1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jimm's PC Store

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Mythic 20.12.2007.

  1. Mythic

    Mythic Member

    Liittynyt:
    01.11.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    http://www.jimmspc-store.fi/

    Onkos tuo nyt luotettava kauppa? Tuolta olen konetta tilaamassa, ja hieman googletin asiaa sivustosta.
    Moni on sanonut kaupan olevan huono. Pahimmassa tapauksessa tuote on tullut kokonaan tulematta, tai sitten onkin soitettu, että noutakaa se täältä. Ja moni on myös sanonut, että sähköposteihin/puheluihin ei aina vastata. Joten, kertokaapa mielipiteitänne/kokemuksia, että kannattaakos tuolta sitten tilata. :)

    http://www.verkkokaupat.org/kaupat/4.php
    http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=417

    Linkeissä hieman keskustelua kaupasta, useimmissa postauksissa valittamista ja 1/5 tähteä...
     
  2.  
  3. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Luetettava pulju. Ihmettelen, jos on olemassa kauppa, jonka kanssa jollakin asiakkaalla olisi ollut lainkaan ongelmia. Viesteihin ei välttämättä vastata kiireiden takia.
     
  4. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellänikään ei ole koskaan ollut ongelmia jimmsin kanssa. Tavarat ovat tulleet ja sitä olen saanut mistä maksanutkin. Kerran pistivät väärän tuotteen yhteen pakettiin mutta sen vaihto sujui nopeasti ilman lisäkuluja postinkautta. Keskimääräinen vastausaika sähköpostiin tuntui olevan 2 päivää.
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Useasti kun olen liikkeessä käynyt niin on ollu tosi paljon ihmisiä liikkeessä, joten puhelimeen vastailut ovat hävän mitä ovat. Itselläkin kokemusta niistä.

    Mutta mielestäni todella hyvä kauppa, paljon tavaraa ja omat tilaukseni ovat tulleet suht nopsaan.
     
  6. bokeh

    bokeh Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Useasti tullut osteltua, kaikki tullut nopsaan perille. Takuu hommelitkin pelittäneet. Virtalähteen lähettäminen takuuseen ja uusi tilalle kesti n. pari viikkoa.
     
  7. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68

    Olen tilannut tavaraa noin kymmennen kertaa ja aina on hyvin asiat hoitunut. Kerran olen lähettänyt sinne emolevyn takuuseen ja se asia hoitui myös mallikkaasti.
     
  8. Mythic

    Mythic Member

    Liittynyt:
    01.11.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitoksia, tuolta sitten tilaukseen ensi kuussa. :)
     
  9. firece

    firece Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    589
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luin tuota kaupat.comin 1 tähden arvosteluja ja on pakko sanoa että aika moista p*skaa. esim: ""4 satanen muisti tilattu juhannuksen aikaan 2005.... Ei ole vieläkään tullut....""

    Aika pahasti ostajan oma vika, koska vaikuttaa siltä kuin olisi kaupassa pikku virhe tapahtunut sillä sielläkin ihmiset työskentelevät. pienellä puhelin soitolla olisi koko homma korjattu.

    esimerkki 2:"Listaavat kamalasti tavaraa jota ei edes ole ja jos joku sitä "ostaa" niin sitten aletaan miettimään että mistähän sitä saisi..."

    kyllä vähemmän tarvittavia, vanhoja ja huonoja tuotteita ei varastosta tai maahantuojalta lyödy. tämä siksi että niille ei ole kysyntää pieni poikkeuksia lukuun ottamatta ja yksinkertaisesti tavaraa ei enää valmisteta.

    esimerkki 3: "Asiakaspalvelussa on paljon opittavaa:
    Liikkeessä ei suostuttu vaihtamaan paketissa ollutta rikkinäistä tuotetta uuteen vaan se olisi pitänyt lähettää huoltoon."

    Kyllä jos valmistajalla on oma huolto ja sinne on käsketty lähettämään niin sitä totta kai käytetään. Miksi kauppa ottaisi sen omalle kontolleen?

    Eli tulkaamme tulokseen jossa tyhmät kuluttajia joita ei ohjattu kuin lampaita narussa eivät saanet mitä etsisivät ja päättivät haukkua kaupan. Tätä korostaa se, että toiseksi suurin tähti määrä löytyy 5:sesta.


    Omasta mielestäni kauppa on todella hyvä vaikken sieltä mitään ole tilannut vaan käynyt hakemassa.
     
    Viimeksi muokattu: 20.12.2007
  10. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Juu, kyllä jimmssi on rautaa ;)

    Posahti BeQuietin 450W poweri tänään himassa, kävin liikkeessä kysymässä että mitäs nyt tehdään, sain uuden tilalle.

    Esimerkillistä toimintaa!
     
  11. JonPe_82

    JonPe_82 Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tyytyväinen olen Jimm's:in toimintaan. Tilailin tässä konetta paikallisesta tietokoneliikkeestä kuukauden ajan. Eivät tässä ajassa saaneet liikkeeseen kaikkia komponentteja, joten hain osat jotka liikkeessä olivat ja loput tilasin Jimm's:tä. Parin päivän odottelu ja osat olivat kotona ja kone kasassa.
     
  12. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yksi Turun ja Hesan nopeimpia liikkeitä tuomaan uutuuksia tiskille asiakkaille. Saavat uutuudet ensimmäisten joukossa markkinoille. Plussa annettava, monesti on joutunut turvautumaan, toisten kuhnaillessa.
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2008
  13. Grammari

    Grammari Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyviä kokemuksia on Jimmssistä vaikka yhden koneen olenkin sieltä vasta tilannut. Komiasti saivat lähetettyä ennen joulua koneen vaikka tiukkaa olis luullu tekevän. Itselläni ollut sellainen periaate, että sieltä tilataan mistä halvimmalla saa. Nyt vois tuotakin periaatetta vaihtaa ja alkaa vallan tilaamaan Jimmssistä osia.
     
  14. wizzy365

    wizzy365 Member

    Liittynyt:
    17.01.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilannut tietokonepaketin ja todella surkeaa palvelua.

    Tilasin koneen marraskuussa(kaikkia komponentteja ei ollut varastossa).
    Odotin kuukauden sitten lähetin mailin ja kysyin mitä kestää. Vastauksena tuli että kaikkia komponentteja ei ollut vielä tullut.

    Päätin sit odottaa taas kuukauden ja kävin samalla viikon välein niitten netti sivussa katsomassa komponenttien saldoa ja kyllä niitä tuli ja loppu siinä aikana niin päätin lähettää uuden mailin ja kysyä missäs mun konepaketti viipyy?

    Vastauksena tuli että ne oli tullut pari päivää aikaisemmin ja kone pitäis olla noudettavana 4-6 arkipäivän jälkeen.

    Meni seitsämän päivää ja soitin helsingin myymälään ja kysin että onko kone tulossa vai mitä? myyntimies ystävällisesti katso niitten koneesta ja vastauksen sain oli että sitä ei ole vielä lähetetty turusta ja että ne soittaa sieltä seuraavana päivänä.

    Kyllä ne soitti web myymälästä ja pahotteli että kone ei ollut vielä valmis ja syytti jotain koneen kasajaan mokaa ja että mun kone lähetettäis helsinkiin jo seuraavana päivänä.

    Odottelin 2 päivää kun sen kauempaa ei niitten kuljetus turusta helsinkiin pitäis kestää.

    Soitin taas helsingin myymälään ja tällä kertaa sain vastauksen että pari kovalevyy ja windows olis lähetetty ja kysyi olenko tilannut muuta kun hinta niistä oli kokonaisesta koneesta. Vastasin että olen tilannut kokonaisen konepaketin kasttuna eikä pelkästää ohjelmat ja pari kovalevyä.

    Se kerto vaan että kannattais soittaa web myymälään kun kaupassa ne ei ymmärtänyt miks niin on käynyt.

    Olen sen jälkeen yrittänyt soitella sinne mutta kun web myymälässä ei vastata.

    Nyt kun olen odottanut 2,5 kuukautta on paha perua koko kaupan kun olen odottanut sitä konetta niin kauan.

    Ongelma ei ollut että jouduin enste odottaa konetta 2 kuukautta. Ongelma oli se että ei tullut minkäänlaista informaatiota miten kone paketissa sujuu ennen kun otin sinne yhteyttä.

    Olen nyt ottanut yhteyttä 4 kertaa ja saanut lupauksen että kone pitäis olla valmis tiettyyn aikaa jo kaksi kertaa, kummatkin ajat on umpeutunut niiten lupauksesta.

    Itse joudun käyttää työaikaa tämmösiin ongelmiin kun web myymälä on vai 16 asti auki. Kun on vaativa työ niin en pääse ihan koska vaan soittelemaan sinne ihan miten haluan ja sillon kun yritän soittaa noin 15 aikaa niin web myymälässä ei ketään vastaa tai sit sen jälkeen tulee vain että on varattu.

    Että en suosittele kauppaa kenellekkään vaikka se oli ainot kauppa jolla oli kaikki ne komponentit mitä halusin mun koneeseen ja se vois olla ainot plussa koko kaupassa. Mutta nythän niillä ei ole kaikkia komponentteja mitä ne edes myy siinä niin eihän sekään voi olla plussaa.
     
  15. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Kannattais soittaa suoraan sinne Turun liikkeeseen. Se webmyymälä on siinä samassa missä koko turun jimms.Ja se on auki klo 18.00 asti.

     
  16. Whasssup

    Whasssup Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2006
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tai lähettää sähköpostia (vastausaika n. 2 päivää). Itselläni eivät ottaneet tilausta vastaan, vaikka oli lähetetty monta kertaa sähköpostia, joihin he olivat myös vastanneet. Viimeisessä sähköpostissa ilmoitimme melko selvästi, että otamme tämän ja tämän komponentin tällä ja tällä muutoksella... Mutta mikäs kauppa muka täydellisesti toimiikaan?

    E: ensimmäinen viesti vähän ennen joulua, tänään lähtenyt sieltä.. Tosin tilaus iso ja mukana vähäsen vaikeammin saatavia osia.
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2008
  17. umpSh

    umpSh Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    494
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jimmssiin on tullut luotettua jo vuosia ja ostoksia tehty ihan reippaasti: Kahteen pöytäkoneeseen komponentit, läppäri, hiiriä, hiirimattoja, tuulettimia ym. pienempää sälää. Tänään viimeeksi tilasin Noctuan flektin ja Qpadin hiirimaton.

    Sähköposteihin ovat joskus vastailleet hieman viiveellä, mutta samaan olen kyllä törmännyt monessa muussakin nettikaupassa.
     
  18. EinariEl

    EinariEl Member

    Liittynyt:
    18.01.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ihte tilasin täs syssyllä tietokoneen osia. Jimms toimitti tavarat tänne mikkeliin jo seur. keskiviikkoon mennessä, (olin tilannut sellaset osat joita on varmasti varastossa) joitakin osia oli vaan yksi ja vissii kävi säkä niitten suhteen että ne tulivat miulle =) nytten vaa pitäs ottaa yhteyttä emolevyn takuun suhteen kun hajos sata liitin, jäi vaan piuhaan kiinni vaikka otin ihan asiallisesti irti.
     
  19. EinariEl

    EinariEl Member

    Liittynyt:
    18.01.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tämmöne korjaus toho yllä olevaan viestiin että olin tilannut ne osat sunnuntaina ja tavara oli tullu seur. vkon keskiviikkona
     
  20. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Omasta mielestäni paras tietokoneliike. Hinnat parasta luokkaa, ystävällistä henkilökuntaa ja sähköposteihin vastataan. Kerran kun soitin Turkuun ja kysyin prossun kiinnityksestä niin puhelimessa mies rupesi heti neuvomaan.
     
  21. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    On ollut hyvä liike jo vuosien ajan. Valikoimakin on hyvä eikä hinnatkaan ole korkeita.
     

Jaa tämä sivu