetta ei kuulemma ole edes maahantuojalla. (nettisaldoissa kuulemma virhe) Sitten yhteyttä takuu käsittelijään, joka tarjoaa halvempia ja paskempia tuotteita vastineeksi. Kuluttaja-asiamies sanoi, että myös tuotteen hinnan erotus pitää hyvittää, koska tuote oli vain muutaman kuukauden ikäinen. Tähän Jimms ei suostu, ja korvaa hinnaltaa samanarvoisen tuotteen minulle (ei kuitenkaan vastaavaa), kovan väännön jälkeen. KANNATTAA MIETTIÄ ENNENKUIN OSTAA KO. LIIKKESTÄ MITÄÄN, TAKUU EI TOIMI!!! TOIMITUSAJAT VENYVÄT JA ONGELMIA ESIINTYY KOKOAJAN!!! Olen valitettavasti ostanut liian monta konetta Jimmsistä, ja joutunut odottamaan kohtuuttomia aikoja, nyt tuli mitta täyteen. En aio asioida ko. liikkeessä enää vastaisuudessa. Kyseinen firma ei myöskään osta tavaroitaan tavanomaisilta tukkureilta, vaan jostain "vinkuintiasta", siksi hinnat ovat alhaisempia. (Tieto on peräisin liikkeen henkilöstöön kuuluvalta) No joo tylytystä ehkä, mutta totta.
Mullapa kävi seuraavanlaisesti: Ostin jimm'sistä koneen basic gamerin ja käyttis samaan syssyy, no meni 2vk ku kone tuli, olin siinä vaihees tyytyväinen... no sitte käyttistä asentelemaan ja sain kaikkiin komponentteihin ajurit jne. no koneessahan piti olla nvidia geforce 9600gt, yllätys yllätys koneessa on kiinni 8800gt, no sit laitoin viestiä s-postitse että väärä osa, no sieltä tulee viestiä että "tilasimme ison tukun nvidia 9600gt näytönohjaimia ja paketit olivat oikeat mutta näytön ohjaimet olivat väärät" eli 8800 gt näyttiksiä (selityksen makua?) no yhtäkkiä pelasin CS:sää ja netti meni poikki samoin näytöstä meni virta ja näytössä luki "no signal" no käynnistin uusiks nii eipä tietenkään kone löytänyt verkkosovitinta, eli en tietenkään päässyt nettiin... noh, juuri tänään sama homma... mietin jimm'sin kone pakettien kasaamista että olisiko mahdollista että työntekijät kasaa koneita käytetyistä osista? voisi olla hyvin mahdollista jos emolevy alkaa reistailla yhden päivän käytön jälkeen?? no viimeinen kerta kun tilaan jimmsistä!!!!
Itse tilasin tuolta töllön ja se tuli vielä etuajassa. Ei mitään valittamista. En ole kyllä muiltakaan kuullut huonoa sanottavaa kyseisestä kaupasta.
Itse en tuolta tilaa enää mitään. Tilasin joku aika sitten Maanantaina näytön ja näyttiksen. Molempien varastosaldo reilusti plussalla. Tämän jälkeen katselin sivulta, että näyttis salaperäisesti ei olekkaan vielä saapunut. Pistin mailia Tiistaina ja kysyin toimitusaikaa. Pyysin unohtamaan näyttiksen postittamaan näytön, kunhan saan sen Perjantaiksi. Vastaus tuli hetken päästä "Tämä käy." Perjantaina vastasin mailiin, ja kyselin seurantakoodia. Vastaaja ei selvästikkään ollut edes vilkaissut aiempaa keskustelua, ja vastasi, että koodi tulee parin päivän sisällä postituksesta. Ajelin tämän jälkeen Tietoasemalle ja ostin samat tuotteet halvemmalla. Paska maku jäi kaupasta, toista kertaa en ole tilaamassa.
Loistava palvelu, pikainen toimitus. Pidät järjen kädessä etkä osta mitään missä varasto saldo ei ole varma/tuote on vasta tulossa, ja saat kaiken ajallaan, halvalla ja suoraan kotiisi. Vain hyvää sanottavaa.
Jep.. ajelen täältä n. 800 km Turkuun vaihtamaan 160e:n näyttiksen uuteen. Hyvä tuuma. No katotaan viellä. Inhimillisiä virheitä tapahtuu.
Hienosti palvelu pelaa. Maanantaina 12.1 tilasin kovon ja arvioitu toimitusaika oli 4-10 päivää. Ei mennyt kuitenkaan kuin pari päivää, niin tuli maili että tavara on lähetetty ja kun sen matkahuollolla tilasin, niin kolmen tunnin kuluttua tavara oli jo paikallisessa matkahuollon toimipisteessä. Tosin ei matkakaan ollut sen pidempi kuin Turusta Saloon.
Hyvin on yleensä toiminut omalla kohdalla. Telkkari, koneita sun muuta tilannut. Nyt kuitenkin tilasin Logitech Illuminated näppiksen 14.12.-08. Lupasivat toimitusta 3-5 vuorokauden kuluessa. Kului viikko, kului kaksi... Soitin sinne ja sanoivat että paketti lähtee koht matkaan. Kului viikko, kului kaksi.. Sitten tuli sähköpostiin viesti että nyt on lähetetty paketti. Hieman tympeää kun useaan otteeseen varastosaldot oli plussilla mutta silti viivästyi..
Mihin tää maailma o menossa? ei näin... Näitäkin viestejä ku lukee ni on kyllä hauskaa joka toisessa lukee että hyvää palvelua ja joka toisessa IHAN T##TT" P##K## Ei kai teijän kaikkien kamat oo siellä takuu huollossa meinaa näitä o ainakin 50 viestiä että takuu huollot kestää? jos sielä o samperi 100 tuotetta ni tajuis että niitten pitää korjata ne (tosin 3kk< on jo hieman yli =)
Maanantaina lähetin Swiftech Apogee GTX:n takuuhuoltoon (korroosio-ongelma), torstaina tuli Jimm'siltä viestiä että kyseinen RMA-tapaus on käsitelty ja huollettu tuote lähetetty. Eli tältä osin homma toimi tällä kertaa
Itse olen ollut pitkään Jimm's PC Storen vakio pc asiakas, aina kun tilannut jotain tullut ajallaan, ja myös takuu pelittäny hyvin. Tulee 5/5 tähteä!
Takuuhommat toimii hyvin. Vajaassa viikossa lähetyspäivästä sain uuden tuotteen rikkinäisen tilalle. Suosittelen.
mun sähkö postiin ei oo tullu vastausta 4 päivää jos niillä olis ruuhkaa nii varmaa sitte postia pitäs olla 1000 kpl ett ei MUKA kerkee vastaamaan =)
Mitenkäs onko kellään kokemuksia kuinka kauan yleensä kestää jos tuotetta ei ole varastossa, tai saldo on miinuksella? Laitoin viestiä tuonne ja sanoivat että 1-2 viikon sisällä saavat uuden erän. Kuinka nopeasti yleensä ovat tuollaiset tilaukset tulleet?